LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] download verwijderen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
snepke

Re: download verwijderen

Ongelezen bericht door snepke »

Vreemd bij mij lukt het gelijk.
Als ik een spel uitgespeeld heb of ik vind het niet leuk,verwijder ik het.
Geen idee waarom het bij jou niet lukt.

http://www.zylom.com/nl/faq/question.js ... 255&cid=27

http://www.zylom.com/nl/faq/question.js ... 312&cid=30
Laatst gewijzigd door snepke op 03 mar 2012 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

newmikey schreef: Belangrijker is echter de kernvraag of je door het aanschaffen van een softwarepakket ook het eigendom verkrijgt net als bij het aanschaffen van een pak koffie.
Koffie drink ik op. Wou je dat terughalen mocht het toch niet mijn eigendom zijn? :shock:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Winterman schreef:
newmikey schreef: Belangrijker is echter de kernvraag of je door het aanschaffen van een softwarepakket ook het eigendom verkrijgt net als bij het aanschaffen van een pak koffie.
Koffie drink ik op. Wou je dat terughalen mocht het toch niet mijn eigendom zijn? :shock:
Nee, je hebt gelijk en dat is precies het punt. Als je "Microsoft koffie" hebt "opgedronken" kan MS te allen tijde je het gebruiksrecht ontzeggen of onmogelijk maken zonder dat je daar zelf nog iets over te zeggen hebt.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Teunbosseman schreef:
Ik ben het althans nog niet tegengekomen en heb toch heel wat pc's geinstalleerd en hersteld. De "troep" is pas zichtbaar als je de installatie bent doorgelopen. Naar mijn mening loop je het risico je drivers ook te verwijderen en is veelal een tijdrovend klusje om bij elkaar te vinden.
dat hoeft echt niet zo te zijn. Die troep wordt normaal pas zichtbaar als je de pre-install doorloopt maar met format c is het ook weg. Dit is wel meer een optie voor mensen die echt weten wat ze doen.
Teunbosseman schreef:Mijn bedrijfsmatige pc is origineel w7 maar ICT wil hier nog niet aan en zet deze over naar xp pro. Weet niet de procedure hoe ze doen maar weet dat ze doen.
Dat kan. Ligt ook een beetje aan de licentie-oplossing welke het bedrijf gekozen heeft, maar in sommige gevallen mag er gewoon gedowngrade worden naar een oudere versie. Het is vaak zo dat bedrijven niet meteen de nieuwste versies adopteren maar eerst wachten tot er minimaal 1 servicepack uit is. Bovendien willen ze vaak een COE dus allen op zelfde pakket en versie.

Loop eens bij de IT afdeling binnen en vraag het gewoon eens. Ze gaan meestal niet eerst de pre-install van w7 doen om vervolgens xp eroverheen te zetten. Dat is een beetje dubbel werk.

chaotfizje2

Ongelezen bericht door chaotfizje2 »

snepke schreef:Vreemd bij mij lukt het gelijk.

Ja, ik heb het allemaal gehad, zonder resultaat. alles al gedaan voordat Zylom schreef hoe het moest
Ik heb me nu afgemeld via jouw gegevens en kan er nu dus niet meer op ,ook mijn geld kwijt -9 maanden, maar ik ben blij dat ik van de spelletjes verslaving af ben. Er zijn genoeg andere mogelijkheden. :D

snepke

chaotfizje2 schreef:

Ja, ik heb het allemaal gehad, zonder resultaat. alles al gedaan voordat Zylom schreef hoe het moest
Ik heb me nu afgemeld via jouw gegevens en kan er nu dus niet meer op ,ook mijn geld kwijt -9 maanden, maar ik ben blij dat ik van de spelletjes verslaving af ben. Er zijn genoeg andere mogelijkheden. :D
Hoe kan je nou je geld kwijt zijn?
Je kan toch tot einde abo spelen?Ik kan het effe niet meer volgen.
Maar kan je ze nu ook verwijderen?

chaotfizje2

Teunbosseman schreef:Probeer eens te verwijderen met ccleaner. Zijn genoeg verwijder tooltjes maar deze is welbekend.

http://www.downloadsoft.nl/CCleaner/?p=NL

Lees dat je spellen uitprobeert....zijn dit dan trial versions ofzo ?
Als je een backup cd hebt zal ind net als bij microsoft dit gelieerd zijn aan 1 pc.......niks mis mee en om die reden is voor mij geen reden om geen MS producten aan te schaffen.
CCleaner heb ik ook al daar voor geïnstalleerd, werkt ook niet. Alles er af en opnieuw is voor mij nu de enige optie
Ik ben er zo klaar mee!

