| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PayPal en hun fratsen
Re: PayPal en hun fratsen
Paypal is gebonden aan europese regels. Zij blokkeren een account als ze het vermoeden hebben dat er fraude mee gepleegd wordt. En geld overboeken aan iemand op hetzelfde adres kan als frauduleus worden aangemerkt. Jij wilt niet zeggen waarom je het op zo'n dubieuze manier doet, en dat is je goed recht, maar kan het me voorstellen dat paypal hiervraagtekens bij zet en jou vraagt met bewijzen te komen.
Ik snap jouw punt,maar het gaat hier niet om dezelfde adres ook dat is al lang aangetoond door middel van indentiteiten en bankafschriften!!
En er wordt dus ook geen geld overgeboekt naar iemand met het zelfde adres ook dat is al aangetoont
Moet je eens goed luisteren ik kan je nu wel gaan vertellen de hoe en waarom het een prive betaling is maar jullie hebben niets aan die informatie!!
Er is inmiddel aan paypal doorgegeven de hoe en de waarom, daarnaast vind ik het gewoon diep triest dat ze zo in iemands leven moet graven.
En dat voor een paar simpele eurotjes..
En er wordt dus ook geen geld overgeboekt naar iemand met het zelfde adres ook dat is al aangetoont
Moet je eens goed luisteren ik kan je nu wel gaan vertellen de hoe en waarom het een prive betaling is maar jullie hebben niets aan die informatie!!
Er is inmiddel aan paypal doorgegeven de hoe en de waarom, daarnaast vind ik het gewoon diep triest dat ze zo in iemands leven moet graven.
En dat voor een paar simpele eurotjes..
berndv schreef:Paypal is gebonden aan europese regels. Zij blokkeren een account als ze het vermoeden hebben dat er fraude mee gepleegd wordt. En geld overboeken aan iemand op hetzelfde adres kan als frauduleus worden aangemerkt. Jij wilt niet zeggen waarom je het op zo'n dubieuze manier doet, en dat is je goed recht, maar kan het me voorstellen dat paypal hiervraagtekens bij zet en jou vraagt met bewijzen te komen.
Dat mag ook maar valt blijkbaar bij Paypal toch onder de 'verdachte transacties', de vraag die bij mij open blijft staan is WAAROM zit Paypal er tussen. Als je geld naar de rekening van je vriendin over wil maken kan dat ook rechtstreeks, ook met een uitgestelde betaling. En ik denk dat Paypal zich het zelfde afvraagt.PayPal denkt elke keer dat het om een aangekochte product is wat niet het geval is!!
Het is een paypal naar paypal prive betaling dat mag gewoon dat bieden ze zelf aan!!
Geef ze contantEn dat voor een paar simpele eurotjes..
Dat wij dus ook telkens af!!
uitgestelde betaling hadden we ook al gedaan,en dat bedrag is ook allang van mijn rekening gehaald!!
Naast de overige bedragen!!
PayPal denkt elke keer dat het om een aankoop gaat van een product,aankoop of service hun weten allang dat dat niet het geval is dat hebben wij al duidelijke gemaakt toen wij onze eerste beperking kregen maar kennelijk hebben ze dat zelf nog steeds niet door.!!
Maar ondertussen trekken ze wel rente van onze poen!!
We hebben spijt op ons hoofd dat we dit via paypal hebben gedaan!!
uitgestelde betaling hadden we ook al gedaan,en dat bedrag is ook allang van mijn rekening gehaald!!
Naast de overige bedragen!!
PayPal denkt elke keer dat het om een aankoop gaat van een product,aankoop of service hun weten allang dat dat niet het geval is dat hebben wij al duidelijke gemaakt toen wij onze eerste beperking kregen maar kennelijk hebben ze dat zelf nog steeds niet door.!!
Maar ondertussen trekken ze wel rente van onze poen!!
