LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] D-reizen en andere reisbureau's
Re: D-reizen en andere reisbureau's
Beste Jansen!
Dat kan ik ook niet opmaken uit dat verhaal. Wel vind ik, dat D-reizen wat van zich had kunnen laten horen toen die persoon hun ingelicht had over zijn bevindingen van de afloop. Maargoed, het is toch nooit goed hè? En niet alleen bij D-reizen hoor!
AK
Dat kan ik ook niet opmaken uit dat verhaal. Wel vind ik, dat D-reizen wat van zich had kunnen laten horen toen die persoon hun ingelicht had over zijn bevindingen van de afloop. Maargoed, het is toch nooit goed hè? En niet alleen bij D-reizen hoor!
AK
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 feb 2005 14:36
Re: D-reizen en andere reisbureau's
Ik heb een zwaar belabberde ervaring met D-reizen. Dus voor mij nooit meer D-reizen.
Service en begrip zijn dingen waar ze nog nooit van gehoord hebben.
Zie mijn Tread: 'D-reizen noteert niet dus mijn klacht is onterecht??'
Service en begrip zijn dingen waar ze nog nooit van gehoord hebben.
Zie mijn Tread: 'D-reizen noteert niet dus mijn klacht is onterecht??'
Re: D-reizen en andere reisbureau's
nou ik ben lekker wel blij met d-reizen super behulpzame meiden en vandaag belde ze me thuis op waar ik niet was en zelfs toen dacht ze verder ze weet waar ik werk en toen belde ze mij daar wat een service van hun niet?????nee hoor van mij niets meer dan lof maaaaaaar ik ben het er mee eens dat als ze u niet correct hebben behandeld (en nu heb ik t niet over dat *** verhaal met dat bad) ze op zijn minst uw klacht mogen behandelen zelf nog niet een rot ervaring gehad maar zo wel verwacht ik ook inderdaad een antwoord.
wel moet de klacht gegrond zijn en niet zo iets van mijn handoeken werden niet elke dag verwisselt of mijn bedlinnen was niet op tijd.
dat noemen wij nou zeurpieten....
wel moet de klacht gegrond zijn en niet zo iets van mijn handoeken werden niet elke dag verwisselt of mijn bedlinnen was niet op tijd.
dat noemen wij nou zeurpieten....
Re: D-reizen en andere reisbureau's
Omdat D-reizen altijd het goedkoopst wil zijn. Gaat de kwaliteit van de accomodatie wel achteruit. De wensen van de klant worden ook wel eens vergeten en de goedkoopste kamer aangeprezen. Als je eenmaal op je bestemming bent zoek je het verder zelf maar uit!! en kan je achteraf een klacht indienen over je verpeste vakantie.
Ik vind D-reizen zeker niet goed.
Ik vind D-reizen zeker niet goed.
Re: D-reizen en andere reisbureau's
D-reizen maakt een prijsvergelijking van accommodaties die door de verschillende touroperators wordt aangeboden.Vanuit dat opzicht wil
d-reizen de voordeligste zijn, dat heeft niets met de kwaliteit van de accommodaties te maken.
Mijn ervaring is als je ter plaatse op vakantie bent en de accommodatie voldoet niet aan je verwachting, moet je naar een hostes om je problemen op te lossen, als je klacht terecht is en de hostes helpt je niet, kan je altijd een beroep doen op D-reizen. Als wij (ik werk bij d-reizen) vanuit Nederland op dat moment iets kunnen regelen zullen wij dat altijd proberen.
Ine
d-reizen de voordeligste zijn, dat heeft niets met de kwaliteit van de accommodaties te maken.
Mijn ervaring is als je ter plaatse op vakantie bent en de accommodatie voldoet niet aan je verwachting, moet je naar een hostes om je problemen op te lossen, als je klacht terecht is en de hostes helpt je niet, kan je altijd een beroep doen op D-reizen. Als wij (ik werk bij d-reizen) vanuit Nederland op dat moment iets kunnen regelen zullen wij dat altijd proberen.
Ine
Re: D-reizen en andere reisbureau's
Er zijn inderdaad veel reisburaus gebonden aan hun eigen touroperators en zullen deze ook eerder aanbevelen. Echter zijn reisbureaus als D-reizen en VakantieXperts (voorheen Rottink) niet gebonden en geven zelfs sinds kort een prijsgarantie af. Ik werk zelf bij VakantieXperts en wij moeten een prijsvergelijking maken en zelfs het verschil terugbetalen als later blijkt dat een ander touroperator goedkoper was. Uitgangspunt is dat je beter een klant voor het leven hebt dan 1 keer een hoge commissie op een dure reis. Je kan beter je klanten binden met scherp geprijsde reizen dan dat je ze een keer heel duur op vakantie laat gaan. Vroeg of laat komt deze klant erachter (meestal eenmaal in de accomodatie) dat er mensen zijn die minder hebben betaalt. Deze klant zal de volgende keer minder snel naar dit reisbureau terugkeren. En andersom is dit ook het geval. Ik heb weleens verschillen van 130 euro per persoon. Klanten zijn dan echt blij met een prijsvergelijking.
