LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Jannes22

Re: Actie MUPPET Poppen Albert Hein

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Wat denken jullie nou zelf dat AH een miljoen van die poppen laat maken met de kans dat ze straks een half miljoen over hebben? Jullie snappen echt niks van retail en marketing he? De consument van het moment, nemen, nemen, nemen, klagen, klagen, klagen.. het gaat allemaal zo slechts, het is allemaal zo gemeen. Pak een spiegel en je ziet de oorzaak.

zusjej21

Ongelezen bericht door zusjej21 »

AH is eigenlijk de lachende derde. Iedereen vloog bij AH binnen: wij willen zegels, wij eisen handpoppen!! En maar kopen, want de kaart moet vol!
Slim toch!
En idd, op = op. Op MP staan er zat, maar vergeet niet: de verzendkosten komen er nog bij, iedereen wil ze, dus de prijs is er ook naar.
Goede leer voor de volgende keer zou ik zeggen!
Tip: op 30 april liggen ze te kust en te keur op alle koniginnedag markten.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

nevermind schreef:
Het is gratis
Oh, bij welke AH waren de poppen gratis dan :?:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

zusjej21 schreef:AH is eigenlijk de lachende derde. Iedereen vloog bij AH binnen: wij willen zegels, wij eisen handpoppen!! En maar kopen, want de kaart moet vol!
Da's natuurlijk ook onzinnig. Ik heb er geen liter melk extra voor gekocht, wat er bij de gewone boodschappen aan zegels binnenkwam was voldoende. Achter dit soort dingen aanrennen is ook onzin, ongeacht welke supermarkt zo'n actie onderneemt.

Wat mij verbaast is dat veel mensen dat "sparen" letterlijk genomen hebben en met meerdere volle kaarten zijn blijven zitten, ik heb ze gewoon ingewisseld zodra ze vol waren en die poppen die ik niet heb...nou, die heb ik dus niet - big deal!

Ik was trouwens al tevreden toen ik mijn twee idolen binnen had, de rest is bonus. :lol: :lol: :lol: (http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... y-xboLqRlg)

Afbeelding

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ROFL

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

sephora30 schreef:
nevermind schreef:
Het is gratis
Oh, bij welke AH waren de poppen gratis dan :?:
Je krijgt gratis zegels, als je boodschappen doet, waar je dan met een volle kaart de poppetjes gratis krijgt, of hoe noem jij het dan?
Dat vind ik zo mooi, dat er zelf na een actie nog over gezeurd wordt. :lol:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

nevermind schreef:...waar je dan met een volle kaart de poppetjes gratis krijgt, of hoe noem jij het dan?
Even voor de goede orde: er moest met een volle kaart nog wel één héle euro betaald worden per poppetje, nou ja zeg! SCHANDE!!! :twisted: :lol:

mysty

Ongelezen bericht door mysty »

Eigenlijk vind ik dat er best wel negatief gereageerd wordt op TS en verschillende andere mensen die reageren. Natuurlijk is het zo dat het een actie is die als doel heeft om klanten te lokken. Maar er wordt wel iets beloofd door deze winkel en die belofte wordt niet waargemaakt.
Afgelopen woensdag ging ik naar AH met een spaarkaart die haast vol was. Mijn kleindochter die iedereen zag met een muppet pop wilde er ook graag 2 en wist al precies welke ze ging uitzoeken. (Ze had zelf ook nog een volle kaart van een buurvrouw gekregen)
Aan de kassa kregen we de laatste zegel die we nodig hadden en gingen dus meteen op zoek naar de poppen.

Helaas...die bleken op te zijn...dus op mijn vraag waarom er dan nog zegels uitgedeeld werden, kreeg ik als antwoord...tja..dat weet ik niet! Misschien dat er ergens anders nog wel poppen zijn?? Gelukkig zijn er 4 AH winkels in deze stad, dus de volgende dag hebben we op de fiets alle winkels bezocht. Bij de laatste kreeg ik te horen dat ALLE poppen in heel Nederland al een paar dagen op waren!

Dus...geen vrijkaartjes...geen poppen...we kunnen alleen 2 mapjes vreselijke ansichtkaarten krijgen...wat moet een kind van 6 daar nou mee????

Waarom niet gestopt met het uitdelen van zegels als je weet dat er geen poppen meer zijn?

