LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc opzeggen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Teunbosseman
Contacteer:

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Toen nog chello was heb ik wel een keer problemen gehad en heb toen de hele rotzooi in de chello winkel retour gebracht. Bewijsje gekregen en helaas wel een en ander toch nog ingehouden wat ik weer storneerde en uiteindelijk wel weer goed kwam.....maar toch.

Mocht er een UPC winkel bij je in de buurt zitten, wellciht idee om daar te retourneren. Zit er 1 bij mij in de buurt en zie daar elke zaterdag wel mensen staan met retouren.

Syllie1972

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Syllie1972 »

Ook mijn modem start tepas en te onpas op. Ook heb ik al mijn 4 e mediabox omdat deze steeds dienst weigerde. Als ik een telefoongesprek voer valt de modem na een aantal minuten weg en ook de internet verbinding valt dan uit. Ook al bel ik niet dan zie ik het kastje uitvallen. Mensen bellen me vaak en horen dan dat dit nr niet in gebruik is?????Ik werk via skype met clienten...en dit kan ik dus echt niet hebben...dat steeds de verbinding wegvalt. UPc doet weinig, ze bellen je niet terug, zijn veelal onbeleefd, zij kunnen er aan de telefoon toch immers niks aan doen? Sturen een monteur na maanden klagen en dan nog is het niet goed! Ik ben dr klaar mee en stap op, niks geen jaar wachten! geen deugdelijk product is geen geld! ze hebben tijd genoeg gehad nu van me. Ik hoop dat ik hiermee in mijn recht sta. Als klant kun je nergens terecht met je klacht, ze hebben een eigen klachtencentrale maar ook deze nemen niet altijd op en sta je echt langer dan een kwartier te wachten zodat je de hoorn er maar op gooit van frustratie!!!!!!!!

Gesloten