Ik heb m dus ook weg bij wehkamp en heb gewoon via email aangedrongen op een oplossing heb ook gezegt laat me niet afschepen dat ik de fabrikant maar moet bellen.
Ik heb de laptop bij jullie gekocht en wil van jullie een oplossing. Bij mij was er een software probleem ik kreeg daarom korting op de windows7 cdrom.
Moet er wel bijzeggen dat ik vele mails heb geschreven , ze hadden liever dat ik ging bellen maar dan heb je niks op papier.
Heb sommige emails wel 10x verstuurd omdat ik gewoon weg geen antwoord kreeg. Poot stijf houden en volhouden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Defecte laptop
Re: Defecte laptop
Dit vonnis is door TS te gebruiken, omdat de rechter de wet abstract beschouwd in punten 1.5 en 1.6 en dit pas na daarna specifiek wordt. De rechter motiveert daarin uitvoerig hoe hij komt tot de volgende generieke uitleg van de wet:aerox schreef:Kan ts het voorbeeld van Alfatrion wel gebruiken? In die zaak gaat het om een auto waar men vanaf dag 1 problemen mee had en de verkopers niet meewerkte. Ts heeft 1.7jaar zonder problemen gebruik kunnen maken van de laptop.
Dat laatste is een strenge eis. Het niet voldoende dat het redelijk is dat de koper een vergoeding betaald voor het gebruik. Nee, het moet onaanvaardbaar zijn dat de koper geen vergoeding betaald voor het gebruik. En daarvoor moet van meer spaken zijn dan dat hij het product gebruik heeft.LJN: AO8922 schreef:Het enkele gebruik van een zaak door de koper is echter onvoldoende voor toewijsbaarheid van een dergelijke vordering. Er dient sprake te zijn van een situatie waarin voldaan is aan de vereisten van ongerechtvaardigde verrijking en waarin het uitblijven van een gebruiksvergoeding naar normen van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn.
Re: Defecte laptop
Het was toch het moederbord wat kapot was.
Dit was niet de moeite om te maken.
Toch zonder al teveel gezeur een nieuwe laptop gekregen
met de waarde van het aankoop bedrag.
Dit was niet de moeite om te maken.
Toch zonder al teveel gezeur een nieuwe laptop gekregen
met de waarde van het aankoop bedrag.