LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winnerz

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Guardian72
Contacteer:

Re: Winnerz

Ongelezen bericht door Guardian72 »

avonne schreef:.. en weer drammen uiteindelijk na 20 minuten heb ik het gesprek kunnen beëindigen.
Waarom zo beleefd? Gewoon de rode knop (bij mobiel) of hoorn erop (vast) en klaar. Dit soort 'bedrijven' verdienen je beleefdheid niet.

alex198230

Ongelezen bericht door alex198230 »

ik heb net ook mijn lidmaatschap opgezegt bij winnerz ze hebben al 2 x afgeschreven maar je wint niks ik vind het maar een vaag iets :(

avonne

Ongelezen bericht door avonne »

o wat erg, heel goed dat je hebt opgezegd. :)

Pieterrr

Ongelezen bericht door Pieterrr »

Hoi, ik ben er in gestonken en ik wil me nu meteen weer uitschrijven. Op welke manier kan ik dat het beste doen? ik heb hierboven gelezen dat als ik de term "overeenkomst op afstand" gebruik dat ik een goede kans maak maar als ik een mailtje stuur weet ik het niet hoor.. Kan iemand mij vertellen hoe ik er onderuit kom? alvast bedankt!

Stefan1991

Ongelezen bericht door Stefan1991 »

Ik ben het helemaal zat! Ik ben 2 maanden geleden zonder werk komen te zitten vanwege gezondheidsredenen en heb momenteel ook geen uitkering waar ik op kan terugvallen, en ik heb hetzelfde probleem.
Heb me al 2 keer geprobeerd af te melden, maar ze blijven €24.95 van mijn rekening afschrijven.
En geloof me dat is veel geld als je geen inkomen hebt!

Als je het bedrijf googled onder de naam Knallers.nu of Winnerz.nu zijn het een en al berichten over oplichterij....
Vanavond heb ik de politie gebeld met de vraag wat ik hiermee moet, heb momenteel emailcontact met een agent die ik op de hoogte moet houden.
Ik regel morgen met de bank dat het rekeningnummer geblokkeerd word. En ga zeker achter het gehele bedrag aan wat ze van mijn rekening af hebben weten schrijven.
Helaas ben ik de brief kwijt en heb ik geen bewijs dat ik telefonisch heb opgezegd.
Ze zouden de eerste maand niets afschrijven en dat hebben ze dus wel gedaan....
in totaal is het nu €124.75 wat gewoon weggegooid is.
Daar had ik flink boodschappen van kunnen doen! Stelletje oplichters! :(

Guardian72
Contacteer:

Stefan1991 schreef: Daar had ik flink boodschappen van kunnen doen! Stelletje oplichters! :(
Hebben zij, van jou, een ondertekende machtiging?
Zo nee, meld dit ook bij de bank, en meld dat je mogelijk alleen per telefoon ergens ja hebt gezegd - maar dat dit niet klopt daar 'opzeggingen' kennelijk nooit aankomen.

Beste is om persoonlijk bij je bank langs te gaan (Neem ID mee).

Succes.

Stefan1991

Zij hebben geen ondertekende machtiging van mij nee.
Ze hebben telefonisch een bandje opgenomen als ik het goed heb,
maar hier word mee geknoeid door het bedrijf heb ik gelezen.
Heb contact gehad met de ING en werd vriendelijk geholpen en te woord gestaan, het laatste afgeschreven bedrag is terug gestort. Tevens hebben ze mij een email gestuurt dat ik het hele bedrag kan terug laten halen.

Toen ik dreigde met een advocaat, en vertelde dat ik contact had met de politie stonden ze me opeens wel te woord bij Knallers.nu.. Ze hebben me uitgeschreven zegt ze!
Toch heb ik de bank het rekeningnummer laten blokkeren, dan kunnen ze er in iedergeval niet meer bij.

Ik heb ook de Consumentenwijzer op de hoogte gebracht en die verwezen me door naar de kansspelautoriteit,
op de volgende gegevens kunnen mensen die ook last hebben van Knallers.nu/Winners.nu of elk bedrijf die in contact staat met deze oplichters aan te geven.
Des te meer aangiftes tegen dit bedrijf, des te sneller het opgedoekt word.
En u ziet het, het bedrag is terug te krijgen. Laat het er dus niet bij zitten!

Kansspelautoriteit gegevens
www.kansspelautoriteit.nl
070-3021300
[email protected]

Groetjes

lie-es

Ongelezen bericht door lie-es »

Hallo,

Ik wil graag opzeggen bij Knaller.nu, weet iemand het adres waar ik mijn aangetekende brief naar toe kan sturen. En heeft iemand het telefoonnummer voor mij.

Groet Pieter

Stefan1991

@Pieter

Ik zou allereerst beginnen met t laten blokkeren van t rekeningnummer bij je bank.
Het telefoonnummer is te vinden op Google of op de brief die je hebt gekregen groetjes

lie-es

Ongelezen bericht door lie-es »

Ik heb geen brief gekregen, is per telefoon gegaan. Dus als iemand het goede adres heeft hoor ik dat graag. Zal het bij de bank gaan regelen.

Pieter

dulcie

Ongelezen bericht door dulcie »

Wat betreft Winnerz. Ik kreeg een vrouw aan de lijn, hoe ze aan mijn gegevens kwam weet ik niet, was ze heel vaag over.. Ze was ook echt aan het drammen. Ik geloof dat ik 20min aan de lijn heb gehangen omdat ik engelengeduld en uithoudingsvermogen heb. Ze bleef volhouden dat ik mee moest doen. Ik heb minstens 4x haar onderbroken om aan te geven dat ik niet wilde met mijn redenen. Respectloos ontkrachtte ze mijn redenen, zoals geld of overleg met partner. Ik citeer: "voor boodschappen van 30€ bel je toch ook niet eerst naar je vriend?". Ik zei dit is sonde van je tijd, wat ik blijf bij mijn principe, toen zei ze:'als je niet zou willen, had je allang opgehangen!' ze vroeg mijn voornaam, ik gaf deze niet omdat ik nog steeds niet wilde, toen ging ze raden.. Ze wilde namelijk het proefpakket opsturen, waar meteen kosten aan verbonden zijn.. ze zei maar 100 mensen per gemeente te mogen benaderen, ze probeert je constant het gevoel te geven een zogenaamde uitzonderingspositie hebben.. Ook nog een rede om mee te doen was dat ze eindelijk een jong persoon aan de lijn had, terwijl ze normaal alleen bejaarden sprak. En zo maar door, tot ik er een keer tussen kwam en er echt genoeg van had. Ik heb haar nog gecomplimenteerd voor haar overtuigingskracht.. Ik keek op radar omdat ik dacht dat het een proef was om te laten zien hoe mensen erin trappen.. Wat ik nog meer niet vond kloppen, ik kreeg geen verplichte 'telefonische bel-me-niet register' na afloop.. Al met al, mijn tip: NIET doen!

zirix1988

Ongelezen bericht door zirix1988 »

Beetje vage service inderdaad maar na een tijdje meegedaan te hebben heb ik het net zonder problemen ook weer opgezegd alhoewel alles er een beetje shady uit ziet denk ik dat het eerder het telemarketingbedrijf is wat voor de rare verkooptechnieken op moet draaien

Tolo24

Ongelezen bericht door Tolo24 »

Ik ben er dus ook ingetrapt. Ik ga het bankrekeningnummer blokkeren, maar ben de gegevens kwijt hoe ik moet opzeggen. Ik zag dat meer mensen dit probleem hadden en gevraagd hebben om contactgegevens, maar ik zie dat nergens staan. Heeft iemand misschien een email adres of een telefoonnummer van Winnerz.nu. Alvast bedankt!

