| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone schuift zelf met einddatum abbonnement
Re: Vodafone schuift zelf met einddatum abbonnement
Dat is juist hartstikke vreemd. Als Vodafone niet wil ontbinden laat ze dan gewoon aangegeven dat het nieuwe contract drie maanden na heden ingaat. Ik voel de truuk al in de lucht hangen. Na twee jaar moet je nog drie jaar zitten maar dan tegen een hoger tarief.
precies wat er staat, of dat logisch is laat ik in het midden, Vodafone smeert de klanten een contract aan voor 24 maanden en daarna nog 3 maanden zitten tegen de topprijs,dit laatste vindt Mi9ch logisch van de list firma?.mich24 schreef:Beste HAr06,dit is compleet logisch wat er gebeurd is.
Wat bedoel je met jou reactie?
ja dat is logisch. Want je verlengt in een periode waarin je nog een lopend contract hebt.
Waarom zou onlogisch zijn om het nieuwe contract pas in te laten gaan na dat de klant huidige contract heeft uitgezeten en om de klant de korting pas te geven op het moment dat het nieuwe contract ingaat?
Niet logisch gezien door de bril van de providers in dit geval van Vodafone,door de contracten naar voren te halen leg de klant weer vast en strijkt men extra geld opalfatrion schreef:Waarom zou onlogisch zijn om het nieuwe contract pas in te laten gaan na dat de klant huidige contract heeft uitgezeten en om de klant de korting pas te geven op het moment dat het nieuwe contract ingaat?
Ik herken deze topic helemaal. Ook ik heb onlangs mijn abonnement verlengd. Deze zou eind mei 2012 aflopen. Ik ben ingegaan op een aanbieding, maar tot mijn grote verbazing kreeg ik zojuist de factuur binnen dat het nieuwe abonnement al ingegaan was met als einddatum eind mei 2014. Ik betaal dus nu al voor het nieuwe abonnement. De korting van vier maanden die ik kreeg, is dus geen donder waard, omdat mijn oude abonnement goedkoper was. Als ik dit van tevoren had geweten, had ik mijn abonnement nog niet verlengd. Dus ja, ook ik voelde mij opgelicht.
Nu heb ik nog een abonnement lopen, die destijds ook verlengd is. Dit abonnement loopt begin augustus af. Deze verlenging ging toen pas in nadat de einddatum van het oude abonnement verstreken was, waardoor we destijds wel ten volle konden genieten van de aanbieding!
Nu heb ik nog een abonnement lopen, die destijds ook verlengd is. Dit abonnement loopt begin augustus af. Deze verlenging ging toen pas in nadat de einddatum van het oude abonnement verstreken was, waardoor we destijds wel ten volle konden genieten van de aanbieding!