| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] EAN nummer worden niet geverifieerd en dus fout geleverd.
Re: EAN nummer worden niet geverifieerd en dus fout geleverd.
Dus jij denkt dat een bedrijf elk artikel op EAN nummer gaat controleren? Ook als de leveranacier van deze producten ook niet op de hoogte is van een fout artikelnummer??
Hoe zou Bol dat dan moeten controleren? Hun data matcht in dit geval met wat de leverancier aanlevert!
Ergo, je overdrijft weer eens schromelijk!
En schei eens uit om elke consument die hier een vraag stelt het advies mee te geven elders te gaan shoppen!
Hoe zou Bol dat dan moeten controleren? Hun data matcht in dit geval met wat de leverancier aanlevert!
Ergo, je overdrijft weer eens schromelijk!
En schei eens uit om elke consument die hier een vraag stelt het advies mee te geven elders te gaan shoppen!
-
Teunbosseman
- Contacteer:
MAXIEM schreef:Bol.com
Niet de leverancier is verantwoordelijk voor wat er op jullie site staat, daar zijn jullie ZELF voor verantwoordelijk. Afschuiven ten deze, is een zeer kwalijke zaak en ontlokt mij het advies: dat je beter geen bestelling kunt plaatsen bij Bol. com.Het klopt inderdaad de de informatie op onze website niet klopt. De leverancier was hiervan niet op de hoogte en wij krijgen de informatie altijd via de leverancier door gespeeld.
Maxiem.
Sjonge sjonge sjonge sjonge sjonge sjonge.......mijn advies(je) negeer alle posts van Max want die l*lt een stuk in de ruimte.
Hmm Maxiem kun je een autodealer ook verantwoordelijk stellen voor een algemeen mankement aan een auto? Je hebt van de ene kant wel gelijk, toch denk ik niet dat de verkoper altijd de verantwoordelijke persoon is in dezen. Wel naar de klant toe.
De zwakte van ECI, Bol.com, FRS en Cosmox is wel dat zij de producten niet goed nakijken. En ik ben heel benieuwd wanneer deze bedrijven het gaan aanpassen.
De zwakte van ECI, Bol.com, FRS en Cosmox is wel dat zij de producten niet goed nakijken. En ik ben heel benieuwd wanneer deze bedrijven het gaan aanpassen.
Maxiem, in een ander topic reageerde jij als volgt op een webcare reactie :MAXIEM schreef:ECI
Toch wel netjes van jullie om zo professioneel te reageren. Een pluspuntje op jullie conduitestaat!
Maxiem.
Ik zie het verschil even niet. Waarom mag misco niet reageren en eci wel ?MAXIEM schreef:crazyme
Ik vind dat als een bedrijf na eerst de problemen van de klant niet oplost en pas daarna aan damage control doet, verkeerd bezig is. Niet de druk van de massa moet bepalend zijn, maar het probleem van de klant. Het gebruik van deze strategie is het paard achter de wagen spannen en naar mijn bescheiden mening gebaseerd op een dom en kortzichtig bedrijfsbeleid.
Met collegiale groet, Maxiem.
.
Of is het voortschrijdend inzicht ?
BOL.com heeft als eerste de site aangepast. ECI die hier als eerste reageerde nog niet. Valt me toch tegen van Ruben van der Vliet ECI. Ook op mijn prive mail heeft ie niet gereageerd.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
PJ 66 schreef:BOL.com heeft als eerste de site aangepast. ECI die hier als eerste reageerde nog niet. Valt me toch tegen van Ruben van der Vliet ECI. Ook op mijn prive mail heeft ie niet gereageerd.
Wellicht duurt een en ander langer dan jouw verwachtingen. Denk dat je pas antwoord krijgt als is opgelost. Een beetje extra geduld hebben wordt veela beloond.
Beetje geduld????? Deze informatie staat er al 2 maanden verkeerd op en de klanten krijgen doodleuk de verkeerde uitgave opgestuurd. Kan natuurlijk niet.
Bol.com ECI, Free Record Shop en Cosmox zijn uiterst laks geweest in het controleren van hun produkten. Maar ook van hun klanten.
