Har06 schreef:
Bellen
SMS jes
Web sites
Sociale media,s
Foto,s
Ok, bellen en sms kan elke telefoon, maar websites en social media wil je wel een foon met een beetje snelle browser en lijkt me ook een beetje redelijk scherm.
Op de galaxy Ace zit een kleiner scherm wat niet bevorderlijk is voor het browsen, denk ik.
Galaxy S Plus is dan alweer wat groter. Dat toestel maakt ook wel aardige foto's.
Hecht je veel waarde aan de kwaliteit van de foto's? Als die echt goed moeten zijn, kom je toch al snel in een duurdere klasse, "zoals" bijvoorbeeld de Galaxy S2. Of de kwaliteit van de Galaxy S Plus goed is zou ik echter niet weten. Volgens mij doet Samsung het sowieso wel goed op foto kwaliteit. Misschien een tip om eens wat voorbeelden te bekijken via google waarop je kunt zien middels eventueel een review van de S Plus wat de kwaliteiten zijn? Eventueel vergelijkingstests tussen meerdere telefoons?
Voor foto kwaliteit moet je sowieso GEEN HTC nemen! ( Deze heb ik en de foto kwaliteit is gewoon slecht op de Desire S, maar ook op andere HTC's )
Ook in reviews wordt de foto kwaliteit van HTC's vaak als slecht of "minder" bestempeld.
Uit jouw lijstje begrijp ik dus dat je geen spelletjes zult installeren? Die zijn namelijk essentieel voor het vaststellen welke telefoon het gaat worden.
Ga je namelijk wel spelletjes spelen, zul je absoluut meer tevreden zijn met een high end toestel.
Ook afhankelijk of je voor een 1-jarig of 2-jarig abonnement gaat. Bij 2-jarig zou ik ook sowieso voor een duurder toestel gaan, gezien je er wel 2 jaar mee moet doen. Dan gaat een low of mid range toestel na verloop van tijd toch echt vervelen en met een high end zul je jezelf veel langer mee tevreden stellen.