Bij Zylom mag je alle spellen +/- uur gratis spelen. Met funn-pas betaal je geld en kan je alle spellen full-screen en onbeperkt spelen. Doe ik al een aantal jaren .heb er veel plezier ingehad maar ben het nu zat.
Met een gekocht spel mag je ook op een andere pc als je maar eerst via internet contact zoekt met de Zylom-site, daarna kan je pas spelen.

chaotfizje2

snepke schreef:
chaotfizje2 schreef:

Nee, ik kreeg een scherm dat, omdat ik mijn funn-pas had opgezegd ik ook niet meer kan spelen, tenzij ik mij opnieuw registreer _geloof ik, :oops: ik heb het in de haast misschien niet goed gelezen maar ik dacht toch van wel.
Ga het nu doen!

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

newmikey schreef: Nee, je hebt gelijk en dat is precies het punt. Als je "Microsoft koffie" hebt "opgedronken" kan MS te allen tijde je het gebruiksrecht ontzeggen of onmogelijk maken zonder dat je daar zelf nog iets over te zeggen hebt.
En dan? Ik heb het op. Wat wil je me nog ontzeggen? Het is op. Weg. Opgedronken. Wat wil je me dan nog ontzeggen of onmogelijk maken? Kopje is leeg. Koffie is op.

snepke

chaotfizje2 schreef:
snepke schreef:
Nee, ik kreeg een scherm dat, omdat ik mijn funn-pas had opgezegd ik ook niet meer kan spelen, tenzij ik mij opnieuw registreer _geloof ik, :oops: ik heb het in de haast misschien niet goed gelezen maar ik dacht toch van wel.
Ga het nu doen!
Oke ,succes ermee

chaotfizje2

{\quote Vreemd bij mij lukt het gelijk.

http://www.zylom.com/nl/faq/question.js ... 312&cid=30[/quote]

Ik heb me nu afgemeld via jouw gegevens en kan er nu dus niet meer op ,ook mijn geld kwijt -9 maanden, maar ik ben blij dat ik van de spelletjes verslaving af ben. Er zijn genoeg andere mogelijkheden. :D[/quote]

Maar kan je ze nu ook verwijderen?[/quote]

Ga het nu doen![/quote]

chaotfizje2

ben weer naar Zylom gegaan: schermnaam en wachtwoord onbekend!!.
Ww. vergeten?....
Mailadres en wachtwoord onbekend. !!!
Zo snel zijn ze daarmee.
Wat moet ik nu? maakt ook eigenlijk niet veel meer uit, ik ben klaar met ze.
bedankt!

snepke

chaotfizje2 schreef:ben weer naar Zylom gegaan: schermnaam en wachtwoord onbekend.
Ww. vergeten....
Mailadres en wachtwoord onbekend.
Zo snel zijn ze daarmee.
Wat moet ik nu? maakt ook eigenlijk niet veel meer uit, ik ben klaar met ze.
bedankt!
Ik denk dat je,je registratie hebt opgezegd.Dan sta je daar niet meer geregistreerd.Dan kan je nergens meer bij.
Ga naar contact en leg het even uit.

chaotfizje2

Ik denk dat je,je registratie hebt opgezegd.Dan sta je daar niet meer geregistreerd.Dan kan je nergens meer bij.
Ik kreeg een bevestiging dat ik mijn funn-pas had opgezegd......... en de spellen kon blijven spelen. Ik kan mij niet meer opnieuw registreren maar alle spellen die ik gedownload heb doen het evengoed gewoon, :D

snepke

chaotfizje2 schreef:
Ik kreeg een bevestiging dat ik mijn funn-pas had opgezegd......... en de spellen kon blijven spelen. Ik kan mij niet meer opnieuw registreren maar alle spellen die ik gedownload heb doen het evengoed gewoon, :D
Gelukkig,Dan kan je ze nog blijven spelen tot einde abbo

chaotfizje2

[quote="snepke"

Gelukkig,Dan kan je ze nog blijven spelen tot einde abbo[/quote]
ja hoor, maar ik wil een beetje afklcken en weer iets crea gaan doen, ik ben er toch evengoed nog een beetje zat van door alles.
Bedankt voor je support, je bent beter dan Zylom!

snepke

:oops: :oops:

Graag gedaan

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

chaotfizje2 schreef: ja hoor, maar ik wil een beetje afklcken en weer iets crea gaan doen, ik ben er toch evengoed nog een beetje zat van door alles.

Een heel wijs besluit. :D
Succes verder>

chaotfizje2

nevermind schreef:
chaotfizje2 schreef: ja hoor, maar ik wil een beetje afklcken en weer iets crea gaan doen, ik ben er toch evengoed nog een beetje zat van door alles.

Een heel wijs besluit. :D
Succes verder>
thanx!

chaotfizje2

[quote="snepke"

Gelukkig,Dan kan je ze nog blijven spelen tot einde abbo[/quote]
ja hoor, maar ik wil een beetje afklcken en weer iets crea gaan doen, ik ben er toch evengoed nog een beetje zat van door alles.
Bedankt voor je support, je bent beter dan Zylom!
Hoi snepke,
Ik wil toch even melden, het is heel vreemd, maar ineens zijn de meer dan 50 downloads van Zylom van mijn harde schijf verdwenen zonder dat ik er ook verder maar iets aan gedaan heb!? Rara,

Gesloten