Re: D-reizen en andere reisbureau's
Mijn zoon is in januari naar de wintergesport geweest. Hij heeft geboekt via D-reizen maar uit de gids van Do-it jongeren reizen.
Je raadt het één en ander klopte dus niet zoals in de folder beschreven stond. Na klachten bij de franse host van mijn zoon werd het engels van deze mijnheer in eens een heel stuk minder en ging voor hem over op een onverstaanbaar frans. Er waren nog meer problemen met de bus etc. maar dat is nu even niet belangrijk. Een schriftelijke notitie van de klachten kregen ze niet.
Bij thuiskomst hebben wij als ouders een brief geschreven naar D-reizen met al onze klachten, onvolkomendheden etc. 2 A4 vol. Wij kregen binnen 1 week van D-reizen een brief dat zij onze klacht hebben doorgestuurd naar Do-it reizen met het verzoek om deze in behandeling te nemen. Mocht er binnen 6 weken geen reactie zijn van Do-it dan moesten wij voor verdere bemiddeling weer contact met D-reizen opnemen.
Wij vinden dat onze klacht (voorlopig) op een goede manier is behandeld. Ik denk ook dat dit de enige manier is want D-reizen is slechts een boekings agent in deze en niet verantwoordelijk voor Do_it.
Je raadt het één en ander klopte dus niet zoals in de folder beschreven stond. Na klachten bij de franse host van mijn zoon werd het engels van deze mijnheer in eens een heel stuk minder en ging voor hem over op een onverstaanbaar frans. Er waren nog meer problemen met de bus etc. maar dat is nu even niet belangrijk. Een schriftelijke notitie van de klachten kregen ze niet.
Bij thuiskomst hebben wij als ouders een brief geschreven naar D-reizen met al onze klachten, onvolkomendheden etc. 2 A4 vol. Wij kregen binnen 1 week van D-reizen een brief dat zij onze klacht hebben doorgestuurd naar Do-it reizen met het verzoek om deze in behandeling te nemen. Mocht er binnen 6 weken geen reactie zijn van Do-it dan moesten wij voor verdere bemiddeling weer contact met D-reizen opnemen.
Wij vinden dat onze klacht (voorlopig) op een goede manier is behandeld. Ik denk ook dat dit de enige manier is want D-reizen is slechts een boekings agent in deze en niet verantwoordelijk voor Do_it.
Re: D-reizen en andere reisbureau's
U zegt het heel goed, men verkoopt de reis die het voordeligste is voor de klant ... louter en alleen omdat dit het makkelijkste verkoopt! En bij D-Reizen draait "alles" om de verkoop want de dames aan de balie zijn verplicht een bepaald aantal boekingen per dag te maken (zo niet, dan kan dat betekenen dat het alom tegenwoordige jaarcontract niet zal worden verlengd). Uiteindelijk is alles er dan ook op gericht om u een reis te verkopen (en wel zo snel mogelijk); of dit een goede reis is of een reis die bij u past doet veel minder ter zake; noemt u dit objectief?D-reizen is echter een van de weinige ONAFHANKELIJKE reisbureau's met geen speciale binding met een touroperator. Zij verkopen dus niet de reis die het meeste commissie oplevert, maar de reis die het voordeligst is voor de klant.
Re: D-reizen en andere reisbureau's
1 druk op de knop en de voordeligste reizen komen uit de computer, maakt niet uit wat het is, als t maar verkoopt. Probeer geen cruise te boeken bij D-reizen want daar hebben ze geen verstand van. Enkel van de rimram-snelle-verkoop-erg goedkoop-reisjes. Elk reisburo verkoopt dezelfde reisjes als D-reizen alleen adverteren zij er niet zo mee. Je moet wel heel veel goedkope reisjes verkopen wil je nog een beetje aan je omzet zitten. Dus niet teuten aan de balie van D-reizen want tijd is geld.
Re: D-reizen en andere reisbureau's
IK werk al jaren met zeer veel plezier bij D-reizen.
Wij gaan er vanuit dat als klanten bij ons komen of ons bellen, dat ze op vakantie willen, dat betekent dat wij proberen ze zo goed mogelijk te adviseren tav hen wensen/vakantie, en natuurlijk willen wij graag boeken (er moet geld verdiend worden), als collega´s te weinig verkopen zijn ze niet geschikt voor een commerciele funktie, dat lijkt me logisch, dit geldt voor ieder commercieel bedrijf.
