LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING internetbankieren :-(
Re: ING internetbankieren :-(
Tip: het lijkt erop dat de problemen bij ING in de web front-end zitten. Als je de Android of iOS app gebruikt werkt het gewoon.
Toch is er voor sommige mensen niets mooier, dan van een mug een ........Karin079 schreef:Ah maak je niet zo druk joh.Dan stel je het bankieren uit,heb ik ook gedaan met mn bedrijf.Er zijn ergere dingen in het leven hoor
Inderdaad. En dan krijgen we binnenkort vragen op dit forum of ING aansprakelijk gesteld kan worden omdat mensen een incassobureau aan de deur krijgen omdat ze hun rekening niet konden betalen omdat ING een paar uur offline was...CB schreef:Toch is er voor sommige mensen niets mooier, dan van een mug een ........Karin079 schreef:Ah maak je niet zo druk joh.Dan stel je het bankieren uit,heb ik ook gedaan met mn bedrijf.Er zijn ergere dingen in het leven hoor
@bprosman
http://insolventies.rechtspraak.nl/pdf. ... 274.F.V.01
hier kun je lezen waar de ING geld verliest,
dit mogen de klanten ophoesten door;
geen of weinig rente op lopende of spaarrekeningen
betalen voor contant geld storten.
Ben je soms ING medewerker??
http://insolventies.rechtspraak.nl/pdf. ... 274.F.V.01
hier kun je lezen waar de ING geld verliest,
dit mogen de klanten ophoesten door;
geen of weinig rente op lopende of spaarrekeningen
betalen voor contant geld storten.
Ben je soms ING medewerker??
Waar baseer je dat op ?Ben je soms ING medewerker??
GJvdZ schreef:Inderdaad. En dan krijgen we binnenkort vragen op dit forum of ING aansprakelijk gesteld kan worden omdat mensen een incassobureau aan de deur krijgen omdat ze hun rekening niet konden betalen omdat ING een paar uur offline was...CB schreef:Toch is er voor sommige mensen niets mooier, dan van een mug een ........Karin079 schreef:Ah maak je niet zo druk joh.Dan stel je het bankieren uit,heb ik ook gedaan met mn bedrijf.Er zijn ergere dingen in het leven hoor
precies , ik kon er gisteren ook niet op, nou jammer dan vandaag weer wel.
Ha, ha, dus niet....vandaag weer wel ...
Het was weer op het nieuws: voor de derde opeenvolgende dag storing.
Wat ik al zei: minder geld naar die domme (Oranje)reclames en meer geld
maar ICT ...
Alle klanten blij ...
hier dus wel.Ha, ha, dus niet
-
- Contacteer:
Nu:
We hebben alweer storingMijn ING niet beschikbaar
Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak.
> Meer informatie
> Naar ING.nl
@@@
17.37 uur: en daar is dan weer het overbekende dagelijkse ING-riedeltje.
Onze excuses voor het ongemak! Probeert u het over een paar minuten nog eens!!!
Mijn ING ligt al plat vanaf 12.45 uur.
Maxiem.
Maxiem.
-
- Contacteer:
Volgens mij is dit onzin - als ze eerlijk zouden zijn... zeggen ze gewoon "sorry, storing" - maar eerlijk zijn is kennelijk 'not done'.Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Logisch dat de site op tilt slaat tussen de storingen door als iedereen ineens als een gek gaat bankieren
Je kan je rekening weer leeg trekken hoor.MAXIEM schreef:@@@
Maxiem.
Hoe dan CB? Je kan niet eens inloggen. Ik krijg de melding:Je kan je rekening weer leeg trekken hoor.
Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Ben er toevallig vanavond op geweest, maar een half uur later kwam ik er achter dat ik nog iets moest printen omdat we daar ook een zakelijke rekening hebben lopen...
En ja hoor, lag de site weer plat
En ja hoor, lag de site weer plat
@@@
Ut was zelfs op het NOS nieuws. Commentaar van de ING woordvoerder:
Morgen zal het beter gaan!!!
Maxiem.
Ut was zelfs op het NOS nieuws. Commentaar van de ING woordvoerder:
Morgen zal het beter gaan!!!
Maxiem.
Al heel veel jaren bankier ik bij de ING,ik bedoel dus internetbankieren, vanmiddag was voor mij de 1e maal dat ik niet gelijk kon inloggen en mijn bankzaken kon regelen. Soms zijn wij een beetje teveel gewend aan het feit dat er hier in ons land kennelijk nooit iets mis kan gaan.
Aan het eind van de middag was alles weer normaal en werkte de site weer naar behoren
Aan het eind van de middag was alles weer normaal en werkte de site weer naar behoren
Nou hier nog steeds niet
Had je het rond de klok van 20:00 moeten proberen, toen heb ik nog betalingen gedaan.SJZ schreef:Hoe dan CB? Je kan niet eens inloggen. Ik krijg de melding:Je kan je rekening weer leeg trekken hoor.
Drukte op Mijn ING
Erg vervelend en lastig, maar dit lost zich vanzelf weer op