Re: AEG wasmachine versleten lagers na 2 jaar
Geplaatst: 30 jan 2012 22:37
Tja, hij moet nog wel geleverd worden he?!
Radar Forum
https://radar-forum.avrotros.nl/
Dacht ik al,dan maar een nieuwe,hij is per slot van rekening al een jaar of 8.(was wel rond de 800 euro)Wie weet wat er daarna weer vervangen moet worden.plumber schreef:90% de klok.Gaat meer als 200€ kosten.
Te zwaaar beladen. Nr 1 oorzaak van versleten lagers.alfatrion schreef:Dat lijkt me overdreven, zeker hier. Welke mogelijke oorzaken zijn er hier dan aan te wijzen anders dan slechte kwaliteit?dhc schreef:Je hebt helemaal gelijk. Maar jij weet ook dat bedrijven vaak niet willen meewerken aan een oplossing en wordt het weer een welles-nietes spelletje dat je als consument 9 van de 10 keer verliest.
Ik heb al een nieuwe gekocht,woensdag hebben ze hem gebracht.(harense smid)Electrolux Nederland schreef:@ snepke
Wat vervelend dat uw wasautomaat niet meer functioneert.
Wel vinden wij het leuk dat u 8 jaar met plezier gebruik heeft gemaakt en dat u nog steeds vertrouwen heeft in ons merk.
Daarom bieden wij u graag een technicusbezoek aan voor € 25. De technicus kan dan ter plaatse een diagnose stellen en eventueel een prijsopgave geven. U kunt dan beslissen of u echt een nieuw apparaat wilt aanschaffen. Mocht u een nieuw AEG apparaat kopen, krijgt u €18,50 retour. U kunt onze servicedienst bereiken op 0127-468 172.
Met vriendelijke groet,
Nikki
Electrolux Consumer Care Webteam
Een pluim voor jullie maar heeft miens nu al een wasmachine?Electrolux Nederland schreef:@ snepke
Wat vervelend dat uw wasautomaat niet meer functioneert.
Wel vinden wij het leuk dat u 8 jaar met plezier gebruik heeft gemaakt en dat u nog steeds vertrouwen heeft in ons merk.
Daarom bieden wij u graag een technicusbezoek aan voor € 25. De technicus kan dan ter plaatse een diagnose stellen en eventueel een prijsopgave geven. U kunt dan beslissen of u echt een nieuw apparaat wilt aanschaffen. Mocht u een nieuw AEG apparaat kopen, krijgt u €18,50 retour. U kunt onze servicedienst bereiken op 0127-468 172.
Met vriendelijke groet,
Nikki
Electrolux Consumer Care Webteam
Toch weer mazzel dat je het hier gemeld heb.Nu krijg je toch nog 18,50€snepke schreef:Ik heb al een nieuwe gekocht,woensdag hebben ze hem gebracht.(harense smid)Electrolux Nederland schreef:@ snepke
Wat vervelend dat uw wasautomaat niet meer functioneert.
Wel vinden wij het leuk dat u 8 jaar met plezier gebruik heeft gemaakt en dat u nog steeds vertrouwen heeft in ons merk.
Daarom bieden wij u graag een technicusbezoek aan voor € 25. De technicus kan dan ter plaatse een diagnose stellen en eventueel een prijsopgave geven. U kunt dan beslissen of u echt een nieuw apparaat wilt aanschaffen. Mocht u een nieuw AEG apparaat kopen, krijgt u €18,50 retour. U kunt onze servicedienst bereiken op 0127-468 172.
Met vriendelijke groet,
Nikki
Electrolux Consumer Care Webteam
De klok was idd kapot en 8 jaar oud ,eigenlijk een twijfelgeval ,laten maken of een nieuwe.
Klok dik 200 euro,
Voorrijkosten 45 euro,
Arbeidsloon,weet niet hoelang ze bezig zijn.
Dus een paar 100 euro erbij en heb weer een nieuwe.
Een AEG L76650A3. 1600 toeren en een 7 kg trommel.
10 jaar standaard garantie op de motor en 8 jaar bij gekocht op overige dingen.
AEG bevalt me goed.
Nou melden was het niet echt ,het was meer een vraag of de klok kapot was.plumber schreef:
Toch weer mazzel dat je het hier gemeld heb.Nu krijg je toch nog 18,50€
terug en als je ff goed shopt 3 kratten bier ex statiegeld prosit
Weet niet waar je woont,maar 3 kratten voor 10€ en een pintjesnepke schreef:Nou melden was het niet echt ,het was meer een vraag of de klok kapot was.plumber schreef:
Toch weer mazzel dat je het hier gemeld heb.Nu krijg je toch nog 18,50€
terug en als je ff goed shopt 3 kratten bier ex statiegeld prosit
En hier is het bavaria bier in de aanbieding,3 kratten voor een 10tje.
Zou zeggen, kom een pintje halen.
Dan kom er een stuk of 6 halen desnoods een hele krat.plumber schreef:Weet niet waar je woont,maar 3 kratten voor 10€ en een pintjesnepke schreef:Nou melden was het niet echt ,het was meer een vraag of de klok kapot was.plumber schreef:
Toch weer mazzel dat je het hier gemeld heb.Nu krijg je toch nog 18,50€
terug en als je ff goed shopt 3 kratten bier ex statiegeld prosit
En hier is het bavaria bier in de aanbieding,3 kratten voor een 10tje.
Zou zeggen, kom een pintje halen.
aanbieden is een beetje teveel van het goede.
Godsamme dan krijg ik weer ruzie met mijn eega.snepke schreef:
Dan kom er een stuk of 6 halen desnoods een hele krat.
plumber schreef:
Godsamme dan krijg ik weer ruzie met mijn eega.
Je zet me wel mooi voor het blok hoor.Geef nooit
geen advies meer
Dat was dus de Turnamat.AGGB schreef:Ik wil hier even een positief bericht plaatsen over AEG, over iets waar de meeste mensen van dromen. In 1988 heb ik een AEG gekocht, nieuw, voor slechts 100 gulden, ook toen een schijntje, zo'n ding met wasmachine en er naast een centrifuge. De machine stond voor de deur als lokkertje bij een BCC zaak in de uitverkoop.
Tot in 2011 heeft deze voortreffelijk zonder 1 mankement gewerkt. Na 23 trouwe dienst was het verwarmingselement stuk en waren de slangen niet meer zo best. Toen heb ik hem maar weggedaan.
Heb inmiddels een nieuwe AEG,maar heb nog niets retour gezien.Electrolux Nederland schreef:@ snepke
Wat vervelend dat uw wasautomaat niet meer functioneert.
Wel vinden wij het leuk dat u 8 jaar met plezier gebruik heeft gemaakt en dat u nog steeds vertrouwen heeft in ons merk.
Daarom bieden wij u graag een technicusbezoek aan voor € 25. De technicus kan dan ter plaatse een diagnose stellen en eventueel een prijsopgave geven. U kunt dan beslissen of u echt een nieuw apparaat wilt aanschaffen. Mocht u een nieuw AEG apparaat kopen, krijgt u €18,50 retour. U kunt onze servicedienst bereiken op 0127-468 172.
Met vriendelijke groet,
Nikki
Electrolux Consumer Care Webteam