Re: NOOIT..NOOIT meer WoonFabriek Amsterdam
Geplaatst: 04 sep 2013 21:06
De woonfabriek heeft een service centre dat alleen per email te benaderen is.
Ik zit nu al twee dagen op een antwoord te wachten.
Er is een fout gemaakt bij de levering, dat kan gebeuren.
De eerste keer dat ik heb geklaagd heb ik gewoon telefonisch contact gezocht met de verkoop afdeling, goed gezeurd, waarna de klacht is redelijk snel in behandeling genomen.
Jammer dat er wederom het verkeerde is geleverd.
Op hetgeen de woonfabriek me zelf na zou sturen zit ik nog steeds te wachten.
Nu alleen het service centre per mail benaderd.
Geen antwoord, niet eens een bevestigingsbericht, al twee dagen en vier mailtjes verder.
De leverancier , die ik dan maar direct heb benaderd, is volkomen bereid het probleem meteen op te lossen.
De woonfabriek zwijgt.
Ze hebben mooie spullen, maar een beetje ranzige firma.
Ik zit nu al twee dagen op een antwoord te wachten.
Er is een fout gemaakt bij de levering, dat kan gebeuren.
De eerste keer dat ik heb geklaagd heb ik gewoon telefonisch contact gezocht met de verkoop afdeling, goed gezeurd, waarna de klacht is redelijk snel in behandeling genomen.
Jammer dat er wederom het verkeerde is geleverd.
Op hetgeen de woonfabriek me zelf na zou sturen zit ik nog steeds te wachten.
Nu alleen het service centre per mail benaderd.
Geen antwoord, niet eens een bevestigingsbericht, al twee dagen en vier mailtjes verder.
De leverancier , die ik dan maar direct heb benaderd, is volkomen bereid het probleem meteen op te lossen.
De woonfabriek zwijgt.
Ze hebben mooie spullen, maar een beetje ranzige firma.