LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo en Service

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Winterman

Re: Ziggo en Service

Ongelezen bericht door Winterman »

bprosman schreef: Leg dit eens voor aan Alex van webcare.
Heb ik al i.v.m. een probleempje met de internetverbinding gedaan, maar Alex reageert ineens al bijna een maand niet meer, nadat ik een vraag van hem had beantwoord.

Ik heb denk ik al twee jaar dezelfde opstelling met TV's, kabels, ontvangers en alles. In al die tijd heb ik niets veranderd en opeens heb ik een probleem met een veranderde signaalontvangst op alle TV's. Signaaldetectie van de TV of ontvangers geeft ineens duidelijk andere waarden aan. Ik ben niet iemand die stil gaat zitten wachten. Zelfs terwijl ik er van overtuigd ben dat het probleem niet bij mij ligt, ben ik toch al die tijd ook bij mij blijven zoeken en had ik de dingen die jij suggereert al lang uitgeprobeerd.

Ik zal er wel weer achteraan gaan, maar die monteur had toch sowieso naar mij terug moeten koppelen wat het probleem was? Als zijn meetapparatuur niet goed was, had hij terug moeten komen met werkende apparatuur. Als het aan het signaal voor de wijk ligt, dan had hij mij dat moeten laten weten. Mijn probleem is niet opgelost, maar Ziggo laat niets van zich horen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Als je ook internet van Ziggo hebt kun je in het modem ook de signaalkwaliteit bekijken..

Winterman

Weet jij waar? Ik kan niets terugvinden, maar misschien kijk ik verkeerd.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat voor modem heb je ?

Winterman

Het Ziggo Ubee Wifi Modem

Ziggo-webteam_Alex

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

@Winterman,

Mijn oprechte excuses. Ik was van mening dat ik je al weer een antwoord terug heb gestuurd. Ik zie inderdaad dat er al een monteur is geweest en dat hij intern een opdracht heeft uitgezet bij mijn collega's.

Ik ga dit voor je uitzoeken en kom er zo snel mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Winterman

Excuses geaccepteerd en alvast bedankt.

Mrdc

Ongelezen bericht door Mrdc »

Winterman schreef:Ik heb een TV met een goede kabel op 1,5 meter van het aansluitpunt. Zelfs daar heb ik al signaalverlies. Monteur van Ziggo is wezen meten tot aan de wijkkast toe en kwam tot de conclusie dat of zijn meetapparatuur niet klopte, of dat het signaal voor de hele wijk verkeerd stond. Dat was 2 weken terug. Natuurlijk heb ik daarna niets meer gehoord en klopt het bij mij nog steeds niet.

Wat jij suggereert heb ik zo'n beetje allemaal al geprobeerd en nog wat andere dingen.
waarschijnlijk zo te lezen licht het aan de afstelling van de frequentie in de kasten buiten als deze niet goed staan krijg je gegarandeerd problemen, als dit is gecorrigeerd is het probleem opgelost, zo blijkt uit verschillende dossiers die ik heb behandeld.

Met vriendelijke groet, Mrdc

andrévr

Ongelezen bericht door andrévr »

Beste ziggo webteam Alex,

Ik was blij dat jullie schuld erkennen. Maar op mijn klacht werd een reactie gemaild dat ik mijn schade vergoed kan krijgen. Ik heb toen mijn schade gemaild maar helaas geen reactie meer. Ik ben toen naar Den Haag geweest om daar terplaatse mijn schade kenbaar te maken. Helaas kreeg ik daar te horen dat er in den haag niemand werkt die iets voor mij kan doen. Dan moet je schrijven naar Ziggo in Utrecht. Dat heb ik toen gedaan (2weken geleden). Maar helaas geen antwoord. Waar is nu jullie belofte dat schade vergoed wordt? Waar kan ik nu nog terecht?
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet

Gesloten