LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanneer komt er nu eens echt advies?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
NW
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2003 00:40

Re: Wanneer komt er nu eens echt advies?

Ongelezen bericht door NW »

Dat begrijpt opnaaier echt wel want opnaaier is gratis en toch voor niks naar de basis school geweest.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Wanneer komt er nu eens echt advies?

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Wanneer leren jullie nu eens je reacties te beperken tot het onderwerp en stoorzenders als familievader, duchateau en opnaaier te negeren.
Aardige opvulling tussen onze reacties maar ga niet op hen in, lees het niet, zonde van je tijd, het leidt tot niets en ze doen niets anders dan katten en elkaar napraten. REAGEER DUS NIET OP HEN, ZE ZIJN ECHT GESTOORD EN HEBBEN ER PLEZIER IN DAT VAN ONS TE HOREN.

Patrick
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 jul 2003 21:47

Re: Wanneer komt er nu eens echt advies?

Ongelezen bericht door Patrick »

Hoi Christel,

Ik zat in ongeveer dezelfde situatie als jij (geen eegalease en meer dan € 20.000 schuld), en ik heb uiteindelijk besloten te betalen. Ik heb mijn overwegingen op een rijtje gezet in deze thread:

http://www.trosradar.nl/?url=forum/viewtopic.php?t=9085

Toen wist ik de kosten van een advocaat nog niet, maar inmiddels durf ik wel te gokken dat die richting de € 4.000 zullen gaan.

Misschien heb je er iets aan; succes met je keuze.

Groeten,

Patrick

kazschalk
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2003 19:38

Re: Wanneer komt er nu eens echt advies?

Ongelezen bericht door kazschalk »

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn contract loopt af en ik blijf met een restschuld zitten. Ik vroeg mij af of je i.p.v. betalen onder protest een bankgarantie of iets dergelijks aan Dexia zou kunnen geven totdat er duidelijkheid komt. Misschien hebben anderen zoiets al gedaan.

Patrick
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 jul 2003 21:47

Re: Wanneer komt er nu eens echt advies?

Ongelezen bericht door Patrick »

Hoi kazschalk,

Je kunt proberen dat af te spreken met Dexia, maar verplaats je eens in hun schoenen. Wat zou jij doen als je de keuze kreeg "ik betaal mijn schuld nu" of "ik leg het geld tijdelijk ergens neer en betaal je als je een rechtzaak wint"? Dan kies je toch altijd voor het eerste?

Groeten,

Patrick

Gesloten