| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SBS 6 laat film Aviator ineens afbreken.
-
stronkstronk
Re: SBS 6 laat film Aviator ineens afbreken.
Wat ook vervelend is dat ik graag naar de reclame kijk maar dat er steeds een film doorheen komt! Zend die reclame nou eens gewoon in 1x uit!!!
Ik stoor mij vooral aan al die onzin programmas op TV. The Aviator.. Sjongejonge, de zender die deze film uitzend moet uit de lucht worden gehaald. De film is zo slecht!
Misschien kan de regering ervoor zorgen dat deze film nooit meer mag worden uitgezonden. Of anders kunnen we dat misschien op Europees niveau verbieden?
Misschien kan de regering ervoor zorgen dat deze film nooit meer mag worden uitgezonden. Of anders kunnen we dat misschien op Europees niveau verbieden?
Inderdaad een hele slechte film al klopt het verhaal grotendeels wel. Maar dat was het topic niet he Hatertje.Hatertje schreef:Ik stoor mij vooral aan al die onzin programmas op TV. The Aviator.. Sjongejonge, de zender die deze film uitzend moet uit de lucht worden gehaald. De film is zo slecht!
Ik vind het altijd zo jammer dat elke reclame onderbroken wordt door een stukje film of ander programma
Nu zonder dollen, vertel mij nou eens wanneer we niet de 100ste herhaling van de herhaling zien.
Weinig nieuwe programma's tegenwoordig, de fantasie lijkt op, the voice of, holland got's talent, en meer van dit soort talentenjachten, het zijn allemaal dingen die veel op elkaar lijken.
Waar is de tijd dat er nog echt leuke serie's en films te zien waren?
Nee tv is tegenwoordig echt zonde van het geld. (maar dat is mijn bescheiden mening)
Nu zonder dollen, vertel mij nou eens wanneer we niet de 100ste herhaling van de herhaling zien.
Weinig nieuwe programma's tegenwoordig, de fantasie lijkt op, the voice of, holland got's talent, en meer van dit soort talentenjachten, het zijn allemaal dingen die veel op elkaar lijken.
Waar is de tijd dat er nog echt leuke serie's en films te zien waren?
Nee tv is tegenwoordig echt zonde van het geld. (maar dat is mijn bescheiden mening)
Dat je tussen de film door naar toilet moet ?stronkstronk schreef:Och ja, wat ook heel vervelend is dat je een film aan het kijken bent en dat steeds die kampeerwagen van All you need is love er doorheen rijdt. Daar kan ik mij zo mateloos aan ergeren. Echt!Of dat Ushi of Geer om het hoekje kijkt.
Oh en wat ook vervelend is dat het geluid van de reclames veel harder zijn dan het programma waar je naar kijkt.
Heel heel erg vervelend allemaal. Tsjonge wat is nog meer vervelend....
-
stronkstronk
En dat je tijdens de film wel 12x kan!!Chocomelk schreef:Dat je tussen de film door naar toilet moet ?stronkstronk schreef:Och ja, wat ook heel vervelend is dat je een film aan het kijken bent en dat steeds die kampeerwagen van All you need is love er doorheen rijdt. Daar kan ik mij zo mateloos aan ergeren. Echt!Of dat Ushi of Geer om het hoekje kijkt.
Oh en wat ook vervelend is dat het geluid van de reclames veel harder zijn dan het programma waar je naar kijkt.
-
stronkstronk
En 12x biertjes halen natuurlijk. Vervelende is dat ik daardoor altijd het einde mis van de film. Te dronken om uit mijn ogen te kijken! Heel vervelend.stronkstronk schreef:En dat je tijdens de film wel 12x kan!!Chocomelk schreef:Dat je tussen de film door naar toilet moet ?stronkstronk schreef:Och ja, wat ook heel vervelend is dat je een film aan het kijken bent en dat steeds die kampeerwagen van All you need is love er doorheen rijdt. Daar kan ik mij zo mateloos aan ergeren. Echt!Of dat Ushi of Geer om het hoekje kijkt.
SBS 6 heeft totaal niet gereageerd. Wat een zooitje zit daar. Onbeschoften lui van SBS 6
Natuurlijk is dit een topic van niks en ook nog eens niet waar.
De film is in zijn geheel uitgezonden, en niet voortijdig gestopt.
Ik heb hem nl. geheel kunnen zien in mijn nachtdienst.....
Waar mensen zich al niet druk om maken...
De film is in zijn geheel uitgezonden, en niet voortijdig gestopt.
Ik heb hem nl. geheel kunnen zien in mijn nachtdienst.....
Waar mensen zich al niet druk om maken...
-
beschuitje
SBS6 zendt wel meer films uit, die niet helemaal tot het einde worden uitgezonden.
Wat snap je niet aan mijn bericht?beschuitje schreef:SBS6 zendt wel meer films uit, die niet helemaal tot het einde worden uitgezonden.
Bericht waarop ik heb gereageerd is weg, daarom mijn bericht ietsje aangepast....