LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
53o

Re: Nieuwe laptop

Ongelezen bericht door 53o »

Suggestie van all-in-one PC is zeker de moeite waard om te bekijken, er zijn aardig veel modellen in omloop nu en staan er mooier bij in een woonkamer dan een standaard PC. Ook binnen dat budget is er genoeg keuze.

http://img.desktopshop.nl/consumenten-p ... -z3751.jpg

joycewij

Ongelezen bericht door joycewij »

Het is niet zo dat we vandaag meteen naar de winkel zijn gerent dus je advies komt nog op tijd. Zo'n beetje einde van de maand gaan we kijken. Maar ik wou me wel vast wat inlezen en wat onderzoek doen en ervaringen horen voor wat het beste bij ons past. Ik denk idd dat een desktop een goede optie is. Ik zal daar ook eens over hebben met mijn man. Die moet er tenslotte ook tegenaan kijken :-).

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html

Kijk hier voor de populairste modellen, prijzen en reviews.

53o

Ongelezen bericht door 53o »

Het is belangrijk om te bepalen wat de zwaarste dingen zijn die je gaat doen met het systeem. Als je 2x per jaar een vakantievideo wil editen en op youtube plaatsen (in essentie, videobewerking) dan kan dit zonder problemen met een i3 processor (2e generatie, dus alle courante modellen) zonder losse videokaart, maar je moet geduld hebben met het converteren. Doe je dit regelmatig, dan wil je een zwaarder systeem waardoor deze er eerder mee klaar is.

Voor spelletjes spelen, verwacht je dat er zware spellen mee gespeeld gaan worden? Dus spellen die er heel erg realistisch uitzien (zoals de meest populaire schietspellen enzo) of blijven het web-spelletjes en angry birds enzo? Zo niet, scheelt gigantisch in de aanschafsprijs.

Wil je bluray films downloaden en kunnen afspelen? Of een 1080p youtube video? Resolutie van scherm telt mee (tenzij je deze op een extern scherm zoals de TV afspeelt) en grafische rekenkracht. Ook dit heeft weer veel effect op het verschil in prijs.

Verder, de meeste all-in-one PC's hebben lagere specificaties dan notebooks uit hetzelfde prijssegment, maar een groter scherm.

Gesloten