LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verjaringstermijn vorderingen op familie ?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
gwen21

Re: Verjaringstermijn vorderingen op familie ?

Ongelezen bericht door gwen21 »

Als de ex-man al een schuldbekentenis aan jou heeft ondertekend, moet je dan nog extra olie op het vuur gooien en het juridische traject ingaan? Je hebt misschien wel gelijk hoor, maar ik vraag me af of je daarmee je doel voorbij schiet.

DiederikDupont

Ongelezen bericht door DiederikDupont »

gwen21 schreef:Als de ex-man al een schuldbekentenis aan jou heeft ondertekend, moet je dan nog extra olie op het vuur gooien en het juridische traject ingaan? Je hebt misschien wel gelijk hoor, maar ik vraag me af of je daarmee je doel voorbij schiet.
Wat je eigenlijk zeg is dat degene die eerlijk is moet boeten voor degene die haar kop in het zand steekt. Misschien even ter verduidelijking de ex-man heeft de lening op papier erkend en gesteld dat hij zijn deel door middel van werkzaamheden wil terug betalen. Zijn deel is dus 50% van de lening.

aardjee

Ongelezen bericht door aardjee »

De ex-man zou in mijn plaatje recht hebben op € 240.000,-- (minus de hypotheek) de helft van de verkoopprijs, of was hij al uitgekocht?? Welk belang heeft de ex-man om een schuldbekentenis te tekenen?

Gesloten