We hebben spijt op ons hoofd dat we dit via paypal hebben gedaan!!
bprosman schreef:Dat mag ook maar valt blijkbaar bij Paypal toch onder de 'verdachte transacties', de vraag die bij mij open blijft staan is WAAROM zit Paypal er tussen. Als je geld naar de rekening van je vriendin over wil maken kan dat ook rechtstreeks, ook met een uitgestelde betaling. En ik denk dat Paypal zich het zelfde afvraagt.PayPal denkt elke keer dat het om een aangekochte product is wat niet het geval is!!
Het is een paypal naar paypal prive betaling dat mag gewoon dat bieden ze zelf aan!!
Geef ze contantEn dat voor een paar simpele eurotjes..
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Waarom maak je geld over naar de bankrekening van je vriendin VIA Paypal en niet rechtstreeks ?.Dat wij dus ook telkens af!!
Aangezien het nu via een 'omweg' (Paypal) gaat zal Paypal dit zich ook afvragen denk ik.
Dat is prive!!
Er staat niets in de voorwaarden dat je geen geld over mag maken van en naar paypal prive.
Dus men kan dat misschien wel af gaan vragen,maar aangezien zij die service zelf aanbieden mag men hiervan gebruik maken of dat nu via paypal buitenland naar paypal binnenland boeking is of via binnenland paypal naar paypal binnenland boeking is dat moet niet uitmaken!!
Er staat niets in de voorwaarden dat je geen geld over mag maken van en naar paypal prive.
Dus men kan dat misschien wel af gaan vragen,maar aangezien zij die service zelf aanbieden mag men hiervan gebruik maken of dat nu via paypal buitenland naar paypal binnenland boeking is of via binnenland paypal naar paypal binnenland boeking is dat moet niet uitmaken!!
bprosman schreef:Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Waarom maak je geld over naar de bankrekening van je vriendin VIA Paypal en niet rechtstreeks ?.Dat wij dus ook telkens af!!
Aangezien het nu via een 'omweg' (Paypal) gaat zal Paypal dit zich ook afvragen denk ik.
Dat het prive is is je goed recht, maar als iets volgens de regels "mag" wil nog niet zegge dat Paypal niet het recht heeft dit verdacht te vinden en om nadere uitleg te vragen. Aan mij ben je geen verantwoording schuldig, aan Paypal wel.Dat is prive!!
Overigens is Paypal niet de enige die dit een rare constructie vindt, samen met mij nog een paar anderen in dit draadje.
ten eerste do not shoot the messenger...
En nee ik werk niet bij paypal, maar heb alle legale documentatie en voorwaarden gelezen. (US and non US)
Wat Paypal nu doet is een geval van Fraud Prevention Action.
Dit kan worden getriggerd door een aantal dingen die je misschien (bewust of onbewust) gedaan hebt.
De volgende dingen kan een oorzaak zijn:
- je zit op een proxy server die niet in jouw land van herkomst bevindt of niet traceable is. (doodlopend pad)
- Er zijn teveel transacties naar een bepaald account binnen in een korte periode. De bedragen zijn te verschillend en of zijn hoger dan het bedrag dat paypal hun trigger op heeft zitten (het bedrag is niet publiekelijk bekend) dit ter preventie van het inderdaad wat sommige hebben gezegt witwassen van geld.
- bank kaart is dicht bij verloop datum of staat bekend als fraud. Ik zeg niet dat je dit hebt, maar misschien dat je kaart binnenkort verloopt.
- buitenlandse transacties naar 1 account kan sneller worden getriggerd. (belasting ontduiking).
Er zijn nog meer dat ik kan opnoemen. Ik beschuldig niemand, maar misschien dat je met deze feiten iets meer inzicht kan hebben in het denken van Paypal en hun policy.
het enige wat ik je kan adviseren en goedkoper, doe een rechtstreekse transactie.
En nee ik werk niet bij paypal, maar heb alle legale documentatie en voorwaarden gelezen. (US and non US)
Dit kan worden getriggerd door een aantal dingen die je misschien (bewust of onbewust) gedaan hebt.
