Re: Al meer dan een maand storing internet Caiway
Geplaatst: 19 mar 2012 21:16
Ik woon zelf ook in aalsmeer op de Aalsmeerderweg
Wij zijn hier thuis ook al meer als 6 maanden bezig met Caiway. Elke x dat ik belde lag het probleem aan onze binnenhuis instalatie heb vandaag de 6 monteur over de vloer gehad die in dienst is van Caiway en niet een inhuur monteur is die heeft bevestigd dat het toch buiten het huis ligt.
Ik hoop dat Caiway nu eindelijk wat gaat doen. Ik krijg Donderdag weer een monteur over de vloer dit word de 7 monteur in 6 maanden tijd.
Ik heb al een aantal x een klachten mail gestuurd met daarin het verzoek telefonische benaderd te worden en ze vertikken het. Ik word nu wel telefonische benaderd heb het doorgezet en ben blijven bellen. Ik heb nu ook aangegeven alles vergoed te willen hebben voor de kosten die ik tot nu toe heb gemaakt
Elke x dat onze internet uit viel heb ik aan de telefoon gehangen en elke x werk mij verzocht de modem direct aan te sluiten zonder splitter zonder resulaat en vertelde ze mijn de modem te monitoren. Ik heb dit meerdere malen gedaan, maar het kwartje viel maar steeds niet bij Caiway. Ook een aantal x de hoorn door een medewerker erop gegooid omdat ze me niet verder konden helpen. Ze spreken elkaar zo tegen en weten van mekaar niet wat ze doen. Ik heb een tijdje contact gehad met iemand die ze een Senior noemen Koerd Niamat die vertelde mij zelfs dat ik maar moest opzeggen omdat ze niet wisten wat de oorzaak was. Hij wou me niet eens meer telefonische te woord staan
Ik wacht nu donderdag af.... hopen dat de 7de monteur het kan oplossen en dan heb ik nog een appeltje te schillen met de klachten afhandeling wat betreft de kosten die ik heb gemaakt !
Wij zijn hier thuis ook al meer als 6 maanden bezig met Caiway. Elke x dat ik belde lag het probleem aan onze binnenhuis instalatie heb vandaag de 6 monteur over de vloer gehad die in dienst is van Caiway en niet een inhuur monteur is die heeft bevestigd dat het toch buiten het huis ligt.
Ik hoop dat Caiway nu eindelijk wat gaat doen. Ik krijg Donderdag weer een monteur over de vloer dit word de 7 monteur in 6 maanden tijd.
Ik heb al een aantal x een klachten mail gestuurd met daarin het verzoek telefonische benaderd te worden en ze vertikken het. Ik word nu wel telefonische benaderd heb het doorgezet en ben blijven bellen. Ik heb nu ook aangegeven alles vergoed te willen hebben voor de kosten die ik tot nu toe heb gemaakt
Elke x dat onze internet uit viel heb ik aan de telefoon gehangen en elke x werk mij verzocht de modem direct aan te sluiten zonder splitter zonder resulaat en vertelde ze mijn de modem te monitoren. Ik heb dit meerdere malen gedaan, maar het kwartje viel maar steeds niet bij Caiway. Ook een aantal x de hoorn door een medewerker erop gegooid omdat ze me niet verder konden helpen. Ze spreken elkaar zo tegen en weten van mekaar niet wat ze doen. Ik heb een tijdje contact gehad met iemand die ze een Senior noemen Koerd Niamat die vertelde mij zelfs dat ik maar moest opzeggen omdat ze niet wisten wat de oorzaak was. Hij wou me niet eens meer telefonische te woord staan
Ik wacht nu donderdag af.... hopen dat de 7de monteur het kan oplossen en dan heb ik nog een appeltje te schillen met de klachten afhandeling wat betreft de kosten die ik heb gemaakt !