Pagina 2 van 2

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 12 apr 2012 12:31
door T-Mobile Webcare
@investigator

Excuses voor de late reactie. Ik zal zorgen dat mijn collega Kim zsm contact met je opneemt. Kun je me vertellen wat je username op het Forum is?

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile webcare

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 12 apr 2012 17:28
door investigator
@ Harvey,

Zie mijn bericht van 30 maart !

investigator ( mrah )

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 13 apr 2012 08:58
door T-Mobile Webcare
@investigator: Bedankt! Je ontvangt vandaag nog bericht op het T-Mobile Forum.

Kim
T-Mobile Webcare

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 13 apr 2012 09:35
door Anno 1965
T-Mobile Webcare schreef:@investigator: Bedankt! Je ontvangt vandaag nog bericht op het T-Mobile Forum.

Kim
T-Mobile Webcare
Geef hier antwoord of blijf hier weg zou ik zeggen.

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 13 apr 2012 17:42
door investigator
Inderdaad,de antwoorden gewoon hier plaatsen.

Bij deze:
@mrah: Bedankt voor je medewerking op het Radar Forum.

Na alles nagekeken te hebben, kan ik je helaas niet verder helpen.
Mijn collega heeft in dit topic ook duidelijk aangegeven waarom we je niet kunnen helpen. Ik heb, op basis van je bericht op TROS Radar, gekeken wat er precies aan de hand was en of ik je kon helpen. Je komt echter niet in aanmerking voor een coulanceregeling.

Groetjes Kim
T-Mobile Webcare
En ik heb in dit topic duidelijk aangegeven ,dat jullie mijn snelheid begrenzen !!!

En er niks aan willen doen,anders dan een duurder abonnement verkopen.

En wat moet ik met coulance ??ik wil gewoon de snelheid waar ik recht op heb,waarom zetten jullie

dit in het abonnement ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Smart Plus, een abonnement voor jou!
Als mobiel internet net zo belangrijk is als bellen & sms’en dan biedt T-Mobile Smart Plus veel voordelen. Je maakt gebruik van de HOGERE internetsnelheid bij Smart Plus.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alleen ontwijkende antwoorden krijg je hier, verwijzen naar colega`s ,die vervolgens het standaard bericht plaatsen ,als je klaagt over de snelheid.

Vertellen waarom ik nooit hoger kom als 0,94 Mbps zal wel te moeilijk zijn,of beter gezegd moet beetje dood gezwegen worden.

MRAH

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 16 apr 2012 12:01
door T-Mobile Webcare
@investigator:

Ik heb je inderdaad dit antwoord gegeven op het Forum
Meer kan ik helaas niet voor je betekenen. Een ander antwoord kan ik je niet geven.

Kim
T-Mobile Webcare

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 18 apr 2012 22:57
door investigator
T-Mobile Webcare schreef:@investigator:

Ik heb je inderdaad dit antwoord gegeven op het Forum
Meer kan ik helaas niet voor je betekenen. Een ander antwoord kan ik je niet geven.

Kim
T-Mobile Webcare
Ik ga hier zeker GEEN genoegen meenemen,wordt vervolgd.

MRAH

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 16 jul 2012 14:35
door blauwmte
Ik ken dit probleem. Heb zelf een Samsung Galaxy S3 van T-Mobile met een ISmart abb. die mij een snelheid belooft van 14,4 Mbps. Uiteraard zal je deze snelheid nooit halen dat begrijpt iedereen wel maar bij vele test met H verbinding haal ik met pijn en moeite net aan de 2.23 Mbps. Ik ben van mening dat dit veelste laag is ondanks alle argumenten die ze aandragen waardoor de verbinding minder zou kunnen zijn... Ben zelf ook nog bezig om te kijken wat ik hier aan kan doen want inderdaad kan je dan net zo goed een andere abb. nemen met een snelheid van 2 Mbps wat een stuk goedkoper is..

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 18 jul 2012 14:50
door T-Mobile Webcare
@blauwmte

Wil je via onze dekkingskaart een klacht indienen? Je dient de postcode in te voeren en vervolgens zie je de optie om een klacht kenbaar te maken: http://tmnl.nu/1q Er wordt vervolgens telefonisch contact met je opgenomen.

Mvg,
Harvey
T-Mobile Webcare

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 19 jul 2012 09:37
door deaderror
o yeah we got kim van webcare...

REGEL JIJ EVEN DAT IK ME GELD TERUG KRIJG VAN JULLIE KLANTEN SERVICE... X AANTAL MEEDEWERKERS DIE ASSOCIAAL DE VERBINDING VERBREKEN MET REDE DAT JE ONDERBEWINDVOERING NIET GEHOLPEN MAG WORDEN .. ECHTER HEB IK DIT UIT LATEN ZOEKEN EN ENIGE REDEN DAT JULLIE EEN KLANT NIET MAG HELPEN MET EEN >> W I J Z E G I N G << en NIET MET SIMPELE VRAGEN OF INFORMATIE !!!!!!

EN GELIJK BANNEN OMDAT JULLIE WETEN DAT IK GELIJK HEB VIEZE OPLICHTERS

Re: T-MOBILE ZET ABBONEMENT NIET GOED OM.

Geplaatst: 20 jul 2012 21:03
door blauwmte
Zo het nou niet eerlijker zijn voordat mensen een abb. willen afsluiten bij T-Mobile dat ze eerst een postcode checker voorgeschoteld krijgen met de realistische haalbare snelheden in hun omgeving, zodat als men overweegt een abb. met hoge snelheid te nemen zij hierop gewezen worden dat het mogelijk verstandiger is voor een lagere te kiezen. tenslotte duurt eerlijkheid het langst. :oops: