LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe tot nu toe waardeloos

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MAXIEM

Re: Hollands Nieuwe tot nu toe waardeloos

Ongelezen bericht door MAXIEM »

fred.vanderzeeuw

"if there's any way they can do it wrong, they will"

Edward A. Murphy (1918-1990)

Maxiem

fred.vanderzeeuw
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 feb 2012 10:20

Re: Hollands Nieuwe tot nu toe waardeloos

Ongelezen bericht door fred.vanderzeeuw »

Beste Hollands Nieuwe,

Bedankt voor de snelle afhandeling.
Ik hoop dat we 23 maart probleemloos kunnen doorschakelen met het nummer behoud.

Met vriendelijke groet,
Fred van der Zeeuw

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe tot nu toe waardeloos

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Fred,

Omdat tussendoor het bankrekeningnummer gewijzigd is zijn beide maanden naar een ander rekeningnummer overgemaakt. Ik zal je per privebericht de nummers toesturen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

mjvgils37
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jan 2014 17:23

Re: Hollands Nieuwe tot nu toe waardeloos

Ongelezen bericht door mjvgils37 »

Ik heb net een maand een sim only 500 abonnement bij Hollandsnieuwe. In de eerste maand werd mijn nieuwe tegoed netjes opgewaardeerd. Nu zit ik echter al 4 dagen in de nieuwe bundelperiode, maar helaas geen opwaardering. Ik internet een enkele keer voor mijn gmail (ik open geen bijlagen). de rest van de tijd staat 'Mobiele gegevens' gewoon uit. Ik bel ongeveer 2 uur per maand en stuur per maand 20 sms berichten. Het kan dus niet zo zijn dat ik in 4 dagen tijd mijn nieuwe tegoed al heb opgebruikt. Ik heb het simpelweg niet gehad. Ik heb het ook niet gezien en er niets over gehoord. Gelukkig had ik nog een paar euro tegoed over uit de vorige bundel, dus ik moet het kennelijk deze maand doen met 3 euro voor 28 dagen! Ik ben nu al helemaal klaar met deze provider!! Wie heeft dezelfde ervaring en wie heeft er succesvol contact over gehad met HN...?!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe tot nu toe waardeloos

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

mjvgils37 schreef:Ik heb net een maand een sim only 500 abonnement bij Hollandsnieuwe. In de eerste maand werd mijn nieuwe tegoed netjes opgewaardeerd. Nu zit ik echter al 4 dagen in de nieuwe bundelperiode, maar helaas geen opwaardering. Ik internet een enkele keer voor mijn gmail (ik open geen bijlagen). de rest van de tijd staat 'Mobiele gegevens' gewoon uit. Ik bel ongeveer 2 uur per maand en stuur per maand 20 sms berichten. Het kan dus niet zo zijn dat ik in 4 dagen tijd mijn nieuwe tegoed al heb opgebruikt. Ik heb het simpelweg niet gehad. Ik heb het ook niet gezien en er niets over gehoord. Gelukkig had ik nog een paar euro tegoed over uit de vorige bundel, dus ik moet het kennelijk deze maand doen met 3 euro voor 28 dagen! Ik ben nu al helemaal klaar met deze provider!! Wie heeft dezelfde ervaring en wie heeft er succesvol contact over gehad met HN...?!
Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw post bij een ander onderwerp heb ik begrepen dat uw contract is ingegaan op de 29e. Omdat niet alle maanden de 29e, 30e en 31e in hun maand hebben (zoals februari), wordt bij abonnementen die op deze data zijn ingegaan het tegoed op de 1e van de maand gestort.
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je via Facebook of Twitter.

Groeten, hollandsnieuwe.

Gesloten