- je zit op een proxy server die niet in jouw land van herkomst bevindt of niet traceable is. (doodlopend pad)
- Er zijn teveel transacties naar een bepaald account binnen in een korte periode. De bedragen zijn te verschillend en of zijn hoger dan het bedrag dat paypal hun trigger op heeft zitten (het bedrag is niet publiekelijk bekend) dit ter preventie van het inderdaad wat sommige hebben gezegt witwassen van geld.
- bank kaart is dicht bij verloop datum of staat bekend als fraud. Ik zeg niet dat je dit hebt, maar misschien dat je kaart binnenkort verloopt.
- buitenlandse transacties naar 1 account kan sneller worden getriggerd. (belasting ontduiking).
Er zijn nog meer dat ik kan opnoemen. Ik beschuldig niemand, maar misschien dat je met deze feiten iets meer inzicht kan hebben in het denken van Paypal en hun policy.
het enige wat ik je kan adviseren en goedkoper, doe een rechtstreekse transactie.
Type PayPal eens in op trosradar en dan zul je zien dat ik niet de enige ben met klachten sterker nog op internet is er heel veel van dit soort klachten te vinden!!
Feit is PayPal kan doen en laten wat die wilt,maar een beperking op een account zetten waarvoor ik dan vervolgens bewijzen moet aanleveren en niet hun!!
PayPal trekken conclusies maar vertellen niet waarop hun conclusies op gebasseerd zijn laat staan dat ze aantoonbaar bewijs hebben dat ik rare dingen aan het doen ben!!
Helaas voor PayPal kan ik aantonen dat ik niets verkeerd doe
Wat je zegt ik ben jouw noch andere verantwoording verschuldigd,maar door mij gelijk van rare pratijken te betichten omdat ik niet wil de rede wil geven waarom ik het zo doe vind ik te ver gaan!!
Naast dat PayPal is diegene die deze constructie aanbied betalen via paypal naar paypal account !!
Feit is PayPal kan doen en laten wat die wilt,maar een beperking op een account zetten waarvoor ik dan vervolgens bewijzen moet aanleveren en niet hun!!
PayPal trekken conclusies maar vertellen niet waarop hun conclusies op gebasseerd zijn laat staan dat ze aantoonbaar bewijs hebben dat ik rare dingen aan het doen ben!!
Wat je zegt ik ben jouw noch andere verantwoording verschuldigd,maar door mij gelijk van rare pratijken te betichten omdat ik niet wil de rede wil geven waarom ik het zo doe vind ik te ver gaan!!
Naast dat PayPal is diegene die deze constructie aanbied betalen via paypal naar paypal account !!
bprosman schreef:Dat het prive is is je goed recht, maar als iets volgens de regels "mag" wil nog niet zegge dat Paypal niet het recht heeft dit verdacht te vinden en om nadere uitleg te vragen. Aan mij ben je geen verantwoording schuldig, aan Paypal wel.Dat is prive!!
Overigens is Paypal niet de enige die dit een rare constructie vindt, samen met mij nog een paar anderen in dit draadje.
Don´t worry ik ben niet van het aanwijzen dat laat ik aan andere over!!
Ik zit niet op een proxy server
Uiteraard zijn er bedragen naar een andere account gegeven maar niet te hoog
daarnaast kon ik niet heel veel doen want meredeel van de tijd was-is staat mijn account op beperkt
Mijn bankkaart is net nieuw dus dat is het ook niet
Het is een binnenlandse betaling en geen buitenlandse betaling!!
De denk wijze en hun policy van PayPal kun je aan twijfelen gezien de zoveel klachten tegen hun!!
Ik zit niet op een proxy server
Uiteraard zijn er bedragen naar een andere account gegeven maar niet te hoog
daarnaast kon ik niet heel veel doen want meredeel van de tijd was-is staat mijn account op beperkt
Mijn bankkaart is net nieuw dus dat is het ook niet
Het is een binnenlandse betaling en geen buitenlandse betaling!!
