Pagina 2 van 2

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Geplaatst: 21 mar 2012 09:02
door mariamaar
Op een enkele uitzondering na (Mousy bijvoorbeeld) schijnt het erg moeilijk te zijn om ons probleem met Montel te begrijpen. Sommige reacties dragen zelfs niets bij en zijn dan ook totaal waardeloos te noemen. Wel, het zij zo. :)

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Geplaatst: 21 mar 2012 09:33
door crazyme
mariamaar schreef:Op een enkele uitzondering na (Mousy bijvoorbeeld) schijnt het erg moeilijk te zijn om ons probleem met Montel te begrijpen. Sommige reacties dragen zelfs niets bij en zijn dan ook totaal waardeloos te noemen. Wel, het zij zo. :)
Misschien ben jij wel degene die het niet helemaal heeft begrepen.

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Geplaatst: 21 mar 2012 10:54
door Emmy75
mariamaar schreef:Op een enkele uitzondering na (Mousy bijvoorbeeld) schijnt het erg moeilijk te zijn om ons probleem met Montel te begrijpen. Sommige reacties dragen zelfs niets bij en zijn dan ook totaal waardeloos te noemen. Wel, het zij zo. :)
Nee hoor, uw probleem is helemaal niet moeilijk te begrijpen. Er zijn er alleen een aantal die het niet met u eens zijn, da's totaal iets anders. Maar misschien is dat dan weel moeilijk te begrijpen.

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Geplaatst: 21 mar 2012 12:14
door Jolijn
mariamaar schreef:Op een enkele uitzondering na (Mousy bijvoorbeeld) schijnt het erg moeilijk te zijn om ons probleem met Montel te begrijpen. Sommige reacties dragen zelfs niets bij en zijn dan ook totaal waardeloos te noemen. Wel, het zij zo. :)
Ik denk te lezen dat dit

oen wij vorige week contact opnamen met Montel Den Bosch had "onze" verkoper wel begrip voor het feit dat we ontevreden waren over deze "service". Hij beloofde ons om te bellen met de servicedienst met het oog op enige coulance voor ons te verkrijgen. Hij zou ons diezelfde dag nog of anders de volgende dag terugbellen over de uitkomst.
U voelt hem al aankomen zeker?
Tot op heden geen enkel telefoontje meer ontvangen! Heel jammer, niet netjes en het komt zeker niet betrouwbaar over.


het probleem is. Verkoper zegt begrip te hebben en beloofd te bellen en houdt zich niet aan z'n woord.

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Geplaatst: 22 mar 2012 17:37
door Ulbe
Beste Mariamaar,

U wilt niet weten wat meubelair te lijden heeft in een gezin,

De kinderen dansen op de bank, de kat ligt op de bank te slapen met haar scherpe nagels, de hond ligt te kwijlen op het leer, mensen met scherpe dingen in de zakken van de kleding, smerige handen, as van sigaretten, en zo kan ik nog wel even doorgaan,

7 jaar geeft meestal zichtbare slijtage aan een bankstel, de bank moet gerepareerd worden, misschien zijn er wel kinderen mee aan het rossen geweest waardoor de boel kapot gegaan is,

Iedereen wil een bankstel voor 25 jaar!,

Wel erg slordig is dat Montel geen kontakt meer met u heeft opgenomen, terwijl zij dit wel aangezegt hebben,

Ik hoop voor u dat er een passende oplossing komt voor uw probleem,

Écht goede meubels bestaan bijna niet meer,

Heel veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.