LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kerstkaarten bij Kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: kerstkaarten bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Jolijn »

Van echte foto's blijft niets over, als je die zo, zonder envelop verstuurt. Daar is meer voor nodig, en die optie was er idd ook en kst meer.
Ik weet hoe jouw versie eruit ziet, want die heb ik zelf ook.

Jacquelien
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2011 10:24

Re: kerstkaarten bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Jacquelien »

Jolijn je zou in vervolg beter wel terug kunnen gaan naar de KV want die fotoservice gaat via cewe color die vaak fouten maakt met kerstkaarten en bij de KV kunnen ze telefonisch contact opnemen met Cewe color zodat de foto's gratis opnieuw ontwikkelt worden.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: kerstkaarten bij Kruidvat

Ongelezen bericht door GJvdZ »

thorinp schreef:
GJvdZ schreef:Ik zit even op de website van Kruidvat te kijken, en daar staat toch duidelijk bij "op echt fotopapier". Hoe duidelijk wil je het hebben?
Ik vind dat absoluut niet duidelijk. de mededeling 'echt fotopapier' wil voor mij nog niet zeggen dat de achterkant dan niet bedrukt is. Ik vind het een vage mededeling, en ging er van uit dat het betekende dat de kwaliteit van de afdruk foto-achtig zou zijn.

Verder zegt 'fotopapier' ook niets over bijv. de dikte van de kaart/foto.

Het product wordt verkocht als 'kaart' en niet als 'foto', maar het is gewoon een foto. Het heeft met een kaart niets van doen, behalve dat de prijs meer dan 2 keer zo hoog is als wat voor een gewone foto wordt gerekend.

Kruidvat probeert zich met de vage toevoeging 'echt fotopapier' alvast in te dekken voor het feit dat de kaart geen kaart is.

Als ik u een sport auto verkoop voor 10.000 euro, met de melding 'een leuk stukje speelgoed' en ik overhandig u vervolgens een speelgoed autootje, dan zou u denk ik ook vreemd staan te kijken.

De optie 'ansichtkaart' hadden we inderdaad niet gezien. Maar dan blijft het zo dat de 'kaart' gewoon een foto is, maar dan ruim 2 keer zo duur.
Ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan logisch dat iets wat op fotopapier wordt afgedrukt op de achterzijde niet bedrukt is. Fotopapier wordt nooit bedrukt op de achterzijde.

En als iemand mij een sportauto aanbiedt voor slechts 10.000 euro ga ik er niet van uit dat ik een echte sportauto krijg, want die zijn minimaal 10x zo duur.

thorinp
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 aug 2008 20:38

Re: kerstkaarten bij Kruidvat

Ongelezen bericht door thorinp »

Ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan logisch dat iets wat op fotopapier wordt afgedrukt op de achterzijde niet bedrukt is. Fotopapier wordt nooit bedrukt op de achterzijde.

En als iemand mij een sportauto aanbiedt voor slechts 10.000 euro ga ik er niet van uit dat ik een echte sportauto krijg, want die zijn minimaal 10x zo duur.
de auto:
http://auto.marktplaats.nl/porsche/5135 ... ind=6&fs=1

het speelgoed (dit zou ik dus niet verwachten voor 10.000 euro):
http://www.trapautodealer.nl/Porsche-Ac ... dauto.html


Het is jammer dat de beeldspraak niet goed is doorgekomen, maar dan bij deze de uitleg: als je iets koopt wat 'kaart' heet en 2 keer zo duur is als een 'foto', dan verwacht je iets wat lijkt op een 'kaart' en niet gewoon een 'foto', ongeacht het bijschrift.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: kerstkaarten bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Jolijn »

Jacquelien schreef:Jolijn je zou in vervolg beter wel terug kunnen gaan naar de KV want die fotoservice gaat via cewe color die vaak fouten maakt met kerstkaarten en bij de KV kunnen ze telefonisch contact opnemen met Cewe color zodat de foto's gratis opnieuw ontwikkelt worden.
? Er is bij mij niets fout gegaan.
Ik bedoelde met mijn bericht alleen, dat je geen echte foto's, zonder dat ze bewerkt zijn, kunt versturen.

Gesloten