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

mysty schreef:Eigenlijk vind ik dat er best wel negatief gereageerd wordt op TS en verschillende andere mensen die reageren. (....) Mijn kleindochter die iedereen zag met een muppet pop wilde er ook graag 2 en wist al precies welke ze ging uitzoeken. (...)Dus...geen vrijkaartjes...geen poppen...we kunnen alleen 2 mapjes vreselijke ansichtkaarten krijgen...wat moet een kind van 6 daar nou mee????
Zie dit als een goede les voor het kind.
En voor uzelf.
Geen beloftes doen die u niet gegarandeerd waar kan maken.
Het is een (zo goed als) gratis product waarvoor geldt op=op.
Waarom dan zo'n stampij maken?
Alsof een kind niet kan leven zonder Muppet.
Waar liggen die dingen over een maand?
Juist, op de hoop speelgoed waar niet meer naar omgekeken wordt.
Dan staan de kinderen weer achter hekken bij de Plus of de C1000, omdat daar iets anders gespaard kan worden.
Dan liggen de Muppets onbemind in een hoekje, vergeten.
Dus wat is nu precies de ramp?
Mensen doen hier alsof het hebben van een Muppet een recht is.
Alsof er niets belangrijkers in de wereld gebeurd op het moment.
Het is dat er iemand buiten de piste ging skiën, anders hadden we berichten op het Journaal gehad van jankende kinderen en woedende volwassenen denk ik.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Je krijgt gratis zegels, als je boodschappen doet, waar je dan met een volle kaart de poppetjes gratis krijgt, of hoe noem jij het dan?
@Nevermind,
Kennelijk moeten we de vraag nog wat duidelijker stellen voor u: bij WELKE Albert Heijn kreeg je de poppen gratis? De spaarzegels waren gratis, voor de rest moest je bij alle Albert Heijns bijbetalen voor de poppen, maar kennelijk hebt u een Albert Heijn gevonden waar de poppen ook gratis waren.
of hoe noem jij het dan?
Bijbetalen noem ik niet gratis.

mysty

Geen beloftes doen die u niet gegarandeerd waar kan maken.
Het is een (zo goed als) gratis product waarvoor geldt op=op.
Waarom dan zo'n stampij maken?
Alsof een kind niet kan leven zonder Muppet.
Waarliggen die dingen over een maand?

Kijk eens aan...meteen weer zo'n negatieve reactie!!

Waarom meteen iets benoemen als "stampij", terwijl ik het eigenlijk als een teleurstelling ervoer voor het kind. Natuurlijk zal deze echt niet meteen naar trauma verwerking toe hoeven te gaan en leeft evengoed vrolijk verder zonder die muppet pop.
Maar...soms zijn er toch ook wel eens zaken waar een mens het gewoon niet mee eens is. Mag dat dan niet benoemd worden of is dit forum alleen bestemd voor enorme trauma's, vreselijke oplichtingen van meer dan een ton, enz.??

en...op de vraag waar die poppen over een maand liggen, hoef ik toch geen antwoord te geven?? Ik vermoed dat dit voor ieder kind anders is en ook een beetje ligt aan de hoeveelheid speelgoed die hij/zij heeft.

VioletPrue

@SJZ Vergeet niet dat we het over € 1,- hebben.
Dat is echt verwaarloosbaar.
Zeker omdat je dat enkel betaalt als je pop ook daadwerkelijk krijgt.
Het is niet zo dat je voor € 1,- het schip ingaat als ze op zijn.

VioletPrue

mysty schreef:Kijk eens aan...meteen weer zo'n negatieve reactie!!

Waarom meteen iets benoemen als "stampij", terwijl ik het eigenlijk als een teleurstelling ervoer voor het kind.

Ik bedoelde de opmerking 'stampij' ook niet exclusief naar u toe.
Maar het feit dat er een topic wordt aagemaakt toont wel aan dat mensen het iets te serieus opvatten als een actie waar je helaas buiten de boot valt mis gaat.
mysty schreef:Natuurlijk zal deze echt niet meteen naar trauma verwerking toe hoeven te gaan en leeft evengoed vrolijk verder zonder die muppet pop.
Nou, fantastisch.
Waar hebben we het dan precies over?
mysty schreef:Maar...soms zijn er toch ook wel eens zaken waar een mens het gewoon niet mee eens is. Mag dat dan niet benoemd worden of is dit forum alleen bestemd voor enorme trauma's, vreselijke oplichtingen van meer dan een ton, enz.??
Nee hoor, maar een beetje perspectief op de zaken zou niet mis zijn.
Mensen komen heir met alternatieve oplossingen waarvan zij vinden dat AH ze zou moeten overnemen.
Dat toont wel aan dat zij het verschil tussen 'recht' en 'gunst' niet snappen.
mysty schreef:en...op de vraag waar die poppen over een maand liggen, hoef ik toch geen antwoord te geven?? Ik vermoed dat dit voor ieder kind anders is en ook een beetje ligt aan de hoeveelheid speelgoed die hij/zij heeft.
Dat was ook een retorische vraag, ik had hem zelf immers al beantwoord.
Van een beetje sarcasme is nog nooit iemand doodgegaan.

