Snap het dan Emmy...dat is een vermogenU verwacht coulance omdat het maar om een bedragje van 5,95 gaat
Omdat er dan niet te klagen valtWaarom bent u zelf niet coulant
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Snap het dan Emmy...dat is een vermogenU verwacht coulance omdat het maar om een bedragje van 5,95 gaat
Omdat er dan niet te klagen valtWaarom bent u zelf niet coulant
Ik heb recent bij de praxis iets dergelijks gehad (tegel sier strips)Emmy75 schreef: Ik vraag me toch echt af waar die winkels allemaal te vinden zijn waar de consument 30 dagen de tijd heeft om een product in te ruilen waarvan dan ook nog de verpakking ontbreekt.
Ik vat em helemaal.. TS 'verkoopt' zichzelf voor wel een heel goedkoop uurtarief.ciske schreef:Snap het dan Emmy...dat is een vermogen
Zeker, kan het wel, hoewel het niet had gehoeven wat Praxis deed. Desalniettemin denk ik wel dat er een aantal belangrijke verschillen zijn.Guardian72 schreef:Het KAN dus wel - maar ja.. Bij praxis zien ze mij dus weer terug - en daar zal het ze om te doen zijn
Dat is wel inefficient hoor. Dan is het toch handiger gewoon niet te betalen. Daarmee bewijs je ze een dienst, hebben ze geen geld in kas, kunnen ze ook niet overvallen worden.crazyme schreef:Misschien kunnen ze direct bij aanschaf wel het geld alvast teruggeven, ik breng het toch een keer terug, dus dan hebben ze er ook niet zoveel werk aan.
LOLolaf79 schreef:Dat is wel inefficient hoor. Dan is het toch handiger gewoon niet te betalen. Daarmee bewijs je ze een dienst, hebben ze geen geld in kas, kunnen ze ook niet overvallen worden.crazyme schreef:Misschien kunnen ze direct bij aanschaf wel het geld alvast teruggeven, ik breng het toch een keer terug, dus dan hebben ze er ook niet zoveel werk aan.
Uiteraard. Heb al patent aangevraagd. En dat patent ga ik voor miljoenen verkopen aan een patenttrolcrazyme schreef:LOLolaf79 schreef:Dat is wel inefficient hoor. Dan is het toch handiger gewoon niet te betalen. Daarmee bewijs je ze een dienst, hebben ze geen geld in kas, kunnen ze ook niet overvallen worden.crazyme schreef:Misschien kunnen ze direct bij aanschaf wel het geld alvast teruggeven, ik breng het toch een keer terug, dus dan hebben ze er ook niet zoveel werk aan.
Het nieuwe winkelen wordt hier geboren !
Een historisch moment, beseffen jullie dat wel?
Trollen zat hier...olaf79 schreef: Uiteraard. Heb al patent aangevraagd. En dat patent ga ik voor miljoenen verkopen aan een patenttrol