@vroem
je hebt er een assistente bij..EMMY
ik heb het al eerder geschreven,naar mensen bij gewone bedrijven die misschien nog beter verdienen als een tandarts wordt niet snel gekeken,en geloof me ik ken ze...heel goed.
ja,die hebben ook een fikse studie gehad etc en die hebben dan gewoon een baan,dus hoeven geen praktijk,onderhoud,etc te betalen en inkoop etc...
het enige wat die moeten doen is zo nu en dan nog een cursus volgen omdat er dingen veranderen en kennis up to date houden...
lekker reizen,(hebben het goed dan)verdienen flink tijdens zo'n reis en dat boven op het salaris wat ze al hebben....ja en dat is normaal...
dus ik vind dat van een tandarts,arts etc ook normaal ,mits ze de werk goed doen,dat is het enige wat ik zeg...
ben je niet tevreden moet je er wat an zeggen of weggaan....
verder zal er toch niks veranderen...
er moet wat hogerop veranderd worden,maar volgens mij blijft dat een twistpunt ??
ik zeg niet dat de tandarten ,apotheek etc het slecht hebben,maar ja?ik zeg maar zo(rotterdams)alle waar naar zijn geld.
het boeid me verder niet hoe groot het huis is van mijn tandarts,toen met de orthopeed zei ik ook,zo je hebt een mooi huis

ja...en mooie auto;s zei het gewoon,kon ook bij die man..
hij moest lachen,en ik zei er dan achter aan het is je gegund hoor...als je me maar goed helpt lachend..ja ...
ik vind het ook een schande wat choco zegt dat er gewoon mensen niet naar de tandarts kunnen omdat ze pijn hebben en geen geld,want het gebeurd..
ik vind het in en in triest ,maar ja?
zolang de regering er niks aan doet,zelfs de voedselbank niet helpen,zullen ze zich hier ook niet druk om maken...
denk toch echt dat den haag eens de ogen moet openen kwa nieuwe leuke regeltjes!! zoals wat we hadden met 1 jan en de tandarts.
en de zorgverzekeraars aan moeten pakken...maar het is nog niet erg genoeg joh....en straks is dat wel zo en dan zeggen ze hard,tja mensen moeten kijken waar ze de geld aan uit geven.....JA EENS HOUD HET OP! maar dat snapt rutte nog niet....
die heeft soms ook ergens achter in de rij gestaan met uitdelen...