Bol.com ECI, Free Record Shop en Cosmox zijn uiterst laks geweest in het controleren van hun produkten. Maar ook van hun klanten.
-
MAXIEM
ECI
Citaat:
19 jan 2012 15:19
PJ 66 schreef:
BOL.com heeft als eerste de site aangepast. ECI die hier als eerste reageerde nog niet. Valt me toch tegen van Ruben van der Vliet ECI.
Vanaf morgen??????????????????????????????????????????????????????????????, t'is vandaag vanaf morgen!!!
Maxiem.
Citaat:
19 jan 2012 15:19
PJ 66 schreef:
BOL.com heeft als eerste de site aangepast. ECI die hier als eerste reageerde nog niet. Valt me toch tegen van Ruben van der Vliet ECI.
Vanaf morgen??????????????????????????????????????????????????????????????, t'is vandaag vanaf morgen!!!
Maxiem.
Had 2 maanden eerder al gemoeten. Je moet maar eens kijken naar de reviews bij Bol.com. Dat ze daar geen lering uit trekken vind ik raar.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
PJ 66 schreef:Beetje geduld????? Deze informatie staat er al 2 maanden verkeerd op en de klanten krijgen doodleuk de verkeerde uitgave opgestuurd. Kan natuurlijk niet.
Wel lezen he
Ik schrijf extra geduld, niet beetje geduld.
Dat de info verkeerd is begrijp en weet ik nu wel, dat je verkeerde spullen krijgt is duidelijk.
De bedrijven hebben het nu ook gemerkt en gaan ermee aan de slag, maar wil nog niet zeggen dat ala minuut is aangepast. Daarom.....beetje EXTRA geduld en je wachten wordt beloond.
Ben wel van mening dat de bedrijven ervan uit mogen gaan dat wat zij van de leverancier krijgen correct is.
Mijn eerste reactie naar die bedrijven dateert al vanaf november vorig jaar. Kun je nagaan hoe lang ik er mee bezig ben geweest.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
PJ 66 schreef:Mijn eerste reactie naar die bedrijven dateert al vanaf november vorig jaar. Kun je nagaan hoe lang ik er mee bezig ben geweest.
Daar gaat het toch niet meer om. Gaat er nu toch om dat de site gegevens worden aangepast na wat jij terecht hebt aangekaart. Zal vast binnenkort gebeuren......hoop ik
En 2 maanden met een fout bezig zijn is in vergelijking met wat ik lees in andere topics ieniemienie....maar das weer wat anders
Zover ik nu kan beoordelen zijn alle webwinkels nu aangepast. Alleen FRS is met een groot onderhoud bezig.
Het is overigens Ean-CODE en geen 'númmer' want de N staat al voor 'nummer'.
EAN = Europees Artikel Nummer.
Net zoals de N in PIN ook staat voor nummer en de N in BSN ook staat voor Nummer.
Net zoals de N in PIN ook staat voor nummer en de N in BSN ook staat voor Nummer.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
PJ 66 schreef:Zover ik nu kan beoordelen zijn alle webwinkels nu aangepast. Alleen FRS is met een groot onderhoud bezig.
Kijk.....je geduld wordt ( eindelijk ! ) beloond......aanhouder wint zullen we maar zeggen.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Miepje1 schreef:Het is overigens Ean-CODE en geen 'númmer' want de N staat al voor 'nummer'.
En jij dacht dat wij dat allen niet wisten ?? Officeel is het trouwens - European Article Numbering - of in de volksmond ( Europese ) streepjescode
Er gaan zelfs hele mythes over deze codes of ze verborgen boodschappen bevatten.
Anyway......
EAN code okay. Ben al blij dat mensen weten wat een EAN code is. Het is wel jammer dat Ned. ver achter ligt met leuke extra's. Je moet er vaak heel veel voor betalen of je krijgt een kale uitvoering. Meestal is dat het laatste of je moet genoegen nemen met import, maar dan heb je meestal geen ned. sub. En ja voor Ben Hur moet je ook naar het buitenland nu al zijn er een paar in Ned. die ze wel leveren.