Pagina 2 van 2

Re: Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie

Geplaatst: 16 mar 2012 12:38
door Kenneth81
Hallo Hollandsnieuwe? Krijg ik nog antwoord?

Re: Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie

Geplaatst: 16 mar 2012 13:58
door MAXIEM
Kenneth81

Druk, druk, druk!!! :wink:

Maxiem.

Re: Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie

Geplaatst: 19 mar 2012 16:24
door Ex-beheerder
Ik zei het toch....klantvriendelijkheid: score 0 ...gewoon bagger!

Re: Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie

Geplaatst: 20 mar 2012 19:39
door Kenneth81
Ik heb nu ruim een week het abonnement in gebruik en moet zeggen dat de kwaliteit me tot nu toe niet tegen valt ( vergelijkbaar met T-mobile). Heb goed bereik en kan na elke gesprek goed controleren hoeveel beltegoed ik nog heb. De voorwaarden zijn in vergelijking met andere providers het meest eerlijk. Helaas valt de klantenservice mij wel erg tegen! Men heeft uiteindelijk voor 90% mijn kenbaar gemaakte probleem opgelost ondanks dat men mij onnodig 1,5 maand in grote onzekerheid heeft laten zitten. Maar Hollandsnieuwe weigert de startdatum van mijn beltegoed aan te passen ( ik heb voldaan aan alle voorwaarden en dit betekend dat mijn abonnement in gaat ten tijde van mijn nummerportatie)! Wanneer ik vraag dit te herstellen geeft men mij geen antwoord ( zelfs na meerdere verzoeken, zie bovenstaande)! Dat vind ik wel schandalig! Ik vind het nog niet eens zo erg dat Hollandsnieuwe fouten maakt maar men moet wel zo volwassen en professioneel zijn dit te herstellen. Een terechte herstel verzoek van een klant negeren vind ik het ergste wat er is en hier baal ik dan ook enorm van! Ik ga er ook niet meer van uit dat men dit gaat herstellen en zal mijn vriendin adviseren haar aflopende abonnement niet bij Hollandsnieuwe af te sluiten.

Re: Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie

Geplaatst: 20 mar 2012 20:28
door MAXIEM
Kenneth81

Je schrijft:
Ik ga er ook niet meer van uit dat men dit gaat herstellen en zal mijn vriendin adviseren haar aflopende abonnement niet bij Hollandsnieuwe af te sluiten.
Gezien jouw eigen ervaringen kan ik wel begrip opbrengen voor dit advies aan je vriendin.

Met vriendelijke groet, Maxiem.