De denk wijze en hun policy van PayPal kun je aan twijfelen gezien de zoveel klachten tegen hun!!
nanda80 schreef:ten eerste do not shoot the messenger...![]()
Er is hier niemand die jou ergens van beticht, of ik lees er over heen.Och schreef:Type PayPal eens in op trosradar en dan zul je zien dat ik niet de enige ben met klachten sterker nog op internet is er heel veel van dit soort klachten te vinden!!
bprosman schreef:Dat het prive is is je goed recht, maar als iets volgens de regels "mag" wil nog niet zegge dat Paypal niet het recht heeft dit verdacht te vinden en om nadere uitleg te vragen. Aan mij ben je geen verantwoording schuldig, aan Paypal wel.Dat is prive!!
Er worden alleen opties genoemd welke voor paypal een reden zouden kunnen zijn om je account te blokkeren. Ik snap heel goed dat je ons niet wilt vertellen wat de reden is van je keus. Dat gaat ook niemand hier wat aan. Maar je moet dan ook accepteren dat mensen opties gaan roepen over wat de reden zou kunnen zijn. Dit natuurlijk zonder beschuldiging welke kant dan ook op. Wij weten net inhoudelijk hoe het precies zit, mijn advies, bel paypal.
Prima als mensen met opties aankomen maar ga niet beginnen over dat ik witwas dat doe ik NIET!!
Ik denk dat ik al een kleine 30 euro heb verbeld aan PayPal,naast inmiddels copies van id-adres x weet ik hoeveel inmiddels en de vele email correspondensie die zegt dit bij paypal die zegt dat bij paypal
zo is het 7 maart beperking eraf zo was het eergistere wel geteld 1 dag eraf en zo duurt het 20 dagen en ga zo maar door!!
En ik heb wel geteld 2 personen bij paypal aan de telefoon gehad die wel bereid waren om te luisteren en wel aantekeningen maakte van mij en doorstuurde naar een andere afdeling!!
De rest die interesseerde het allemaal vrij weinig of toonde geen bereidheid om uberhaut te luisteren!!
Er is hier niemand die jou ergens van beticht, of ik lees er over heen.
Er worden alleen opties genoemd welke voor paypal een reden zouden kunnen zijn om je account te blokkeren. Ik snap heel goed dat je ons niet wilt vertellen wat de reden is van je keus. Dat gaat ook niemand hier wat aan. Maar je moet dan ook accepteren dat mensen opties gaan roepen over wat de reden zou kunnen zijn. Dit natuurlijk zonder beschuldiging welke kant dan ook op. Wij weten net inhoudelijk hoe het precies zit, mijn advies, bel paypal.[/quote]
Ik denk dat ik al een kleine 30 euro heb verbeld aan PayPal,naast inmiddels copies van id-adres x weet ik hoeveel inmiddels en de vele email correspondensie die zegt dit bij paypal die zegt dat bij paypal
zo is het 7 maart beperking eraf zo was het eergistere wel geteld 1 dag eraf en zo duurt het 20 dagen en ga zo maar door!!
En ik heb wel geteld 2 personen bij paypal aan de telefoon gehad die wel bereid waren om te luisteren en wel aantekeningen maakte van mij en doorstuurde naar een andere afdeling!!
De rest die interesseerde het allemaal vrij weinig of toonde geen bereidheid om uberhaut te luisteren!!
[/quote]bprosman schreef:Dat het prive is is je goed recht, maar als iets volgens de regels "mag" wil nog niet zegge dat Paypal niet het recht heeft dit verdacht te vinden en om nadere uitleg te vragen. Aan mij ben je geen verantwoording schuldig, aan Paypal wel.Dat is prive!!
Er is hier niemand die jou ergens van beticht, of ik lees er over heen.
