LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Senseo

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Patricia

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Patricia »

O nee? Daarom staan hier zeker bijna 2 pagina,s vol over die Senseo. Heb je trouwens een nieuw forum naam? Je komt me zo bekend voor!
Patty

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

ik of iemand anders?
nou maar obver die senseo die is echt wel goed hoor vind ik dan
maar iedereen kan wel eens wat hebben je kan ook een schoen kopen die ineens kapot gaat
maar dat had met een andere ook kunnen gebeuren
zo denk ik altijd maar
alleen als er nu heel veel klachjten zijn zou ik eens nadenken
maar ik ben tevreden hoor

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

en trouwens er staan 2 paginas vol misschien maar niet allemaal negatief hoor dus dat is ook stom zeggen :roll:
sorry

rosanya

Ongelezen bericht door rosanya »

Ik moet eerlijk toegeven dat mijn senseo apparaat ook wel eens lekt.
Dit komt dan door dat ik de pads er niet goed in leg.
Het is het oude model, maar hij is verder perfekt.

Ik neem trouwens wel de originele senseopads omdat ik daarmee bijna geen lek problemen heb, andere merken lekt hij meer.

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat de vienna-pads zo verschrikkelijk duur zijn!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben ons Senseo-apparaat nu zo'n drie jaar en nog nooit hebben we problemen gehad. Het is een kwestie van goed schoonhouden. Dan heb je geen enkel probleem.

Jolanda K

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Ik spoel mijn Senseo altijd bij het eerste gebruik van de dag één keer door , door een keer een "kopje koffie" te zetten, maar dan zonder pad erin. Het water is dan meestal een beetje verkleurd. Ik heb het idee dat er altijd nog wat water in de leiding achterblijft. Door hem een keer door te spoelen is ie weer schoon.

Bij heeft is zojuist het veertje/pinnnetje dat in de deksel zit, om de pad op zijn plaats te drukken, losgelaten. Weet iemand of dit kwaad kan, en of het te vervangen is???
Ik overigens het oude model.

Jolanda K

Ik spoel mijn Senseo altijd bij het eerste gebruik van de dag één keer door , door een keer een "kopje koffie" te zetten, maar dan zonder pad erin. Het water is dan meestal een beetje verkleurd. Ik heb het idee dat er altijd nog wat water in de leiding achterblijft. Door hem een keer door te spoelen is ie weer schoon.

Bij heeft is zojuist het veertje/pinnnetje dat in de deksel zit, om de pad op zijn plaats te drukken, losgelaten. Weet iemand of dit kwaad kan, en of het te vervangen is???
Ik heb overigens het oude model.

Jolanda K

Sorry voor de dubbele post, er ging iets mis :oops:

pieter van der velden

Ongelezen bericht door pieter van der velden »

Ik snap alle ophef niet. Senseo koffie is echt de lekkerste koffie ooit. heerlijk!

kato

Ongelezen bericht door kato »

Ook bij mij heeft dat veertje losgelaten.
Hoe we dit moeten reparen weet ik niet maar ondanks het kapotte veertje werkt mijn senseo nog perfect!!!

By the way.....heerlijk die senseo!!

w.g.e.van.hout

Ongelezen bericht door w.g.e.van.hout »

Wij hebben maandag een senseo gekocht en inmiddels al de 4e in huis en steeds doet hij het hier niet. Als ik dan naar de winkel ga doet hij het daar wel. Dit probleem speelt bij meer mensen hier in de buurt. Bij sommigen doet hij het af en toe wel en niet. Wij hebben hier Philips al over gebeld maar die kan ons niet verder helpen. Ook zijn ze hier al geweest van de Nuon en een bedrijf om de elektriciteit door te meten maar niemand kan ons vertellen waarom hij hier niet werkt. Voor ons hier jamnmer genoeg blijkbaar geen senseo. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen? Dit is het enige apparaat dat het hier niet doet met alle andere apparaten hebben we geen enkel probleem. Wie kan ons hier een verklaring voor geven want bij de senseolijn zijn ze ook niet technisch.

