LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone nog 3 maanden

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Har06

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Har06 »

Daan_1978 schreef:Geef nu eerst eens aan wat je ZELF met een toestel wilt kunnen, voordat je verschillende toestellen gaat noemen.
Galaxy Ace is misschien leuk voor een jaartje, maar mijn collega was er zeer zeker niet tevreden over.
Zoals ik al zei, adviezen kunnen pas echt zinvol zijn, wanneer je aangeeft wat het toestel moet kunnen om aan jouw wensen te voldoen.

Dus jouw advies is gebaseerd om de mening van een collega?, van horen praten wordt niemand wijzer,hoplelijk is die collega tevreden over Daan :) lol :lol:

Daan_1978

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Jij geeft reacties welke nergens over gaan en negeert alsnog de vraag welke ik vervolgens heb gesteld.
Voor een goed advies is het handig als je aangeeft wat je met het toestel wilt kunnen. Wat doe je en waarvoor gebruik je hem.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Har06 schreef:
Daan_1978 schreef:Waarom ga je niet voor de Galaxy S2? Kijk zelf eens rond voor welk toestel je ECHT wil en maak daar een keuze in.
Iemand anders kan toch niet beoordelen of de Galaxy S plus op jouw wensen aansluit?
Het prijsverschil tussen de beide toestellen bedraagt zo,n Euro 200,00.
Ik vraag niet een link mbt mijn wensen, ik vroeg: WIE HEEFT ERVARING MET Galaxy S PLUS I900 :lol:
Je vroeg
kent iemand de Galaxy S Plus i900 ? :wink:
Ja, wel eens van gehoord en gezien.

Har06

Daan_1978 schreef:Jij geeft reacties welke nergens over gaan en negeert alsnog de vraag welke ik vervolgens heb gesteld.
Voor een goed advies is het handig als je aangeeft wat je met het toestel wilt kunnen. Wat doe je en waarvoor gebruik je hem.

Bellen
SMS jes
Web sites
Sociale media,s
Foto,s

Daan_1978

Har06 schreef: Bellen
SMS jes
Web sites
Sociale media,s
Foto,s
Ok, bellen en sms kan elke telefoon, maar websites en social media wil je wel een foon met een beetje snelle browser en lijkt me ook een beetje redelijk scherm.
Op de galaxy Ace zit een kleiner scherm wat niet bevorderlijk is voor het browsen, denk ik.
Galaxy S Plus is dan alweer wat groter. Dat toestel maakt ook wel aardige foto's.

Hecht je veel waarde aan de kwaliteit van de foto's? Als die echt goed moeten zijn, kom je toch al snel in een duurdere klasse, "zoals" bijvoorbeeld de Galaxy S2. Of de kwaliteit van de Galaxy S Plus goed is zou ik echter niet weten. Volgens mij doet Samsung het sowieso wel goed op foto kwaliteit. Misschien een tip om eens wat voorbeelden te bekijken via google waarop je kunt zien middels eventueel een review van de S Plus wat de kwaliteiten zijn? Eventueel vergelijkingstests tussen meerdere telefoons?
Voor foto kwaliteit moet je sowieso GEEN HTC nemen! ( Deze heb ik en de foto kwaliteit is gewoon slecht op de Desire S, maar ook op andere HTC's )
Ook in reviews wordt de foto kwaliteit van HTC's vaak als slecht of "minder" bestempeld.

Uit jouw lijstje begrijp ik dus dat je geen spelletjes zult installeren? Die zijn namelijk essentieel voor het vaststellen welke telefoon het gaat worden.
Ga je namelijk wel spelletjes spelen, zul je absoluut meer tevreden zijn met een high end toestel.
Ook afhankelijk of je voor een 1-jarig of 2-jarig abonnement gaat. Bij 2-jarig zou ik ook sowieso voor een duurder toestel gaan, gezien je er wel 2 jaar mee moet doen. Dan gaat een low of mid range toestel na verloop van tijd toch echt vervelen en met een high end zul je jezelf veel langer mee tevreden stellen.

Har06

Beste Daan, aan alle types zit een prijskaartje vast.
Ik ben niet vlug op een toestel uitgekeken, ergo ik loop de phone winkels niet plat na een jaartje.De reviews van de Galaxy Ace zijn redelijk goed te noemen :roll:

Daan_1978

Dan ga je voor die. Van mijn collega begreep ik dat hij na verloop van tijd erg traag wordt.
Blijft de hamvraag of je er ook spelletjes op wilt doen?

Har06

Daan_1978 schreef:Dan ga je voor die. Van mijn collega begreep ik dat hij na verloop van tijd erg traag wordt.
Blijft de hamvraag of je er ook spelletjes op wilt doen?
Voor mij zijn spelletjes geen hamvraag maar een overbodig atribuut voor zich vervelende mensen :lol:

Daan_1978

Har06 schreef:Voor mij zijn spelletjes geen hamvraag maar een overbodig atribuut voor zich vervelende mensen :lol:
Wat geef je toch rare antwoorden op gerichte vragen ten behoeve van een degelijk advies.
Zeg dan gewoon, nee, daar doe ik niet aan.
In jouw geval is de Ace inderdaad voldoende om je voorlopig mee te redden.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Daan_1978 schreef:
Har06 schreef:Voor mij zijn spelletjes geen hamvraag maar een overbodig atribuut voor zich vervelende mensen :lol:
Wat geef je toch rare antwoorden op gerichte vragen ten behoeve van een degelijk advies.
henri kan nooit normaal antwoorden, zodoende is advies aan hem/haar geven zinloos

