LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aandacht voor uitspraak rechtbank op TV Gelderland vandaag
Re: aandacht voor uitspraak rechtbank op TV Gelderland vandaag
ooit ervan gehoord dat familievaders ook nog sociale verplichtingen hebben tegenover hun gezin? Bijvoorbeeld kinderen begeleiden naar de intocht van Sinterklaas. Jullie zullen inmiddels wel angstig in een hoekje weggekropen zijn want Sint heeft een hekel aan klagende en zanikkende kinderen die er zelf schuld aan zijn dat zij een speeltje hebben gevraagd waarvan ze vantevoren hadden kunnen weten dat ze er zich pijn aan zouden kunnen doen. Ik ken een van de hoofdpieten persoonlijk en hij heeft mij toevertrouwd dat de een extra grote boot hebben gecharterd om straks alle zakken mee terug te kunnen nemen naar Spanje. En volgens Trappadoelie, zo heet de hoofdpiet, hebben ze daar geen Internetaansluiting. Wordt het forum tenminste opgeschoond en beschikbaar voor mensen die een gefundeerde discussie kunnen voeren.
het moet toch wel erg fustrerend zijn wanneer je tegen een gefundeerde reactie alleen maar kunt schelden. En als macho moet het nog fustrerender zijn dat je voor hulp een beroep moet doen op Sara, een vrouw notabene. Wanneer ga je een actie starten tegen Axe. Want daar vallen toch alle vrouwen voor simpeltje dankzij zijn reukwatertje. Bij jou schijnt dat ook niet zo te lukken.
de vermoedens over de ware aard van familievader worden na jou bericht wel duidelijk opnaaier. bedankt dat je hem zo de goot in trapt
Hij zal je zeker belonen
Een gefundeerde reactie is zeker niet het opsteken van de middelvinger
Hij zal je zeker belonen
Een gefundeerde reactie is zeker niet het opsteken van de middelvinger
-
Familievader geeft over het algemeen goed doordachte en genuanceerde meningen. Zeldzaam op dit forum, inderdaad, en daarom levert familievader een waardevolle bijdrage !
kijk nu eens meneer dutroux ook weer terug. Het web rond familievader begint zich te sluiten, de mist trekt op !
inderdaad duchateau, gelet op zijn motiveringen is familievader best zelf in staat zich te verdedigen en ik hoop dat hij blijft doorgaan met zijn door realisten gewaardeerde bijdrages aan dit forum. En die opgestoken vinger was de reactie op de machouitdaging van fraude. Op basis van argumenten wil ik best op dit forum met hem in discussie gaan. Maar persoonlijk wil ik niks met hem te maken hebben. Zijn dreiging was er een van: als ik weet waar je woont, zoek ik je op en sla ik je in elkaar. En aan dat soort mensen heb ik een hekel. Weet je wat zinvol geweld is? Kracht zetten om een schroef, dop, moer en dergelijke die soepeltjes niet los of vast willen met kracht los te draaien of vast te zetten. Alle geweld dat niet dient om vastzittende dingen los te krijgen of loszittende vast te zetten of zware zaken te verplaatsen is zinloos geweld.
jh, jij doet ook echt geen enkele moeite om jouw diep asociaal niveau te verbergen. Maar ja, welke verleaser doet dat wel...........
je leest verkeerd opnaaier dat heeft familievader je toch niet geleerd !
lees nog maar eens goed terug en lever dan je zg gefundeerde kritiek !
en ik prijs me gelukkig dat ik niet tot jullie soort a-socialen behoor. Iedere vorm van medemenselijkheid is jullie vreemd
lees nog maar eens goed terug en lever dan je zg gefundeerde kritiek !
en ik prijs me gelukkig dat ik niet tot jullie soort a-socialen behoor. Iedere vorm van medemenselijkheid is jullie vreemd
iemand als dutroux aanspreken is hetzelfde platvoerse, diep ondermaatse en schandaligeniveau als diegenen die er ook al de NSB etc bijgesleept hebben bij gebrek van de kracht van argumenten. Dat zet jou in hetzelfde vak. Geen argumenten, wel beledigingen en scheldwoorden.
