[deel van het bericht door de Moderator verwijderd i.v.m. off-topic gaan]
Chocomelk schreef:
Harrie Kierie schreef:
Dat jij er lang over doet om een uitspraak over het karakter van je hond te geven is geen maatstaf. Nergens staat vermeld hoe oud die pup is en iemand die zijn hele leven al honden heeft kan makkelijk in 3 dagen constateren dat deze pup sneller leert dan voorgaande pups en de pup dus als intelligent bestempelen.
Flut reactie dus.
Als je zo'n reactie durft te geven dan bewijst het heel duidelijk dat je
weinig tot geen verstand hebt van honden.
Geeft ook niets maar zet dan geen onzin dingen er neer.
Nog zo'n "hondenkenner".
Als jij niet in 3 dagen kunt beoordelen of een pup aanleg vertoont om dingen snel te leren kan jij beter ook geen honden nemen. Daarnaast heb je geen flauw idee hoe oud die pup is waar ze het over heeft. Kan 6 weken zijn, maar kan ook al 3 maanden zijn.
Als jij niet in 3 dagen kunt beoordelen of een pup aanleg vertoont om dingen snel te leren kan jij beter ook geen honden nemen. Daarnaast heb je geen flauw idee hoe oud die pup is waar ze het over heeft. Kan 6 weken zijn, maar kan ook al 3 maanden zijn.
Dit is echt te lachwekkend voor woorden om daar nog antwoord op
te geven.
Prima antwoord als je dat niet kan.
http://www.laarbeekhoeve.nl/puppies is wel een commerciële site, maar even verder lezen over hoe lang het duurt voordat je pup zich op zijn gemak voelt. Die drie dagen klopt wel, maar dan niet dat je je pup kent, maar dat de pup een klein beetje de omgeving kent. Als er zelfs afgeraden word om veel mensen bij hem/haar te laten, zegt mij dat voldoende. Ach, als je zelf puppies hebt gehad dat weet je hoe het werkt. Dus even naar beneden scrollen over het verhaal van puppies.
tenormin schreef:
http://www.laarbeekhoeve.nl/puppies is wel een commerciële site, maar even verder lezen over hoe lang het duurt voordat je pup zich op zijn gemak voelt. Die drie dagen klopt wel, maar dan niet dat je je pup kent, maar dat de pup een klein beetje de omgeving kent. Als er zelfs afgeraden word om veel mensen bij hem/haar te laten, zegt mij dat voldoende. Ach, als je zelf puppies hebt gehad dat weet je hoe het werkt. Dus even naar beneden scrollen over het verhaal van puppies.
17 Aug. 2013 een blonde Labrador pup, teefje, gekocht in Leemberg, Gilze, en we worden elke dag weer verrast door deze prachtige verzorgde lieve hond! Maar nog nooit zo'n mooie intelligente verzorgde hond. nog lang mee door.
Ine Braat: http://www.ine-pps.nl/[/b][/color]
Heb je korting gekregen als je dit verhaal hier meer zou zetten? Wat rozemarijntje al schrijft: zeker helderziende om dit alles na 3 dagen al te kunnen constateren. Heb zelf wel veel langer erover gedaan voor ik een uitspraak over karakter van mijn hond kon geven; we moesten eerst "kennismaken", weet je wel, net zoals je dat met iemand doet (mensen) die je niet kent en bij je komt wonen. Flut story. Voor de hond hoop ik oprecht dat het wel goed blijft gaan. Voor je verhaal geef ik geen stuiver.
Maar drie kierie kierie: de honden zijn gelukkig allemaal oud geworden. Maar al heb je 1 pup grootgebracht, wat is het verschil? Op Ine Braat ging ik alleen in omdat ze kennelijk even gestuurd is, vooral als ik kijk naar datum van inschrijving. Hoewel, dat zegt ook niets: jij bent er officieel "erg kort" maar al veel langer aanwezig, toch?
Wanneer iemand zich hier pas registreert, 1 bericht plaatst en ergens een heel positief verhaal op heeft is het 99 of meer kansen op de 100 pure spam.
Dit bericht is op zeker spam omdat beweert wordt dat ze elke dag weer verrast worden door die lieve hond terwijl ze dat beest pas 3 dagen hebben. Daarmee vallen ze door de mand. Tenormin heeft gewoon gelijk.
Harrie Kierie schreef:
Om een bericht te plaatsen moet je je wel registreren. 99 van de 100 die een positief bericht plaatsen hebben geen behoefte om nog verder op het forum te posten, maar moeten zich voor dat ene bericht dus wel registreren. Ook bij 3 dagen kan je iedere dag verrast worden. Alleen bij 1 dag kan dat niet.
Het een heeft niets met het ander te maken. Dus wat is je punt.
Harrie Kierie schreef:Tenormin beschuldigd wel vaker mensen ongegrond. Meestal volgt dan ook nog even een PB.
Dat weet ik allemaal niet, en dat ga ik ook niet allemaal uitzoeken. NU heeft ze in ieder geval gelijk.
Harrie Kierie schreef:
Kan jij even definiëren wat spam is en wie dat hier bepaalt?
Dat kun je zelf ook wel even googlen. Of pak een woordenboek. En ik bepaald wat ik spam vind.