Har06

Daan_1978 schreef:

Ik verbaas me erover dat Daan het spelen van spelletjes een hamvraag noemt, dat noem ik een merkwaardige formulering. Excuus voor m,n abrupte reactie.\
Inmiddels een Galaxy S2 besteld via een aanbieding:) :wink: ,natuurlijk lees ik adviezen en vele reviews

Ciske hou je maar met je Tele 2 bezig daarmee heb jij de handen vol aan cq de wouten :lol:

Daan_1978

Har06 schreef:Ik verbaas me erover dat Daan het spelen van spelletjes een hamvraag noemt, dat noem ik een merkwaardige formulering. Excuus voor m,n abrupte reactie.
Dat komt, omdat bij gamen je telefoon wel even flink betere specificaties moet hebben om dat normaal te kunnen doen. De mid-range klasse geeft nog wel eens de wat nieuwere spelletjes schokkerig weer. Dan trekt je toestel het gewoon niet.
Vandaar dat bij de aanschaf van een nieuwe telefoon dat de belangrijkste vraag is!
Speel je geen games, kun je met een low-end of mid-range toestel prima uit de voeten.
Speel je wel games, moet je beslist voor een high-end toestel gaan.
Ik neem aan dat je begrijpt dat die vraag dus zwaar meeweegt in een beslissing hierin?
Ja? Nou, vandaar dat ik het heb omschreven als "hamvraag".
Har06 schreef:Inmiddels een Galaxy S2 besteld via een aanbieding:) :wink: ,natuurlijk lees ik adviezen en vele reviews
Dus toch een high-end. Hoe dan ook een zeer goed toestel waar je zeker een leuke tijd mee vooruit kunt.

Har06

Daan_1978 schreef:
Har06 schreef:Ik verbaas me erover dat Daan het spelen van spelletjes een hamvraag noemt, dat noem ik een merkwaardige formulering. Excuus voor m,n abrupte reactie.
Dat komt, omdat bij gamen je telefoon wel even flink betere specificaties moet hebben om dat normaal te kunnen doen. De mid-range klasse geeft nog wel eens de wat nieuwere spelletjes schokkerig weer. Dan trekt je toestel het gewoon niet.
Vandaar dat bij de aanschaf van een nieuwe telefoon dat de belangrijkste vraag is!
Speel je geen games, kun je met een low-end of mid-range toestel prima uit de voeten.
Speel je wel games, moet je beslist voor een high-end toestel gaan.
Ik neem aan dat je begrijpt dat die vraag dus zwaar meeweegt in een beslissing hierin?
Ja? Nou, vandaar dat ik het heb omschreven als "hamvraag".
Har06 schreef:Inmiddels een Galaxy S2 besteld via een aanbieding:) :wink: ,natuurlijk lees ik adviezen en vele reviews

Dus toch een high-end. Hoe dan ook een zeer goed toestel waar je zeker een leuke tijd mee vooruit kunt.[/
quote]

Natuurlijk neem ik adviezen van jou en andere deskundige aan (reviews), oa op aandrang van m,n kleinzoon van 14 jaar heb ik de GalaxyS2 besteld ivm zijn gamespellen op opa,s phone. Thanks all :wink:

Daan_1978

Har06 schreef:Natuurlijk neem ik adviezen van jou en andere deskundige aan (reviews), oa op aandrang van m,n kleinzoon van 14 jaar heb ik de GalaxyS2 besteld ivm zijn gamespellen op opa,s phone. Thanks all :wink:
Komt toch die hamvraag weer boven, waar je eerst zo apart op reageerde.
Moet ik je dan verder nog serieus nemen op dit forum? :mrgreen:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Moet ik je dan verder nog serieus nemen op dit forum
dat zou ik maar niet doen, verspilde energie :mrgreen:

Har06

Daan_1978 schreef:
Har06 schreef:Natuurlijk neem ik adviezen van jou en andere deskundige aan (reviews), oa op aandrang van m,n kleinzoon van 14 jaar heb ik de GalaxyS2 besteld ivm zijn gamespellen op opa,s phone. Thanks all :wink:
Komt toch die hamvraag weer boven, waar je eerst zo apart op reageerde.
Moet ik je dan verder nog serieus nemen op dit forum? :mrgreen:

zoek de betekenis van : De Hamvraag eens op, wat heet serieus nemen he Ciske :) voor mij closed subject : smartphone Galaxy S2 is besteld :mrgreen:

Daan_1978

Har06 schreef:zoek de betekenis van : De Hamvraag eens op
Belangrijkste vraag.
Brandende kwestie.
Oordeelkundige vraag.

Oftewel, precies goed benoemd gezien het spelen van games op je mobiel een doorslag geeft of je een low/mid of high end toestel moet nemen.

Beter dat je mij geen Nederlands probeert te leren, maar gewoon to the point blijft. Zo kun je natuurlijk overal wel over muggenziften. Deze was wel leuk, gezien je zelf het woord "hamvraag" kennelijk niet goed kunt omschrijven en toch daarover juist struikelt. :mrgreen:

Gesloten