Er worden alleen opties genoemd welke voor paypal een reden zouden kunnen zijn om je account te blokkeren. Ik snap heel goed dat je ons niet wilt vertellen wat de reden is van je keus. Dat gaat ook niemand hier wat aan. Maar je moet dan ook accepteren dat mensen opties gaan roepen over wat de reden zou kunnen zijn. Dit natuurlijk zonder beschuldiging welke kant dan ook op. Wij weten net inhoudelijk hoe het precies zit, mijn advies, bel paypal.[/quote]
Dat is dan wel weer jammer. Als ze je het vertellen kan je er tenminste de volgende keer rekening mee houden als je weer rare dingen doet.Och schreef: PayPal trekken conclusies maar vertellen niet waarop hun conclusies op gebasseerd zijn laat staan dat ze aantoonbaar bewijs hebben dat ik rare dingen aan het doen ben!!
Wordt eens even wakker joh! Je maakt achter elkaar drie keer een bedrag van je bankrekening over naar PayPal. Fout 1 dus. Dat had je ook in één bedrag kunnen doen. Vervolgens maak je dat geld, terwijl het nog niet zichtbaar is op je PayPal account naar de PayPal account van je vriemdin over. Fout 2. Je vriendin schrijft het geld weer zo snel mogelijk over naar haar bankrekening. Fout 3. Drie fouten en je bent uit.
Jij hebt gewoon met je PayPal account zitten spelen om te kijken wat mogelijk is. Nu weet je dat en als je in je uitleg naar PayPal net zo duidelijk bent als in je uitleg hier, dan kan jet nog wel even duren voor je account weer vrijgegeven is.
Nog iets. Probeer als je iemand quote eerst de quote weer te geven en vervolgens jouw antwoord daarop. Dat leest een stuk makkelijker.
1 je mag 1 of 3 of 10 per x overmaken naar je paypal rekening het geld wordt van je bank afgeschreven en op je paypal rekening gezet dat is bij mij dus gebeurdt
2 er is een uitgestelde betaling gedaan dat houdt in dat 1 geld van je rekening wordt gehaald 2 paypal houdt dat vast en 3 wordt vervolgens op de andere paypal gestort er wordt dus pas wat gedaan als zodra hun hun het geld hebben!!
1 Alle bedragen zijn van mijn rekening gehaald
2 3 bedrag zijn netjes op mijn paypal rekening gestort!!
3 De uitgestelde betaling is ook van mijn rekening gehaald maar kan niet overgemaakt worden naar de andere paypal account vanwege beperking!!
3 waar staat dat ik een bedrag niet 3 x mag storten?
Nergens staan dat je alles in 1 x moet storten of wel?
Mijn vriendin heeft recht op dat geld dus zij stort het op haar rekening wat dat mag namelijk van paypal aangezien paypal zelf die constructie heeft bedacht!!Waarom zou ik met Paypal moeten spellen?
Ik ben net nieuw met PayPal ik heb nooit eerder te maken gehad met PayPal dus die beschuldiging van spellen slaat nergens op raakt kant nog wal!!
2 er is een uitgestelde betaling gedaan dat houdt in dat 1 geld van je rekening wordt gehaald 2 paypal houdt dat vast en 3 wordt vervolgens op de andere paypal gestort er wordt dus pas wat gedaan als zodra hun hun het geld hebben!!
1 Alle bedragen zijn van mijn rekening gehaald
2 3 bedrag zijn netjes op mijn paypal rekening gestort!!
3 De uitgestelde betaling is ook van mijn rekening gehaald maar kan niet overgemaakt worden naar de andere paypal account vanwege beperking!!
3 waar staat dat ik een bedrag niet 3 x mag storten?
Mijn vriendin heeft recht op dat geld dus zij stort het op haar rekening wat dat mag namelijk van paypal aangezien paypal zelf die constructie heeft bedacht!!Waarom zou ik met Paypal moeten spellen?
