LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Courlux/Stella lady

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Courlux/Stella lady

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Even heel simpel:
1) heb je iets besteld of niet? Da`s belangrijk voor het vervolg.
2) als je iets besteld hebt, heb je dan iets ontvangen?
3) als je niets besteld hebt - dan hoef je natuurlijk niet te betalen, maar ook GEEN lidmaatschap opzeggen/abonnement beeindigen - want die is er dan ook niet. In dit geval zal het bedrijf moeten aantonen dat jij daadwerkelijk hebt besteld, en accoord bent gegaan met hun voorwaarden, en dus lid bent/abonnee bent geworden.
4) als je iets besteld hebt, en niets ontvangen, moet je ze aanschrijven en dit melden. Vooral niets betalen als men niets geleverd heeft. Als ze beweren het wel verzonden te hebben, dan moeten zij kunnen aantonen dat je het ook ontvangen hebt.

Alektum staat bekend (ook op dit forum) als het loopjongetjes van courlux (stella/tono etc. etc).
Zij zullen dus nooit u gelijk geven - maar altijd hun opdrachtgever.

Wanneer moet u betalen?
- Als u EN besteld heeft, EN ontvangen heeft.

Wanneer moet u niet betalen?
- Als u niets besteld heeft.
- Als u iets besteld heeft, maar (nog) niet ontvangen.

Maar - de hoofdvraag is dus - heeft u zelf ooit aangegeven iets van stella te willen ontvangen?

Kim31
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 dec 2013 13:56

Re: Courlux/Stella lady

Ongelezen bericht door Kim31 »

Ik krijg ook al brieven bij deze mijn verhaal


Ik heb vandaag een brief ontvangen van een incasso Buro genaamd alektum incasso.
De brief gaf een bedrag van 3,90 aan maar met de incassokosten kwam dit op
43,90. Afkomstig van her bedrijf courlux. Beide bedrijven zegt mij niets en ben op google gaan kijken.... Toen zag ik de vele negatieve reactie en verhalen van mensen die opgelicht zijn door deze instanties. Ik heb beide bedrijven gebeld... Courlux heeft een 0900 nummer en mevrouw kent geen klantvriendelijkheid... Ze is onbeschoft enz. Maar goed ik zei mevrouw vertel mij is waarom ik u zou moeten betalen... Toen kwam ze met een verhaald over scheermessjes die ik
Bestel moest hebben... Ik
Begon te lachen en zei nou mevrouw als ik
Die nodig heb ga ik wel ba de drogist... Ik zei ook dat ik
Het toeval vond dat ik verhalen van mensen op internet ( oa bij tros radar) lees waar mensen Vertellen wat mevrouw van courlux te
Vertellen heeft en dat het bij iedereen het zelfde verhaal is en vaak om de zelfde factuur bedragen gaat.... Erg vreemd! Maar goed ik zei
Mevrouw dat ik
Aangifte zou gaan doen bij de politie voor poging tot oplichting en dat ik mijn advocaat in zou schakelen... Haar antwoord was als u die moeite
En tijd erin wilt steken moet u dat doen. Ik heb het gesprek toen beëindigd. Nog geen 2 min na het telefoon gesprek krijg ik opeens een mail van courlux waarin staat bij deze bevestigen wij u dat het lidmaatschap bij ons opgezegd is... Nou ik weet niet maar ik heb nooit een lidmaatschap gehad... Uit eindelijk alektum gebeld maar zoals op internet te lezen is, dat is volgens mij een en dezelfde... Ook daar valt niet meer te praten...

Gesloten