Pagina 2 van 4

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 01 mar 2012 22:25
door bosse bol
boef530 schreef:lees het gehele topic maar eens door. Dan kom je er wel achter dat Noble een stijfkop is die alles wil maar er niets voor wil doen. Gepiep van mijn kant is het dus niet.
Heb ik gedaan hoor.Ik begreep er uit dat samsung het had over
een koolborstel die moest inlopen en heb maar niet gereageerd
op dergelijke flauwe kul.Zie alleen dat er nog meer mensen intrappen
en daar reageer ik op.
Zelfde als met beun de haas weet je nog.Beun het behang is te kort.
nee mevrouw mot ff uithangen.

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 09:30
door Noble
@ bosse bol

dank voor je reactie, en natuurlijk kán samsung gelijk hebben
met -inlopen- al klinkt dat erg sterk.
Er zijn HEEL veel huishoudelijke apparaten die KOOLBORSTELS hebben,
maar geen van de mijne piepen... :lol:

@boef530
Hoeveel van jouw koolborstel apparatuur piepte?? en piepen er nog??

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 09:48
door Noble
@ Sander van Samsung

Ik had al aangegeven dat ik NIET in het juiste draadje van jullie kan komen vanwege
WEIGEREN van jullie website om mijn REGISTRATIE te voltooien
via handmatige type/nummer invoer (vakje is er maar reageerde niet..)

Indien Samsung er dan voor kiest om tóch in dat draadje te gaan reageren,
zónder een bevestiging via email of telefoon (welke jullie beide van mij hebben)
tja, dan is het (voor mij althans..) niet vreemd dat er 2 verhalen naast elkaar gaan lopen.
Ik heb je 3x in "ons" draadje gevraagd naar HOE en WAAR nu verder, maar kreeg daar geen reactie meer.


Daar ik de lezers hier op de hoogte zou houden van het vervolg,
hierbij mijn reactie welke ik heb kunnen plaatsen via bovenstaande link.

- - - - - -

Hallo Sander,

Ik vroeg naar een reactie van je (in een ander draadje)
omdat ik niet in het juiste draadje kon/kan? registreren
daar jullie programma mijn code niet kon verwerken of zo.

Indien je mijn "dossier" er bij hebt,
(en dat moet wel omdat je het nu hebt over mijn 2 specifieke probleempjes)
zie je ook staan dat er al kontakt is geweest met jullie betaalde-klantendienst cq technische dienst.

Deze meneer (ik kan je zijn naam geven maar weet niet of dat juist is op deze plek)
heeft mij 2x een email gestuurd, met vragen waaop ik duidelijk antwoord heb gegeven.

Antwoord van samsung op het standby verbruik was te moeilijk
en moest doorgegeven worden naar een andere afdeling
en ik neem aan dat dat gedaan is ??

Het "koolborstel" piepje (althans, dat is waar Samsung vanuit gaat
en wat ik moet gaan kontroleren in een winkel of het winkel model dat óók heeft..
en zo niet dan is het wat anders..)

dáárover zou ik nog een EMAIL bevestiging krijgen.

En deze is tot op heden nog niet binnen.

Ok, hoe nu verder??

Komt een reactie weer in dit draadje? of weer in een andere?

Ik zal deze link in mijn favo plaatsen en blijven monitoren

mvgr

Peter

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 11:34
door bosse bol
Het "koolborstel" piepje (althans, dat is waar Samsung vanuit gaat
en wat ik moet gaan kontroleren in een winkel of het winkel model dat óók heeft..
en zo niet dan is het wat anders..)

Zou ik maar niet gaan doen want je staat voor jan met de korte achternaam.
Het piepje zou eventueel veroorzaakt kunnen worden door een slippende
snaar.Snaar te los of teveel wasgoed er in.

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 11:39
door Leo The Emperor
Enige feitelijke naast een hoop gedoe is dit :
Antwoord van samsung op het standby verbruik was te moeilijk
en moest doorgegeven worden naar een andere afdeling
en ik neem aan dat dat gedaan is ??
Wil je nu beweren dat je 2 probleempjes met de wasmachine zijn :
1. Onbekendheid van het energieverbruik in Standby modus.
2. Piepje bij het wassen.

