Pagina 2 van 2

Re: Simpel

Geplaatst: 25 mar 2012 18:12
door g.v.campenhout
Ben nog steeds aan het worstelen met Simpel.
Niet alleen het telefonisch contact zoeken is een ramp,maar ook het contact maken via het contactformulier is een ramp !!!!!!!

Wat is dit een ASOCIAAL en KLANT-ONVRIENDELIJK bedrijf.

Re: Simpel

Geplaatst: 25 mar 2012 21:31
door g.v.campenhout
Ben ik weer ! Zojuist gekeken naar Eredivisie voetbal.
Die duur betaalde spelers met het Simpel logo op de borst (zeker 3 clubs), worden door ons, slachtoffers van Simpel betaald. Het is maar dat U het weet !

Re: Simpel

Geplaatst: 27 mar 2012 22:13
door waltera
Ik heb een anti twitter acount wordt volger en we gaan met ze alle op de stoep staan bij simpel in woerden. stop simpel.nl
#simpelishetniet

Re: Simpel

Geplaatst: 28 mar 2012 18:26
door stef2010
ik heb gelzen wat jullie allemaal schreven maar bij mij wil ik het juist blokkeren omdat ik hem kwijt geraakt ben en als het goed is moeten ze dan 20 euro van mijn rekeningen afschrijven als abonnements kosten maar zij zeggen elke keer dat ik heb gebeld en schrijven zomaar 50 euro van mijn rekening af terwel ik echter een bevestigen gehad had dat het was geblokkerd en als ik een mailtje stuur dan is het van kijk naar uw factuur dan kun je zien dat je gebeld heb en ik maar blijven betalen terwel ik alleen maar 20 euro hoef te betalen schrijven ze steeds 50 euro af omdat ik zogenaamd gebeld hebt

Re: Simpel

Geplaatst: 05 apr 2012 11:14
door g.v.campenhout
Wegens de zoveelste blokkering door simpel, geprobeerd iemand te spreken van de klantenservice. Zeker een uur bezig geweest maar het is een onneembaar fort, dus zonder resultaat. Toen maar het gratis 0800 nummer gebeld. Had binnen 2 sekonden een dame aan de lijn. Toen ik moest bekennen dat ik een bestaande klant was, kreeg ik te horen dat ik de klantenservice moest bellen en verbrak ze het gesprek.
Wat een SLECHT BEDRIJF is dit.!!!!!!!!!!!!!!

Re: Simpel

Geplaatst: 19 apr 2012 13:11
door Simpelconsumenten
Beste klanten,

Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
[email protected]

Re: Simpel

Geplaatst: 19 apr 2012 13:58
door puma73
Simpelconsumenten schreef:Beste klanten,

Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
[email protected]
uit de gedragsregels
Bijdragen mogen niet te lang zijn en maar één (1) keer worden geplaatst.
Ook webcarefiguren horen zich aan de gedragsregels te houden. Het neerplempen van een en betzelfde bericht bij minstens 6 verschillende onderwerpen is nergens voor nodig. Als jullie dan zonodig damagecontrol willen doen, ga dan inhoudelijk in op de klacht.

Re: Simpel

Geplaatst: 19 apr 2012 14:00
door gtp
Waltera, simpel in Woerden?? Ik las eerder het adres 1071 NG Amsterdam.