Ook ik ben er dinsdagmorgen achtergekomen dat er zomaar €125 van mijn rekening afgeschreven is na het tanken.Het staat weliswaar gereserveerd maar je kan niet aan dat geld komen.
Gelijk gebeld met Tango en er werd gezegd dat ik dat helemaal niet had mogen zien?!Foutje.Nogal achterbaks vind ik dat.
Na 2 dagen is het nog steeds niet teruggeboekt.
Kan wel een week duren.
Je zal maar boodschappen of rekeningen moeten betalen van dat bedrag.
Wij tanken dus niet meer bij onbemande pompstations want daar schijnt het normaal te zijn dat deze praktijken uitgevoerd worden.
Moeten ze verplicht duidelijk maken d.m.v bijv.een waarschuwingsbord.
Kom je thuis ook niet voor verrassingen te staan en blijf je baas over je eigen geld!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING en het nieuwe pinnen
Re: ING en het nieuwe pinnen
Ik heb vandaag om 18:05, dus iets meer dan 2 uur geleden, getankt bij een onbemand tankstation van Esso. Bij mij is precies het bedrag afgeschreven, wat ik heb getankt. Dus het gaat niet bij alle onbemande tankstations, zoals jij hierboven schetst. Dus geen sprookjes hier op het forum verkondigen a.u.b.Amber104 schreef:Wij tanken dus niet meer bij onbemande pompstations want daar schijnt het normaal te zijn dat deze praktijken uitgevoerd worden.
Moeten ze verplicht duidelijk maken d.m.v bijv.een waarschuwingsbord.
Kom je thuis ook niet voor verrassingen te staan en blijf je baas over je eigen geld!
Dat begrijp jij helemaal verkeerd.
Het ging bij ons ook jaren goed tot afgelopen dinsdag omdat je dit normaliter niet ziet op je bankrekening.
Het gebeurd vaak bij onbemande tankstations.
En dat wij daarom daar niet meer gaan tanken.
Moet je maar verder zoeken dan alleen dit forum.
Ieder zijn eigen mening.
Het ging bij ons ook jaren goed tot afgelopen dinsdag omdat je dit normaliter niet ziet op je bankrekening.
Ieder zijn eigen mening.
Ik vermoed dat ik het niet verkeerd begrijp, maar jij. Als ik in Duitsland tank, ongeacht bemand of onbemand tankstation, wordt er op mijn rekening wel een bedrag gereserveerd van € 125,00. Later wordt dit dan aangepast naar het werkelijk getankte bedrag. Dus ik herken het probleem wel. Echter heb ik het, zoals eerder gemeld, bij onbemande tankstations (1 van Esso, 1 van BP en een witte onbemand station) niet meegemaakt dat er een hoger bedrag wordt gereserveerd. Dus jouw bewering, dat het bij alle onbemande stations gebeurd is pertinent onwaar, maar dat geef jezelf ook al aan. Eerst was het alle onbemande tankstations en nu is het nog maar vaak bij onbemande tankstations. Volgende keer zijn het er nog maar een paar zeker.Amber104 schreef:Dat begrijp jij helemaal verkeerd.
Ieder zijn eigen mening.
Ik heb het bericht aangepast omdat CB zich nogal opwind over mijn berichtje.
Dat is de bedoeling niet.
Hier heb ik verder ook geen zin in.
Gisteren is het bedrag teruggeboekt.
Dat is de bedoeling niet.
Hier heb ik verder ook geen zin in.
Gisteren is het bedrag teruggeboekt.
Ik wind me niet op, maar het lijkt mij alleen niet juist als je dingen hier loopt te verkondigen die niet waar zijn. Daar is nl niemand mee geholpen en dat is volgens mij wel de bedoeling van dit forum.