Heb ik al i.v.m. een probleempje met de internetverbinding gedaan, maar Alex reageert ineens al bijna een maand niet meer, nadat ik een vraag van hem had beantwoord.bprosman schreef: Leg dit eens voor aan Alex van webcare.
Ik heb denk ik al twee jaar dezelfde opstelling met TV's, kabels, ontvangers en alles. In al die tijd heb ik niets veranderd en opeens heb ik een probleem met een veranderde signaalontvangst op alle TV's. Signaaldetectie van de TV of ontvangers geeft ineens duidelijk andere waarden aan. Ik ben niet iemand die stil gaat zitten wachten. Zelfs terwijl ik er van overtuigd ben dat het probleem niet bij mij ligt, ben ik toch al die tijd ook bij mij blijven zoeken en had ik de dingen die jij suggereert al lang uitgeprobeerd.
Ik zal er wel weer achteraan gaan, maar die monteur had toch sowieso naar mij terug moeten koppelen wat het probleem was? Als zijn meetapparatuur niet goed was, had hij terug moeten komen met werkende apparatuur. Als het aan het signaal voor de wijk ligt, dan had hij mij dat moeten laten weten. Mijn probleem is niet opgelost, maar Ziggo laat niets van zich horen.