LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunweb niet te vroeg boeken je betaald dan teveel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Eneco klant

Re: Sunweb niet te vroeg boeken je betaald dan teveel

Ongelezen bericht door Eneco klant »

Eigenlijk is iedereen het hier wel met elkaar eens behalve TS (En Eneco klant maar die tel ik niet mee).
Ha, ha, juist ja: wat een arrogantie van 'het reiswezen'!

G & M

Ongelezen bericht door G & M »

Het is leuk om de eerste reactie te ontvangen van iemand waar de reis 400,- euro goedkoper was geworden binnen 6 dagen na boeken bij Sunweb zij toch 200,- gecrediteerd krijgen op deze reis. :D
Mischien dat ze ook de reacties lezen op de div.side's en ze er toch over na denken.

Frans013

Ongelezen bericht door Frans013 »

Als dit de manier is om met reizigers om te gaan motten ze gewaarschuwd worden om niet meer vroeg te boeken. wel vreemd dat dit bij de Sunweb organisatie veel voor komt.
Is gewoon bedrog. ze gaan er ook heel makkelijk me om. JAMMER DIT WORDT VAN HOGERHAND BESLIST.
Onze reis in Sept. gaan we dus zelf regelen. boekk en dan in Juni zelf het hotel en boekken zelf onze vlucht.
en:
Als ik u was zou ik even goed lezen wat ik schrijf is mischien moeilijk

Klopt, wat u schrijft is namelijk moeilijk te lezen!

Ik vertaal het voor TS:

Clopd, wad u sgreifd iz moejlik tu lese

:twisted:

G & M

Gelukkig dat er veel zijn die het wel begrijpen. :lol:

G & M

Na heel wat mailtjes naar Sunweb toch een credit gehad van 200,00 euro om dat ze het toch wel een groot verschil vonden.
Denk dat dit is gekomen door het groot aantal reacties op vacantie sides die dit ook mee gemaakt hebben bij Sunweb.
Dus het blijkt er toch uit NIET VROEG BOEKEN.

rafenbeer

Ongelezen bericht door rafenbeer »

Ik heb hetzelfde gehad met Sunweb. Ik heb een reis geboekt zes weken voor de vertrekdatum. Ik kreeg een vroegboekkorting van €130,- en de te betalen reissom was € 2315,50. Ik moest vrijwel direct na de boeking de volledige reissom betalen. Omdat mijn broer ook interesse had om met zijn gezin dezelfde vakantie te boeken, kwam ik er bij toeval achter dat de door mij geboekte reis nu € 400 !!! minder kost. Een prijsverschil van € 400 in een week tijd! De reis was niet eens last-minute aanbieding geworden want de prijsverlaging was vijf weken voor vertrek. Ik heb contact opgenomen met Sunweb. Uiteraard verscholen ze zich direct achter de algemene voorwaarden waarin o.a. staat dat de prijzen fluctueren. Mij werd gezegd: "als de prijzen hoger worden komt u toch ook niet klagen?" Ik heb gezegd dat ik een prijsverschil van € 400,- op een bedrag van € 2315,50 binnen een week absurd groot vind. Na lang 'door zeuren' van mijn kant werd mij een kortingscheque van € 100,- aangeboden, MAAR die mocht ik niet gebruiken voor deze al geboekte reis. Ook is de cheque maar geldig tot maart 2014 en mag deze ook niet gebruikt worden i.c.m. andere acties (zoals last-minute?). De cheque is voor mij dan ook waardeloos!
Vorig jaar heb ik ook bij Sunweb geboekt en was ik niet tevreden over de accommodatie maar omdat ik de website van Sunweb erg gebruiksvriendelijk vind heb ik toch weer bij hun geboekt. Het mag duidelijk zijn dat ik nooit meer bij Sunweb een reis zal boeken, behalve een last-minute. Ik lees hier op de site dat andere touroperators ook hetzelfde prijsbeleid hebben en daarom raad ik iedereen aan om zo laat mogelijk te boeken. Kunnen we allemaal voor last-minute prijs op reis!

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

[quote][Het mag duidelijk zijn dat ik nooit meer bij Sunweb een reis zal boeken, behalve een last-minute. Ik lees hier op de site dat andere touroperators ook hetzelfde prijsbeleid hebben en daarom raad ik iedereen aan om zo laat mogelijk te boeken./quote]
Als het prijsbeleid de aanleiding is om niet meer bij Sunweb te boeken en als je tegelijk aangeeft dat ook de andere aanbieders dat prijsbeleid hebben, dan zul je dus ook bij hen niet neer boeken. Dus maar thuisblijven in het vervolg of wachten op lastminutes?

Heb je toevallig ook gekeken of de reis bij andere aanbieders ook was en of de prijs van de reis daar ook zo fluctueert?

Gesloten