elnuar schreef:Het is bij mijn weten onderdeel van het onroerend goed.
ciske schreef:Hier heb je helemaal gelijk in, ik denk ook dat als TS dit bij Tempus aankaart dat de verhuurder nog problemen gaat krijgen.
Dat vraag ik me dus af. Blijkbaar huren de bewoners van dit huis de geiser, los van de verhuurder. Of tenminste, het onderhoud is voor rekening van bewoner, zoals ik op de vorige pagina al zei:
""Huurder zal voor zijn rekening zorg dragen voor het afsluiten van een service-abonnement (dit heb ik niet afgesloten maar is er dus al, maar dat terzijde) bij een erkend installatiebedrijf, in welke het periodiek onderhoud van installaties met toebehoren is inbegrepen"."
Hier zit dus blijkbaar ook de huur van die geiser bij. En als dat zo is, dan heeft de verhuurder dus geen probleem. Hoeft van mij ook niet, eind van de middag of morgen neem ik contact op met Tempus en leg de situatie uit, wellicht komen zij meteen met een oplossing. Misschien zit de 'fout' gewoon in het feit dat de vorige bewoners hun contract daar niet hebben opgezegd. Dus ik kan me dan bij Tempus ook aanmelden als nieuwe klant, lijkt me.