Tuurlijk ciske altijd tegen de draad in.Vroeger kreeg je twee keer per dag postciske schreef:GJvdZ schreef:Veel mensen hebben volgens mij een heel slecht geheugen. Dat de post in de kerstperiode er langer over doet dan normaal is van alle tijden. Ook in de zogenaamde "goede oude tijd" (de tijd dat iedereen het slechter had dan nu) deed de post er langer over.
En ook toen werd er weleens post verkeerd bezorgd. Dus niet meer zo zeuren en Merry Xmas to All.
(PS: als je denkt dat ze post het zo slecht doet in deze tijd, ga eens een dienst meedraaien in deze piektijden)
jij spreekt mijn gedachten uit zolang ze niet zelf lopen weten ze heel niet wat het inhoudt.
en werd er weinig verkeerd bezorgd en altijd op tijd. Liep de postbode nog met een zware tas.Heb je ze tegenwoordig gezien.Scooter-auto-poskarretje en
altijd een ander.Moet je ze af en toe zien lopen.Heb wel gezien dat ze er gewoon mee stopten want ze hadden geen zin meer met de woorden morgen weer een dag.Kijk eens over het hele jaar genomen,gewoon belabberd een ander woord heb ik er niet voor.Lees ook zo vaak de laatste tijd dat de post gewoon weg gedonderd is.Kijk die dingen had je vroeger niet.
Weet je wat goed is. De mentaliteit van vroeger in deze tijd.