Ik ben net nieuw met PayPal ik heb nooit eerder te maken gehad met PayPal dus die beschuldiging van spellen slaat nergens op raakt kant nog wal!!
Winterman schreef:Dat is dan wel weer jammer. Als ze je het vertellen kan je er tenminste de volgende keer rekening mee houden als je weer rare dingen doet.Och schreef: PayPal trekken conclusies maar vertellen niet waarop hun conclusies op gebasseerd zijn laat staan dat ze aantoonbaar bewijs hebben dat ik rare dingen aan het doen ben!!
Wordt eens even wakker joh! Je maakt achter elkaar drie keer een bedrag van je bankrekening over naar PayPal. Fout 1 dus. Dat had je ook in één bedrag kunnen doen. Vervolgens maak je dat geld, terwijl het nog niet zichtbaar is op je PayPal account naar de PayPal account van je vriemdin over. Fout 2. Je vriendin schrijft het geld weer zo snel mogelijk over naar haar bankrekening. Fout 3. Drie fouten en je bent uit.
Jij hebt gewoon met je PayPal account zitten spelen om te kijken wat mogelijk is. Nu weet je dat en als je in je uitleg naar PayPal net zo duidelijk bent als in je uitleg hier, dan kan jet nog wel even duren voor je account weer vrijgegeven is.
Nog iets. Probeer als je iemand quote eerst de quote weer te geven en vervolgens jouw antwoord daarop. Dat leest een stuk makkelijker.
Nergens, maar volgens mij wil je het niet snappen. Waar staat dat Paypal geen extra vragen mag stellen ?3 waar staat dat ik een bedrag niet 3 x mag storten?
Nogmaals, geld overmaken van bankrekening naar bankrekening VIA Paypal is en blijft een constructie die vragen oproept.
Maar inmiddels is je account weer "los" begrijp ik.
Ik heb nooit gezegt dat paypal geen vragen mag stellen..
Maar ik vind en dat is een persoonlijke mening dat ze ook te ver kunnen gaan!!
Nee,mijn beperking is er nog niet af!!
Maar ik vind en dat is een persoonlijke mening dat ze ook te ver kunnen gaan!!
Nee,mijn beperking is er nog niet af!!
bprosman schreef:Nergens, maar volgens mij wil je het niet snappen. Waar staat dat Paypal geen extra vragen mag stellen ?3 waar staat dat ik een bedrag niet 3 x mag storten?
Nogmaals, geld overmaken van bankrekening naar bankrekening VIA Paypal is en blijft een constructie die vragen oproept.
Maar inmiddels is je account weer "los" begrijp ik.
Nog even 1 ding winterman!!
De constructie van PayPal is verzenden en ontvangen van geld
dus ook verzenden van en naar paypal account prive en verkoop!!
Daar draait PayPal op!!
De constructie van PayPal is verzenden en ontvangen van geld
Daar draait PayPal op!!
Winterman schreef:Dat is dan wel weer jammer. Als ze je het vertellen kan je er tenminste de volgende keer rekening mee houden als je weer rare dingen doet.Och schreef: PayPal trekken conclusies maar vertellen niet waarop hun conclusies op gebasseerd zijn laat staan dat ze aantoonbaar bewijs hebben dat ik rare dingen aan het doen ben!!
https://www.paypal-nederland.nl/particu ... aypal.htmlDe constructie van PayPal is verzenden en ontvangen van geld
Daar draait PayPal op!!
Niet helemaal, Paypal is een BETAALSERVICE, geen bank.
PayPal is de online betaalservice waarmee u op Marktplaats, 2dehands.nl, eBay en in vele webwinkels makkelijk, veilig en snel kunt betalen. Met PayPal kan elke particulier en onderneming met een e-mailadres gemakkelijk en goedkoop betalingen verrichten zonder dat uw bank- of betaalgegevens worden gedeeld met de koper of verkoper. Daarnaast biedt PayPal u aankoopbescherming voor alle betalingen welke u met PayPal verricht. Op eBay biedt PayPal ook verkopersbescherming aan. Op deze manier kunt u met een gerust hart online betalen.
