Ah nog eentje haha, heb je ook nog feiten, leg uit.. Kom op met een reactie. Na apen en volgen kunnen we allemaal.ciske schreef:onderzoek lekker verder , ben het met de vorige eens , dat je een doemdenker bent.Nee, ik ben geen doemdenker, maar wel een denker. Ik zie wat er gebeurd, dit tevens door mijn werk. Onderzoek maakt wijs.
Nadenken en onderzoeken is lastiger.
Kritiek leveren is ook lastig natuurlijk, iets in een hokje plaatsen kunnen we allemaal zoals "doemdenker" te zeggen.
Kijk liever verder.
Wat voor regelgeving stelt de Codex alimentarius toe, vind je het normaal dat al onze kruiden bestraald moet worden?
En dat de farmaceutische industrie misbruik maakt van deze regelgeving, om natuurlijke therapieën te onderdrukken zodat zij hun synthetische middelen op de markt kunnen brengen.
En nog veel meer van dit soort dingen.
En Monsanto, heb je daar een antwoord op. Monsanto is van oorsprong een chemisch bedrijf, en is groot geworden met hun "Agent Orange". Het ontbladeringsmiddel tijdens de Vietnam oorlog. En is nu één van de grootste zaad producenten van de wereld. met hun genetisch gemanipuleerde zaden, die bestand zijn tegen hun bestrijdingsmiddel. Maar de rest van de gewassen niet, en wat denk je van het drinkwater. Vind je dat normaal?
Ik vind dat mensen dat moeten weten, je kan alles wel pikken wat we voorgeschoten krijgen. Lekker makkelijk toch?
Maar je kan ook rekening houden met je gezondheid, en weten wat je eet. Waar komt het vandaan? Hoe word het gemaakt? Wie gaat daar over? Wat zit erin? Dat zijn belangrijke vragen!