LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN wijzigt eenzijdig BelOnbeperkt Avond&Weekend bundel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Athena Import Export

Re: KPN wijzigt eenzijdig BelOnbeperkt Avond&Weekend bundel

Ongelezen bericht door Athena Import Export »

Bedankt voor alle goede adviezen. Ook ik ga ervan uit dat het met UPC na enige tijd niet anders is, de arrogantie van de macht nietwaar. Echter, voorlopig wil ik er zeker van zijn dat na opzegging bij KPN we niet achteraf stiekem rekeningen krijgen, verder moet ik nog uitvinden wat de voordeeligste vorm bij UPC zou kunnen zijn. Daar had ik in mijn laatste reactie dus ook een vraag over. Bovendien moet het een en ander met e-mail en internet gewijzigd worden.

Suggesties??!!

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Suggesties??!!
Ik heb geen UPC , wel een vraag aan je, had je bij KPN dat alles wel goed werkte?

zo ja zou ik dus niet overstappen want bij elke provider is wat.

maar goed alsnog moet je zelf beslissen en ik wens je succes.

RedShy

Ongelezen bericht door RedShy »

Wat is precies het probleem?

BelOnbeperkt Altijd kost na 19 februari EUR 15.00. Voor EUR 15.00 kun je dus onbeperkt bellen naar zowel vaste als mobiele nummers.
BelOnbeperkt Avond en Weekend kost na 19 februari EUR 7.50. Zelfde verhaal, voor de avonden en weekenden.

Aangezien veel mensen naar mobiele nummers bellen lijkt me dit een hele reële verandering. Eerst goed lezen voor je witheet een topic opent.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

ciske schreef: :?: hoezo te laat? ik neem aan dat je het tegen degene hierboven zegt, maar denk dat UPC niet wegloopt en ook daar zijn veranderingen.
Je opzegtermijn na een wijziging in je abonnement is natuurlijk niet onbeperkt.
Athena Import Export schreef: Suggesties??!!
Kijk bij UPC

Gesloten