Als het daadwerkelijk zo eenvoudig is om in contact te komen met beank en hun dus wel "kosher" zouden zijn waarom zetten ze dan geen telefoon nummer erbij? dan kunnen mensen en in dit geval ik, persoonlijk met hun in contact komen, en waarom zou ik mij moeten verdiepen in de bank wereld? het gaat er hier om dat beank polissen heeft verkocht die mijn ex heeft aangevraagd voor mijn zoon terwijl hij dat niet mag doen omdat hij daartoe niet bevoegd is! Het plaatsen van mijn probleem op dit forum was voor mij dus WEL handig om dit op te lossen, tevens met de achterliggende gedachte dat er wellicht meer mensen zouden zijn die zo hun vraagtekens hebben bij het hele BEANK verhaal.C&F schreef:Beste Duiven1984,
Ten eerste is het vrij eenvoudig om in contact te komen met beank. Om op een forum een mening te vragen is niet echt handig om iets op te lossen. Ik doe ruim 12 jaar zaken met de mensen achter beank en kan je zeggen dat alles goed geregeld is én betrouwbaar is. Uiteraard klinkt het voor vele duister, maar wellicht is het zinvol om je eens te verdiepen in de bankwereld.
Nou niet dus! anders was de registratie van mijn zoon wel verwijderdC&F schreef: Wel weet ik dat alles wordt gecheckt en bij twijfel of niet handelen volgens de wettelijke regels, wordt de registratie verwijderd.
Nu dat je dit zegt lijkt het er in mijn ogen op dat jij een van de belanghebbende bent achter beank! wat hebben ze je geboden om hun praktijken op te hemelen?C&F schreef:
Ik ken de mensen achter beank zoals eerder vermeldt en geniet van de onzin die er door forumverslaafden wordt uitgekraamt.
Pas wel even op met waarvoor je mensen uitmaakt! daar maak je geen vrienden mee!
En blijkbaar ben je zelf ook forum verslaafd anders had je ook geen account!
Waarom heb je überhaupt dan al de moeite genomen om te reageren?C&F schreef:Ik weet wat er nu aan opmerkingen gaan komen en wil alvast aangeven dat ik verder mijn tijd hier niet ga verdoen.
Succes allemaal.
Ik heb gisteren contact gehad met mijn advocaat en heb dit natuurlijk voorgelegd, ook hem riekt dit naar een malafide zooitje! hij gaat mijn ex sommeren om de polissen van mijn zoon te stoppen, word dat niet gedaan dan stappen we naar de rechtbank en pakken we mijn ex op identiteitsfraude, omdat hij zich heeft voorgedaan als de gezaghebbende ouder.