Opnaaier,
Ik heb op dit forum vanavond slechts 1 opmerking gemaakt over het opsteken van de middelvinger door familievader.
Kun jij mij aangeven in welke posting ik ook maar iemand bedreigd heb? Dit meen ik serieus. Ik ben een geweldloos type.
Dus maak je aantijgingen waar, of verontschuldig je, als je een vent bent!
Fraude
Ik heb op dit forum vanavond slechts 1 opmerking gemaakt over het opsteken van de middelvinger door familievader.
Kun jij mij aangeven in welke posting ik ook maar iemand bedreigd heb? Dit meen ik serieus. Ik ben een geweldloos type.
Fraude
lees dan eerdere topics van dit familievadertje maar eens terug dan weet je waarom. Hij roept het zelf over zich af. Daarbij nog aangedikt door jouw verhaal over de intocht van sinterklaas.
welterusten opnaaiertje
en van dat dutroux dat is een bewuste spellingsfout maar dat had je zeker nog niet door. Wie bewust mensen irriteert kan verwachten dat ook hij of zij hetzelfde wordt aangedaan Over a-sociaal gesproken
welterusten opnaaiertje
en van dat dutroux dat is een bewuste spellingsfout maar dat had je zeker nog niet door. Wie bewust mensen irriteert kan verwachten dat ook hij of zij hetzelfde wordt aangedaan Over a-sociaal gesproken
Laatst gewijzigd door JH op 16 nov 2003 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Opnaaier,
Fraude
Fraude
Fraude je hebt niemand bedreigd De enige die bedreigd heeft is familievader. Opnaaier leest gewoon niet goed, een slechte leerling van familievader dus
Ach, die opnaaier. Zo te zien, aan de berichten die hij vandaag heeft geplaatst, wordt hij per bericht betaald door Dexia.
Familievader steekt zijn middelvinger op en opnaaier zijn kop in het zand.
Fraude
Fraude
lijd je aan korsakow of word je dement dat jouw herinneringsvermogen niet verder teruggaat tot de morgen van dezelfde dag? Het mijne gaat in elk geval verder terug. En bovendien bezit ik ook nog het vermogen het mij gegeven denkvermogen te gebruiken. Het is zoals al vaker is gezegd, intelligentie is niet de hoeveelheid denkvermogen, maar het vermogen om het denkvermogen dat je bij het biologische proces waaruit jij als wezen bent voortgekomen te gebruiken. En Dutroux is geen verschrijving, maar een bewuste belediging.
ik lees wel goed en ik leas nog beter........
en jullie beledigen de gedupeerden niet !!!!
Wat dacht je van je eigen uitspraak opnaaier.Klinkt als een soort ubermensch !En bovendien bezit ik ook nog het vermogen het mij gegeven denkvermogen te gebruiken. Het is zoals al vaker is gezegd, intelligentie is niet de hoeveelheid denkvermogen, maar het vermogen om het denkvermogen dat je bij het biologische proces waaruit jij als wezen bent voortgekomen te gebruiken.
Opnaaier,
En, wat zegt de dokter ervan?
Fraude
P.s., Hoge IQ en lage EQ?
Valt niet mee hé? Meediscussieren met 2 hersencellen!?
En, wat zegt de dokter ervan?
Fraude
P.s., Hoge IQ en lage EQ?
Valt niet mee hé? Meediscussieren met 2 hersencellen!?
Lever het tegendeel maar aan !Geplaatst op 14 Nov 2003 22:11 door familievader
--------------------------------------------------------------------------------
albert, als heetgebakerde macho´s mij willen uitdagen tot een nieuwe ronde van zinloos geweld steek ik mijn middelvinger op en loop weg. Jij hoort tot dat heetgebakerde soort. Dus wat krijg je van mij................
Dit is wat familievader heeft geschreven ik zie nergens dat dat tegen fraude is gericht ! welterusten en slaap zacht