Er staat een vraagteken achter de topictitel.
Knap dat je dat op afstand kunt concluderen.en LUI!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
De titel van topic doet het goed in de zoekresultaten van Google en dit is "negatief" bericht met een vraagteken EN NIET ECHT GOED VOOR UPCbprosman schreef:@Suzanne326,
Er staat een vraagteken achter de topictitel.
Het leven is nou niet eenmaal eerlijk verdeeld. Wat is dan het probleem? Als jij overstapt naar internet 50 mb dan krijg je een nieuwe modem in bruikleen, want je hebt nu internet 30 mb! De modem wordt automatisch vervangen. En mág je een afspraak maken voor een gratis monteur aan huis! Ja, ook voor jou als bestaande klant is dit van toepassing. Omdat je een nieuwe modem in bruikleen krijgt. Zolang jouw 'oude mediabox' het doet, wordt deze ook niet vervangen! Dus waarom zou je automatisch een 'nieuwe mediabox in bruikleen moeten of willen krijgen?Johan3 schreef:Ongesteld?
Ze wilden me contract verlengen met een jaar voor een verhoging naar 50 mb en bellen europa.
Dit even ter info voor de normale mensen hier!
Let wel ten opzichte van een nieuwe klant:
Ik vraag geen gratis monteur aan huis.Ik hou mijn 3,5 jaar oude DVR.
Ik hou mijn oude modem.
Ik vraag niet de korting die ik het eerste half jaar zou krijgen.
Ik gok alles bij elkaar 500 euro!?
Gewoon als trouwe klant niet meer betalen als een ander voor het zelfde product, en hou op met dwingende vastleggen voor een jaar dat werkt negatief en jaagt mensen juist weg.
dat is niet waar, providers tillen altijd klantenEn nee, je wordt niet door UPC getild! Je wordt erop geattendeerd dat je je pakket kunt veranderen en dan is het ook weer niet goed...zucht!
Tja, een bedrijf moet geld verdienen toch. Des te waakzamer zul je als consument moeten zijn.ciske schreef:dat is niet waar, providers tillen altijd klantenEn nee, je wordt niet door UPC getild! Je wordt erop geattendeerd dat je je pakket kunt veranderen en dan is het ook weer niet goed...zucht!
klopt dat je niks verplicht bent, maar alsnog is veel reclame misleidend.Je ziet én hoort reclame overal. Jij als klant kan toch zelf ook nadenken en ingaan op het aanbod of niet...je bent tenslotte helemaal niets verplicht.
Sh*t die AXE toch weer voor niets gekochtklopt dat je niks verplicht bent, maar alsnog is veel reclame misleidend.
bprosman schreef:Sh*t die AXE toch weer voor niets gekochtklopt dat je niks verplicht bent, maar alsnog is veel reclame misleidend.
Har06 schreef:wat heet getilt worden, de kleine lettertjes zitten bij elke provider verscholen
Dit is dus wat het voor nieuwe klanten zou zijn, Inc winst toch?Normale prijs per maand € 57,50
Een vergelijkbaar pakket met het pakket van TS, bestaat uit Digitale Televie Royaal DVR+ Internet 25+ Onbeperkt Bellen+ Kabeltelevisie, je betaalt dan € 62,50! TS is een bestaande UPC-klant en mag dus gebruik maken van de nieuwe prijzen, maar heeft géén recht op de korting van € 10,00 per maand een halfjaar lang. ..maar soms maken ze een uitzondering om de korting aan bestaande klanten wel toe te kennen. Maar je hebt er automatisch geen recht op
Niet Dus!en mag dus gebruik maken van de nieuwe prijzen,
Vraag ik niet eens om!maar heeft géén recht op de korting van € 10,00 per maand een halfjaar lang.
nee absoluut niet gek, helaas denk ik dat je het ken vergeten.Enige wat ik wil is als bestaande klant niet meer betalen dan een nieuwe klant, is dat zo gek dan!?
niet netjes zonder toestemming, dan mag je opstappen, geen idee of je dat wilt?Ik heb 25mb afgesloten! dus die 30mb hebben ze er zelf van gemaakt , dus zonder overleg of toestemming!
Hoe werkt het?
Om gebruik te maken van korting dient u alle 3 de diensten af te nemen; internet, TV en telefonie. U stelt uw abonnement dus zelf samen. De goedkoopste dienst krijgt u helemaal gratis! De korting is niet eenmalig maar wordt maandelijks herberekend.U kiest dus zelf een internetabonnement, daarna een telefonie abonnement en daarna een digitaal TV abonnement.
In mijn ogen zit in die 16,37 (nu rond de 17 euro) de kneep, die zien nieuwe klanten niet meer op hun rekening staan.Het pakket is alleen verkrijgbaar in combinatie met het UPC standaardpakket Radio/TV van circa 16,37 euro. Een tv-aansluiting op de kabel is namelijk vereist.
Beweer ik wat anders ?? ik scheer alle providers over dezelfde kamciske schreef:Har06 schreef:wat heet getilt worden, de kleine lettertjes zitten bij elke provider verscholen
oh jee we komen aan de geliefde provider van henri/har
elk weldenkend mens weet dat providers eigenlijk oplichters zijn, omdat we er allemaal van afhankelijk zijn.
Kon ook niet anders! Maar is wel eerlijk!Faye1971 schreef:Ok TS. Dan laat ik het maar voor wat het is.
Ik heb het je proberen uit te leggen, maar je wilt het niet aannemen.
Is goed, en dat is jouw goed recht.
Ik werk zelf bij UPC, ja, ik ben een UPC-medewerker, en niet dat het ertoe doet. Maar ik wil je gewoon aangeven dat ik weet dat het wel zo is dat jij ook je pakket kunt aanpassen, en € 62,50 kunt betalen per maand.
Succes met het uitpluizen van je pakket