SJZ

De discussie was of je iets dat € 1 kost "GRATIS" mag noemen. Nevermind zei dat je die poppen "gratis" kreeg.

Maar dan heb ik een mooi voorstel voor u: u mag mijn huis kopen. Ik bied mijn huis nu gratis aan. En dat gratis moet u mij 259.000 keer betalen. Mooi voorstel toch? 259.000 keer gratis is nog steeds gratis.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

en...op de vraag waar die poppen over een maand liggen, hoef ik toch geen antwoord te geven??
Ik heb nog steeds zo'n beessie van vorig jaar, of was dat al weer twee jaar geleden? De kat is er nog steeds dolgelukkig mee. Dus ja, sommigen doen wel heel lang met hun speeltje. :mrgreen:

Of ze haar nageltjes in Miss Piggy had willen slaan, of in Kermit? Geen idee eigenlijk. Was ook niet van plan minimaal 90 euro uit te geven aan dingen die ik niet nodig heb om vervolgens nog eens met bijbetaling van 1 euro zo'n pop op te halen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

SJZ schreef:
De discussie was of je iets dat € 1 kost "GRATIS" mag noemen. Nevermind zei dat je die poppen "gratis" kreeg.

Maar dan heb ik een mooi voorstel voor u: u mag mijn huis kopen. Ik bied mijn huis nu gratis aan. En dat gratis moet u mij 259.000 keer betalen. Mooi voorstel toch? 259.000 keer gratis is nog steeds gratis.
We hebben een deal, vriend. 259.000 x 0,- is nog steeds 0,- euro.

Wanneer kunnen we de overdracht regelen?

VioletPrue

SJZ schreef:

Lekker reëel, om € 1,- te vergelijken met € 259.000,-.
€ 1,- is verwaarloosbaar.
€ 259.000,- niet echt.
En ik ben Nevermind niet, ik zeg niet dat het gratis is.
Ik stel alleen dat we nu doen alsof je wordt afgezet als je ergens € 1,- voor moet betalen.
En als dat product op is, je geen € 1,- hoeft te betalen.
Dus je verliest geen € 1,- als de pop op is.

mysty

pffff@ VioletPrue..waarschijnlijk zul je best een heel aardig mens zijn, maar reageer je nu niet te veel , alleen maar om te reageren?? Wat je nu doet is echt spijkers op laag water zoeken.

Ik dacht dat we een discussie hadden met daarbij respect voor elkaars meningen...kun je niet eerst even bedenken wat de mensen bedoelen met hun reactie's en vragen?

SJZ

We hebben een deal, vriend. 259.000 x 0,- is nog steeds 0,- euro.
Nee, ik bood het niet aan u aan, maar aan Violetprue die (net als nevermind) vond dat iets dat € 1 kost "gratis" is. Violetprue mag m'n huis dus voor 259.000 keer gratis (= 259.000 keer € 1 kopen).

Waar leest u dat ik u een aanbod heb gedaan?

SJZ

€ 1,- is verwaarloosbaar.
Maar, is dat "gratis"?
En ik ben Nevermind niet, ik zeg niet dat het gratis is.
Dan snap ik niet dat u mij tegenspreekt als ik op Nevermind reageer.

Misschien moeten Nevermind en u ook maar eens de betekenis van gratis in het woordenboek opzoeken.
Waar liggen die dingen over een maand?
Nou, ik weet niet hoe uw kinderen met speelgoed omgaan, maar bij ons thuis wordt met dit soort poppen heel lang gespeeld. Over een jaar zie je ze nog in de poppenkast terug. Daarom vinden ze het ook zo leuk dat het handpoppen zijn. (ook al hebben we er maar 2, toen waren de poppen op = op, jammer maar helaas. Albert Heijn was zelfs zo vriendelijk nog een attentie te regelen voor iedereen die ernaast greep).

Gesloten