LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vestia

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
blok70

Re: vestia

Ongelezen bericht door blok70 »

volgens mij werk jij bij vestia :lol: o ja dit vergeet ik er nog bij te plaatsen:Artikel 207
1. De huurder kan in geval van vermindering van huurgenot ten gevolge van een gebrek een daaraan evenredige vermindering van de huurprijs vorderen van de dag waarop hij van het gebrek behoorlijk heeft kennis gegeven aan de verhuurder of waarop het gebrek reeds in voldoende mate bekend was om tot maatregelen over te gaan, tot die waarop het gebrek is verholpen en o ja het is niet 123 maar dit duurt al 2 jaar.

blok70

Re: vestia

Ongelezen bericht door blok70 »

Nieuws!vorige week vestia (manager)over de vloer gehad,vandaag brief gehad :lol: :lol: :lol:

het moet niet gekker worden:de deur is krom wijkt 1cm naar boven uit, huismeester was geweest 4 weken terug,nieuwe deur is bestelt.

manager van vestia is verleden week geweest:uitkomst er word een raamboompje geplaatst met andere woorden,u moet de kromme deur 1 cm naar binnen buigen en dan vast zetten :?

verwarming:tot 2 jaar al bekend met het probleem radiatoren half warm,monteur geweest bijgevuld en klaar (elke 2 a 3 weken bellen of ze bij willen vullen!want er is een lek in het ketelhuis(wat ze niet kunnen vinden).MANAGER:radiatorren woonkamer defect u moet bellen voor een afspraak want uw radiatoren zijn niet goed. :shock: :? OMG!!!en dan ook nog zegen wat betrefd de blokverwarming woonkamer max 22 graden ,slaapkamer max 20 graden en snachts tussen 24:00 en 6:00 word de verwarming van de instalatie automatisch lager.indien u de tempratuur hoger wild hebben dan kunt u elektrisch bij verwarmen en om dat wij (vestia)voldoen aan de wettelijke voorschriften zullen wij hiervoor geen vergoeding geven :shock: :(

OMG,OMG over de rest zal ik maar niet meer beginnen :( :( :(ik word hier heel moe van!

volgende week donderdag naar rechtwinkel,ik laat het jullie weten!zijn er trouwens hier nog meer mensen met het zelfde probleem,dan kunnen we misschien met zn allen een advocaat nemen!

Gesloten