LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boeking hotel turkije Vikingen Infinity

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Emmy75

Re: boeking hotel turkije Vikingen Infinity

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Klopt dat is ook gissen, maar wilde met de voorbeelden gewoon aangeven dat zoiets wel vrij gebruikelijk is voordat het een eigen leven gaat lijden dat TS misschien het verkeerde bedoeld heeft.

sprookje

Ongelezen bericht door sprookje »

Persoonlijk zou ik ook nooit een hotel boeken dat nog open moet.Vaak is het wel zo dat er in t' begin flinke kortingen worden gegeven bij nieuwe hotels en dat die nadien nooit nog voor deze prijs te boeken zijn.Persoonlijk zou ik gewoon afreizen en ginder afwachten wat corendon u als alternatief aanbiedt,dit moet zonder bijbetaling.Natuurlijk kan je ook anuleren maar u zegdt dat u voor die prijs niet meer kan boeken.Ik zou zeggen gewoon gaan.

Sabrienchen

Ongelezen bericht door Sabrienchen »

Het klopt dat het Hotel niet op tijd klaar is. Ik heb ook bij Corendon geboekt en vrienden hebben hetzelfde Hotel geboekt maar bij een andere reisorganisatie. Zij hebben 3 weken geleden netjes het bericht gekregen dat het Hotel niet op tijd klaar zal zijn. Het zal waarschijnlijk sept/okt. worden.

Zij mogen een ander Hotel uitkiezen of het geld terug ontvangen. Ik heb 3 weken gewacht maar Corendon komt zelf niet met dit bericht.

Ik ben benieuwd hoe de reactie zal zijn!! Maar feit is dat het Hotel inderdaad niet op tijd klaar zal zijn!!!

Woody1965

Ongelezen bericht door Woody1965 »

Misschien kan je er nu wel half pension boeken :lol: :lol:

Gesloten