NIVER

Ongelezen bericht door NIVER »

LET OP. Dit bedrijf past nu dezelfde formule toe onder de naam Enjoy2win.
:x

NIVER

Opletten: deze lieden zijn nu bezig onder de naam Enjoy2win met een telefoonnummer en postbus in Roermond. Verhaal blijft hetzelfde, 24,95 p. mnd, kans om te winnen etc. Ergste is dat ze "bel me niet" omzeilen en stellen dat dat niet voor hen geldt.

Guardian72
Contacteer:

NIVER schreef:Opletten: deze lieden zijn nu bezig onder de naam Enjoy2win met een telefoonnummer en postbus in Roermond. Verhaal blijft hetzelfde, 24,95 p. mnd, kans om te winnen etc. Ergste is dat ze "bel me niet" omzeilen en stellen dat dat niet voor hen geldt.
Tuurlijk geld dat voor hen ook - gewoon melding maken bij de OPTA (of wie dan ook).

NIVER

Het bedrijf Holland Publishing Group in Eindhoven brengt nu via telemarketing Enjoy2win aan de man op basis van de bekende formule 24,95 p. mnd kans op van alles, eerste maand op proef. Enjoy2win zelf zit op een postbusadres in Roermond, de klantenservice ook, althans: je wordt vanaf een nummer in Roermond doorgeschakeld naar Eindhoven. Wees gewaarschuwd!!!

Iris123

Ongelezen bericht door Iris123 »

Ook ik ben er ingetuind. Normaal doe ik dit dus nooit. Snap dus ook niet waarom nu wel. We werden gebeld via het nummer van mijn zoon. Ik heb het gesprek overgenomen en ben er dus compleet met open ogen ingetuind.
Ik ga vandaag proberen het nummer te bellen van de klantenservice wat hier boven staat. Kijken of ik er verder mee kom. En maar goed mn bankrekening in de gaten houden. Ik had er na de hand ook niet een goed gevoel over dat zegt eigenlijk al genoeg. Kan mezelf dan ook wel voor de kop slaan dat ik er ook ben ingeluisd.

Jessepinkman

Ongelezen bericht door Jessepinkman »

Ik werd op 9 nov. Gebeld door een dergelijk bedrijf dat mij verzekerde van een prijs van minimaal 500.- of meer.
Haar verhaal was dat er nooit of bijna nooit geen prijzen vielen in onze regio,en dat zij daar als service/organisatie bureau 100 willekeurige prijswinnaars uit hadden getrokken waarbij 300 prijzen te verdelen waren.Gegevens moesten worden gecontroleerd en dat werd ook opgenomen.Wederom eenmalig bedrag over te maken van 24,95 administratie kosten.
Ik zou binnen 14 dagen berichtgeving ontvangen en prijzen zouden in december worden uitgekeerd.
Ik wacht ook af,inprinciepe trap ik nooit in dergelijke onzin.Maar als je dan zegt daadwerkelijk prijswinnaar te zijn...
Zonder machtiging kan men toch nooit geen bedrag van je rekening afschrijven???

J.Utrecht

Ongelezen bericht door J.Utrecht »

Dag,

Voor iedereen die op zoek is naar info over deze enjoy2win.com:
Enjoy2win
Postbus 1006
6040 ka
Roermond
Tel: 0475-396243
[email protected]
Handelsregisternummer: c55387

Deze gegevens zijn niet bekend bij de kamer van koophandel. De bank geeft aan deze, onterechte afschrijving/machtiging niet te kunnen herstellen. Zij staan machteloos tegenover dit soort praktijken.
Ik heb hen een email gestuurd en wacht de reactie af. Ik zoek contact met de politie wanneer zij doorgaan met deze praktijken en mij het geld niet terugstorten. Geen toestemming gegeven voor het afschrijven van een bedrag.
Succes allen!

Gesloten