Wij hebben inderdaad een prachtig systeem waarmee we alle wensen die een klant heeft voor een vakantie kunnen invoeren, en inderdaad komen er dan mogelijkheden in ons scherm die prcies de juiste vakantie aangeven voor een klant, ook de voordeligste, wat is daar mis mee? Als een klant de keuze heeft gemaakt voor een accommodatie maken wij een prijsvergelijking, wat is daar mis mee?
Ook voor cruises kunt u bij ons terecht, wij verkopen die inderdaad niet zoveel, maar we verkopen ze wel.
We zijn wederom voor de derde maal verkozen tot meest betrouwbare reisbureau van Nederland, dus gelukkig zijn er nog heel veel mensen die wel vertrouwen hebben in D-reizen.
Met vriendelijke groet
Ine
Wij gaan er vanuit dat als klanten bij ons komen of ons bellen, dat ze op vakantie willen, dat betekent dat wij proberen ze zo goed mogelijk te adviseren tav hen wensen/vakantie, en natuurlijk willen wij graag boeken (er moet geld verdiend worden), als collega´s te weinig verkopen zijn ze niet geschikt voor een commerciele funktie, dat lijkt me logisch, dit geldt voor ieder commercieel bedrijf.
Wij hebben inderdaad een prachtig systeem waarmee we alle wensen die een klant heeft voor een vakantie kunnen invoeren, en inderdaad komen er dan mogelijkheden in ons scherm die prcies de juiste vakantie aangeven voor een klant, ook de voordeligste, wat is daar mis mee? Als een klant de keuze heeft gemaakt voor een accommodatie maken wij een prijsvergelijking, wat is daar mis mee?
Ook voor cruises kunt u bij ons terecht, wij verkopen die inderdaad niet zoveel, maar we verkopen ze wel.
We zijn wederom voor de derde maal verkozen tot meest betrouwbare reisbureau van Nederland, dus gelukkig zijn er nog heel veel mensen die wel vertrouwen hebben in D-reizen.
Met vriendelijke groet
Ine
Re: D-reizen en andere reisbureau's
Wij nog nooit Ine, maar dat zal zeker een keer gebeuren. Nog niet zolang is hier jullie winkel gevestigd en ik moet zeggen, ziet er goed en verzorgd uit. Heeft echt aantrekkingkracht als ik er langs loop.
Re: D-reizen en andere reisbureau's
Wij zijn wel eens met d-tours geweest en is ons heel goed bevallen.
En we hadden uitstekende hulp gehad van het personeel van d-tours.
Lof voor hun advies!!!!Nu deze keer gaan we met een andere reis organisatie voor die leuke aanbieding,en daar zijn we nu voor de tweede keer mee in zee gegaan.Wie weet komen we nog wel eens bij d-tours uit.Je weet het nooit.Ook sudtours is prima en ook leuke aanbiedingen.We hebben eigenlijk nog geen narigheid mee gemaakt.En zo hoort het eigenlijk.(even afklopppen)
En we hadden uitstekende hulp gehad van het personeel van d-tours.
Lof voor hun advies!!!!Nu deze keer gaan we met een andere reis organisatie voor die leuke aanbieding,en daar zijn we nu voor de tweede keer mee in zee gegaan.Wie weet komen we nog wel eens bij d-tours uit.Je weet het nooit.Ook sudtours is prima en ook leuke aanbiedingen.We hebben eigenlijk nog geen narigheid mee gemaakt.En zo hoort het eigenlijk.(even afklopppen)
Re: D-reizen en andere reisbureau's
D-Tours of D-reizen? D- reizen verkoopt bijna alle organisatie,s en dus ook die van jullie, denk ik.
D-tours zit dacht ik alleen in Amsterdam. Is Broerereizen daar ook niet van?
D-tours zit dacht ik alleen in Amsterdam. Is Broerereizen daar ook niet van?
Re: D-reizen en andere reisbureau's
Dat klopt gast ze zitten in amsterdam.We lopen er wel eens langs . Ze zitten bij ons op het winkelcentrum.We hebben 3 reis bureau;s bij ons in het winkel centrum. Dus keuze genoeg!!
Re: D-reizen en andere reisbureau's
D-Tours is een touroperator en heeft geen eigen reisburo's,
D-reizen dat is een reisburo-keten en die verkoopt bijna alle touroperators ook D-Tours
D-reizen dat is een reisburo-keten en die verkoopt bijna alle touroperators ook D-Tours
Re: D-reizen en andere reisbureau's
nee niet Evenements Reizen die bestaat ook nog steeds.
Dus voor de duidelijkheid: D-Tours is een touroperator die is samengegaan met Evenements Reizen (al jaaaaaren) en beiden bestaan nog steeds!
en D-Reizen is een reisburo keten.
Dus voor de duidelijkheid: D-Tours is een touroperator die is samengegaan met Evenements Reizen (al jaaaaaren) en beiden bestaan nog steeds!
en D-Reizen is een reisburo keten.