LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wachtwoord Mijn ING vergeten kost betaalpas

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Mark595

Re: Wachtwoord Mijn ING vergeten kost betaalpas

Ongelezen bericht door Mark595 »

Teunbosseman schreef:En daarom heb ik dus als gebruikersnaam NIET mijn accountnaam maar een andere naam.

Kan wel begrijpen dat als je een "gratis" pakket hebt en door je eigen toedoen wordt dit geblokked en je moet ineens betalen dat je dat zuur vindt.....tsja, er zijn zoveel andere banken, niemand houdt je tegen om over te stappen.
Door eigen toedoen? Ineens betalen? Dan weet je blijkbaar meer dan ik. Ik zou best willen betalen voor diensten met kwaliteit. En ik trof het account reeds geblokkeerd aan.

Blijkbaar kun je zelf je gebruikersnaam kiezen. ING vertelde me dat dit niet kan. Ik ben wel benieuwd hoe jij dat gedaan hebt.

grun

Ongelezen bericht door grun »

Mark595 schreef:Blijkbaar kun je zelf je gebruikersnaam kiezen. ING vertelde me dat dit niet kan. Ik ben wel benieuwd hoe jij dat gedaan hebt.
Van de helppagina van ING:

Als u wilt, kunt u uw gebruikersnaam wijzigen.
Ga naar de homepage van Mijn ING en klik op ‘service en instellingen’.
Ga daarna naar ‘Mijn instellingen wijzigen’. Klik op ‘Gebruikersnaam’, daarna op ‘Gebruikersnaam wijzigen’ en ‘Verder’.
Vul uw nieuwe gebruikersnaam in en uw huidige wachtwoord. Bekijk eerst de regels voor het kiezen van een gebruikersnaam. U vindt deze onder in het scherm in Mijn ING.
Klik daarna op ‘wijzigen’ om uw nieuwe gebruikersnaam te wijzigen. En vervolgens op ‘OK’ op dit te bevestigen.

Mark595

Ongelezen bericht door Mark595 »

Hartelijk dank, grun! Dat had ik zelf ook kunnen ontdekken, eerlijk is eerlijk... Vreemd dat de ING servicelijn dan zelf blijkbaar niet weet.

Carlo5

Ongelezen bericht door Carlo5 »

Je kon dus geen geld opnemen tot dat je het pakket had afgesloten? Dat zou ik dan wel een rare regeling vinden. Of hebben zij je daar van te voren op geattendeerd?

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Mark595 schreef:
Teunbosseman schreef:En daarom heb ik dus als gebruikersnaam NIET mijn accountnaam maar een andere naam.

Kan wel begrijpen dat als je een "gratis" pakket hebt en door je eigen toedoen wordt dit geblokked en je moet ineens betalen dat je dat zuur vindt.....tsja, er zijn zoveel andere banken, niemand houdt je tegen om over te stappen.
Door eigen toedoen? Ineens betalen? Dan weet je blijkbaar meer dan ik. Ik zou best willen betalen voor diensten met kwaliteit. En ik trof het account reeds geblokkeerd aan.

Blijkbaar kun je zelf je gebruikersnaam kiezen. ING vertelde me dat dit niet kan. Ik ben wel benieuwd hoe jij dat gedaan hebt.

Blijkbaar lees ik vanaf het begin en jij niet :mrgreen: Mijn reactie was op de allereerste topic.
Kiezen gebruikersnaam is reeds uitgelegd, echt doen kan een hoop trammelant schelen maar zal je vast ondertussen reeds hebben gedaan.

CB

Ongelezen bericht door CB »

Mark595 schreef:Een oud topic, maar ik heb precies dezelfde negatieve ervaring met ING als het gaat om het verlies van je wachtwoord.

Mijn account werd geblokkeerd omdat iemand anders heeft geprobeerd in te loggen onder mijn gebruikersnaam. Ook ik heb geen betaalpas. Na zéér lang wachten ("de wachttijd is langer dan u van ons gewend bent" - wanneer hoor je dat bandje NIET bij ING?) werd mij eindelijk duidelijk gemaakt dat er een betaalpas aangevraagd moest worden. Zo gezegd zo gedaan. Die kun je dan na een week ophalen bij een ING kantoor waar je meer dan een uur kunt zitten wachten. Pas als je de pas hebt, kun je nieuwe toegangscodes opvragen. Ben je weer een week verder en zo duurt het 14 dagen voordat je weer facturen kunt betalen. Gelukkig had ik al een betaalrekening bij de cooperatieve concurrent geopend: ik was al bezig klant-af te worden, zoals zovelen.

Dit noemt zich dan een bank. Deze club knoeiers met hun klantenhatende 0900-nummer, hun primitieve systeem van internetbankieren, hun "kantorennetwerk" met louter foute tweedehands autoverkopers, hun chronische afhankelijkheid van het staatsinfuus. Een faillissement van deze club zou een zegen zijn voor de maatschappij.
Ik ga je denk ik teleurstellen. Ik ben klant bij de ING en bij de RABO. Veel verschillen zijn er niet. Bij de Rabo had ik ook een gratis internetrekening. Dit produkt heeft de RABO ongeveer een jaar geleden opgeheven en ingewisseld voor een gewone betaalrekening met kosten. Deze kosten zijn hoger dan bij de ING.

Ook bij de RABO bedienen ze zich, met zoals jij het zegt klanthatende 0900 nummers. Zie onderstaande link.

http://www.rabobank.nl/particulieren/kl ... s_rabobank

Nogmaals veel verschillen zijn er niet, dus ik hoop dat je nieuwe avontuur geen teleurstelling wordt.

Gesloten