Wat jij doet kan technisch wel maar het is er niet voor bedoeld.
Klopt. "Spellen" met PayPal slaat nergens op.Och schreef:Waarom zou ik met Paypal moeten spellen?
Voor de rest begrijp ik niet wat je wilt. Je quote zo vreemd.
Jammer dat je niet wat verder heb door geklikt bprosman dan had je het volgende zien staan
U kunt met een PayPal rekening niet alleen betalen in webwinkels of geld ontvangen.
Met uw PayPal rekening kunt u ook geld overmaken per e-mail. Bijvoorbeeld om geld in te zamelen voor een cadeau of een restaurantrekening te delen.
Ook ingewikkelde overboekingen naar het buitenland behoren met een PayPal account tot het verleden. U heeft alleen het e-mailadres nodig van de ontvanger om geld over te maken naar het buitenland en het is nog gratis ook. U kunt geld overmaken naar meer dan 190 landen over de hele wereld.
Log in op uw PayPal-rekening.
Klik op 'Geld overmaken' en voer het e-mailadres van de ontvanger in en het bedrag.
Controleer de betaling en bevestig de ingevoerde gegevens: Klaar!
Als u geld van anderen tegoed heeft, dan kunt u zelf ook een betaalverzoek versturen:
1. Log in op uw PayPal-rekening.
2. Klik op 'Betaalverzoek indienen'.
3. Voer het e-mailadres in en het bedrag. Bevestig het verzoek en klaar!
Afhankelijk van het type PayPal-rekening, is het mogelijk dat u een klein bedrag betaalt aan transactiekosten voor het ontvangen van betalingen
U kunt met een PayPal rekening niet alleen betalen in webwinkels of geld ontvangen.
Met uw PayPal rekening kunt u ook geld overmaken per e-mail. Bijvoorbeeld om geld in te zamelen voor een cadeau of een restaurantrekening te delen.
Ook ingewikkelde overboekingen naar het buitenland behoren met een PayPal account tot het verleden. U heeft alleen het e-mailadres nodig van de ontvanger om geld over te maken naar het buitenland en het is nog gratis ook. U kunt geld overmaken naar meer dan 190 landen over de hele wereld.
Log in op uw PayPal-rekening.
Klik op 'Geld overmaken' en voer het e-mailadres van de ontvanger in en het bedrag.
Controleer de betaling en bevestig de ingevoerde gegevens: Klaar!
Als u geld van anderen tegoed heeft, dan kunt u zelf ook een betaalverzoek versturen:
1. Log in op uw PayPal-rekening.
2. Klik op 'Betaalverzoek indienen'.
3. Voer het e-mailadres in en het bedrag. Bevestig het verzoek en klaar!
Afhankelijk van het type PayPal-rekening, is het mogelijk dat u een klein bedrag betaalt aan transactiekosten voor het ontvangen van betalingen
bprosman schreef:https://www.paypal-nederland.nl/particu ... aypal.htmlDe constructie van PayPal is verzenden en ontvangen van geld
Daar draait PayPal op!!
Niet helemaal, Paypal is een BETAALSERVICE, geen bank.
PayPal is de online betaalservice waarmee u op Marktplaats, 2dehands.nl, eBay en in vele webwinkels makkelijk, veilig en snel kunt betalen. Met PayPal kan elke particulier en onderneming met een e-mailadres gemakkelijk en goedkoop betalingen verrichten zonder dat uw bank- of betaalgegevens worden gedeeld met de koper of verkoper. Daarnaast biedt PayPal u aankoopbescherming voor alle betalingen welke u met PayPal verricht. Op eBay biedt PayPal ook verkopersbescherming aan. Op deze manier kunt u met een gerust hart online betalen.
Wat jij doet kan technisch wel maar het is er niet voor bedoeld.