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

u vertelt er niet bij wat hij wel of niet doet; gaat het lampje wel knipperen? stopt het met knipperen? doet een ander apparaat op hetzelfde stopcontact het wel goed? of doet hij niets als u op de 'koffiezetten' knop drukt?

wvanhout

Ongelezen bericht door wvanhout »

Het apparaat knippert wel langzaam maar warmt niet op. Andere apparaten doen het allemaal prima op dat contact. De hele boel is doorgemeten en niemand snapt er iets van. Als mogelijke oorzaak wordt genoemd de aanwezigheid van een of andere zender /zendmast in de omgeving. :cry:

susanneke

Ongelezen bericht door susanneke »

Ik moet altijd voor het apparaat ophoudt mijn kopje snel wegtrekken anders heb ik slappe koffie. Gek, bij mijn moeder is de Senseo-koffie heerlijk!!

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

zendmasten lijkt mij sterk, ik denk eerder aan een losse aansluiting in het apparaat waardoor het verwarmingselement af en toe niet wordt ingeschakeld; lijkt mij toch iets voor de garantie; eventueel voor de zekerheid bij familie of kennissen uitproberen en anders terug naar de winkel.

Cuperus,1955

Ongelezen bericht door Cuperus,1955 »

Zelf heb ik 4 Senseo's gehad, 2 gekocht, en 2 voor garantie omgeruild.
Van de eerste 2, 1 'oud model' en 1 met de klapkop.
Allebei doen het wel zonder lekken. Van het oude systeem kan ik als tip vertellen, ( waardoor ik bij Blokker ipv wachten op reparatie, gelijk een nieuwe, met klapkop, kon meenemen), is de filiaalhouder er op wijzen, dat de gleuf waar de kop invalt, kunststof-moe is; of te wel: wijs naar de haakse hoek waar de twee palletjes van de kop in moeten vallen, en indien het grijze kunststof al wat rond aan't worden is, maar vooral witter is dan de rest, duidt dit op verkeerd materiaal en/ of systeem!!!
Waardoor wegzenden voor reparatie geldverspilling is, dat valt niet meer bij te breien.
Dus vraag naar het goedkoopste voor Blokker en Phillips: gewoon een deugdelijk apparaat; namelijk het nwe klapkop-systeem!
Ze hebben niet voor niks een verbeterd apparaat ontworpen!
Succes,Tineke

melly

Ongelezen bericht door melly »

Ik heb van mijn dochter een senseo gekregen voor mijn moederdag. Deze heb ik niet kunnen gebruiken. Hij is nu terug naar DE . Toen ik hem in gebruik nam was hij lek. Nou zeg ik je dat ding was net nieuw. Zonde van het spaargeld van mijn dochtertje :twisted: :twisted:

melly

Ik had een senseo
Deze was nog geen 2 dagen oud en ging lekken.
Ik de consumentenservice gebeld. Kon ik hem opsturen voor reparatie en zou hem binnen 10 dagen terug krijgen
Niet dus
10 dagen zijn allang om en mijn senseo is nog niet terug. Als he DE belt verwijzen ze mij door naar een 0900 telefoonnummer van phillips. Als ik dat nummer bel is het nummer in gesprek.

ik baal hier ontzettend van vooral omdat ik een nieuw apparaat ter reparatie heb gegeven en nu zonder koffiezetapparaat zit.

bij de hebben ze begrip voor mijn "Situatie"maar kunnen ze niets doen omdat volgens de klachtenlijn van DE het apparaat zelf van Phillips is.
Ik heb nu dus het gevoel dat ik met mijn klacht nergens naartoe kan
:evil: :evil:

davyp2001

Ongelezen bericht door davyp2001 »

Heeft u het apparaat niet in een winkel gekocht, omdat u hem zelf opgestuurd heeft? Lijkt me anders logisch dat een winkel het apparaat direkt omruild als deze pas 2 dagen oud is!

melly

Mijn dochter had het apparaat in de winkel gekocht
maar helaas geen bon meer
vandaar dat ik het apparaat heb opgestuurd

Gesloten