Of er zijn nog andere problemen die je niet vermeld hebt, of je bent een ongelofelijke zeurpiet. Meer opties zijn er niet... :mrgreen:

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 11:56
door bosse bol
Leo The Emperor schreef:Enige feitelijke naast een hoop gedoe is dit :
Antwoord van samsung op het standby verbruik was te moeilijk
en moest doorgegeven worden naar een andere afdeling
en ik neem aan dat dat gedaan is ??
Wil je nu beweren dat je 2 probleempjes met de wasmachine zijn :
1. Onbekendheid van het energieverbruik in Standby modus.
2. Piepje bij het wassen.

Of er zijn nog andere problemen die je niet vermeld hebt, of je bent een ongelofelijke zeurpiet. Meer opties zijn er niet... :mrgreen:
Dus als ik het goed begrijp moet je als leek zijnde maar je mond houden
als je een nieuwe machine koopt en je bepaalde vragen hebt en geen
antwoord krijgt.Voor hetzelfde geld draaid de machine over twee weken in de soep door dat piepje.Wat die stanby aangaat vind ik ook een beetje flauw.
Zijn wat ledlampjes +/- 30 ct op jaarbasis.

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:02
door Noble
bosse bol schreef:Het "koolborstel" piepje (althans, dat is waar Samsung vanuit gaat
en wat ik moet gaan kontroleren in een winkel of het winkel model dat óók heeft..
en zo niet dan is het wat anders..)

Zou ik maar niet gaan doen want je staat voor jan met de korte achternaam.
Het piepje zou eventueel veroorzaakt kunnen worden door een slippende
snaar.Snaar te los of teveel wasgoed er in.
Heel goed, bosse bol, :wink:
zelf denk ik ook aan een snaar die niet goed loopt, spant of what so ever
en het is zowel met wasgoed erin, als met een lege trommel.

ik denk ook wel dat het bovenwater zal komen,
alleen de vraag wanneer, en na hoeveel heen-en-weer tikken :arrow:

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:09
door Winterman
Koolstofborstels worden niet beter, alleen maar slechter. Als het piepje weg moet gaan door het slijten van een koolstofborstel dan zit hij verkeerd gemonteerd.

Wat die wasmachine aan energie verbruikt in de standby modus had je vooraf uit moeten zoeken. Je koopt niet een wasmachine om je daar achteraf druk om te maken.

Wat ik uit het hele verhaal niet begrijp is waarom je niet terug naar de winkel bent gegaan en hun niet het hele probleem met Samsung laat uitvechten.

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:10
door Leo The Emperor
Dus als ik het goed begrijp moet je als leek zijnde maar je mond houden
als je een nieuwe machine koopt en je bepaalde vragen hebt en geen
antwoord krijgt.Voor hetzelfde geld draaid de machine over twee weken in de soep door dat piepje.Wat die stanby aangaat vind ik ook een beetje flauw.
Zijn wat ledlampjes +/- 30 ct op jaarbasis.
Nee, zo zie ik het niet.

Maar, hoe kun je nu via de telefoon een goed antwoord verwachten op de vraag, wat het piepje is, wat de wasmachine produceert. Je kan zelf wel bedenken dat dit een onmogelijke vraag voor een klantenservice is. Je dient hiervoor een monteur te bestellen, dat is de enige die kan beoordelen of het ernstig of niet is (Overigens blijft natuurlijk altijd de garantie en conformiteit onverkort van toepassing als de machine wel in de soep draait) Ook de vraag over het energieverbruik van de lampjes is een beetje onzinnig.

Het is meer de combinatie met de openingspost :
Tja, ik geef het niet graag toe, maar ik ben dus een SamSungel.
Hoe lang al?? pas sinds een aantal weken.
Wat ik kocht?? een Samsungel wasmachine.
Ik dácht dus, samsungel klinkt als een degelijke organisatie
dan zal de ' klantenservice " zal wel oké zijn...
AAArrgggg... niet dus.
Ik vind dus dat TS een zeurpiet is, met onzinnige en " ik heb-toch-niets-anders-te-doen-vragen" , maar tegelijkertijd er niet voor schroomt om een bedrijf op een publieke website compleet af te branden.

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:15
door Noble
Leo The Emperor schreef:Wil je nu beweren dat je 2 probleempjes met de wasmachine zijn :
1. Onbekendheid van het energieverbruik in Standby modus.
2. Piepje bij het wassen.

Of er zijn nog andere problemen die je niet vermeld hebt, of je bent een ongelofelijke zeurpiet. Meer opties zijn er niet... :mrgreen:
:lol:
ja, dit zijn mijn 2 punten.


Volgens 2 verschillende meters gebruikt de wasmachine met alléén stekker in het stopkontakt (ja, ik weet foute benaming :P ) 80mA ZONDER aan te staan.
reken mee:
80mA /225V (18Watt) > 24uur > 7 dagen per week >
3Kwh per week... voor NIKS doen.

Past dit in een superzuinige AAA wasmaschine ???
Hierover vraag ik dus opheldering of ze idee hebben hoe dat zit.

Het tweede is een piepje/knerpje bij LINKSOM nádraaien,
ofwel zodra de motorsturing stopt.

Indien dit werkelijk géén probleem is, prima,
graag een bevestigende email dat indíen dit geluidje WEL een probleem is/was en er kosten komen.....
dat dit dan NIET op míjn kosten gerepareerd gaat worden, IK heb het tijdig aangegeven.
Samsung ZOU een email sturen, maar deze kwam niet...
en is er nóg niet.
Naar mijn idee is dat niet zoals het zou moeten zijn.

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:20
door sephora30
Ik heb sinds een maandje of 2 dezelfde machine, ben er tot nu toe dik tevreden mee. Hij doet het uitstekend.

Nog wel............. :D

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:23
door Noble
Winterman schreef:Koolstofborstels worden niet beter, alleen maar slechter. Als het piepje weg moet gaan door het slijten van een koolstofborstel dan zit hij verkeerd gemonteerd.
Helemaal mee eens Winterman.

Winterman schreef: Wat die wasmachine aan energie verbruikt in de standby modus had je vooraf uit moeten zoeken. Je koopt niet een wasmachine om je daar achteraf druk om te maken.
.
Gedeeltelijk mee eens Winterman.
Natuurlijk standby is standby en zal wat gebruiken. punt. geen probleem mee.

Maar wat je nog niet wist (sorry) is dat deze ledjes?? 3Kwh per week lijken te gebruiken.
(ik denk niet dat dit klopt, en vráág gewoon over hoe en wat. Mág dat als klant?? :wink: )

3 Kwh dit is meer dan 2,5 HETE wassen...

kortom, je draait 2 HETE wassen en de machine zou er nog 2 als bónus bij optellen... per wéék, dasss best veel op jaarbasis.. :shock:

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:27
door Leo The Emperor
Volgens 2 verschillende meters gebruikt de wasmachine met alléén stekker in het stopkontakt (ja, ik weet foute benaming ) 80mA ZONDER aan te staan.
reken mee:
80mA /225V (18Watt) > 24uur > 7 dagen per week >
3Kwh per week... voor NIKS doen.
Ik weet niet hoe je dit gemeten hebt , maar dit is echt onzin. 18 watt continu verbruik voor een paar led-lampjes is onmogelijk.
(Dan zou er zoveel warmte worden geproduceerd dat je je handen verbrand als je de knoppen aanraakt )

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:31
door Winterman
Leo The Emperor schreef:Ik weet niet hoe je dit gemeten hebt , maar dit is echt onzin. 18 watt continu verbruik voor een paar led-lampjes is onmogelijk.
(Dan zou er zoveel warmte worden geproduceerd dat je je handen verbrand als je de knoppen aanraakt )
Absoluut en je verteld nog niet waarom je niet gewoon naar de winkel teruggegaan bent.

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:38
door Noble
Leo The Emperor schreef:
Volgens 2 verschillende meters gebruikt de wasmachine met alléén stekker in het stopkontakt (ja, ik weet foute benaming ) 80mA ZONDER aan te staan.
reken mee:
80mA /225V (18Watt) > 24uur > 7 dagen per week >
3Kwh per week... voor NIKS doen.
Ik weet niet hoe je dit gemeten hebt , maar dit is echt onzin. 18 watt continu verbruik voor een paar led-lampjes is onmogelijk.
(Dan zou er zoveel warmte worden geproduceerd dat je je handen verbrand als je de knoppen aanraakt )
Ahh, je snapt waaróm ik hier een vraag over stelde bij Samsung.

Stroom meet je met een Ampére meter
(en in dit geval dus een wissel-stroom meter)

Toen de éérste digitale meter 80mA aangaf, kon ik mijn ogen niet geloven.
Buurman erbij, profi installateur, zijn meter?? 79mA.

Tja, dan gaat er bij ons beide een lampje aan... :idea:

Even vragen of Samsung een verklaring/oplossing heeft.... thats all

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:41
door Noble
Winterman schreef:
Leo The Emperor schreef:Ik weet niet hoe je dit gemeten hebt , maar dit is echt onzin. 18 watt continu verbruik voor een paar led-lampjes is onmogelijk.
(Dan zou er zoveel warmte worden geproduceerd dat je je handen verbrand als je de knoppen aanraakt )
Absoluut en je verteld nog niet waarom je niet gewoon naar de winkel teruggegaan bent.
ok, winterman, eerste verklaring staat hier net boven,
wat je 2e vraag betreft, WAAROM niet via leverancier.

Wel, hoe meer personen er zich tussen probleem-en-kenniscentrum bevinden,
hoe meer vertraging en verwarring er kan ontstaan.

WIE weet het beste WAT er aan de hand kán zijn... Samsung
en ten slotte hébben ze een T.D. dus waarom niet gewoon vrágen??
Het kón zo makkelijk zijn, maar helaas...

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:43
door Noble
ondertussen berichtje van Samsung, ze gaan even zoeken...

quote:
Een antwoord komt in dit ticket zodra wij dit hebben.
Wij zijn dit voor u aan het onderzoeken.

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:47
door Leo The Emperor
Stroom meet je met een Ampére meter
(en in dit geval dus een wissel-stroom meter)
Vermogen meet je met een KwH meter en niet met een Ampere meter.
Hang er gewoon een aparte KwH meter tussen ( te verkrijgen bij elke DHZ-zaak ), pas dan weet je wat het verbruik is

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:50
door Noble
Leo The Emperor schreef: Maar, hoe kun je nu via de telefoon een goed antwoord verwachten op de vraag, wat het piepje is, wat de wasmachine produceert. Je kan zelf wel bedenken dat dit een onmogelijke vraag voor een klantenservice is. Je dient hiervoor een monteur te bestellen, dat is de enige die kan beoordelen of het ernstig of niet is
Kijk, daar heb je 100% gelijk in, en ik laat de beslissing aan SAMSUNG over
OF ....
ze een keertje een toevallig-in-de-buurt monteur eventjes willen laten luisteren.

tenslotte zijn zíj toch de specialisten?? ik ben een gebruiker.

Re: Samsung wasmachine

Geplaatst: 02 mar 2012 12:56
door Winterman
Noble schreef: Wel, hoe meer personen er zich tussen probleem-en-kenniscentrum bevinden,
hoe meer vertraging en verwarring er kan ontstaan.

WIE weet het beste WAT er aan de hand kán zijn... Samsung
en ten slotte hébben ze een T.D. dus waarom niet gewoon vrágen??
Het kón zo makkelijk zijn, maar helaas...
Zal best, maar leveranciers gaan vaak veel beter om met een verkoper van hun producten, dan met een in hun ogen "zeurende" klant. Verkoper heeft ook vaak een directe ingang, dus wat is nu makkelijk?