Re: Geen garantie Fred Janssen Naarden
Geplaatst: 31 mei 2012 17:27
Na een tijdje niks meer van FredJanssen gehoord te hebben mijn ongenoegen maar eens geuit op hun facebook pagina, en wonder boven wonder binnen 10 minuten werd ik gebeld of ik mijn verhaal wilde doen.
Nadat de Skoda dealer het meeste al heeft gerepareerd gaan de bonnen naar meneer FredJanssen.
Het probleem van de lambda sonde bleek helemaal niet aanwezig te zijn, volgens FredJanssen was de voorverwarming stuk. Nadat de Skoda dealer hiernaar gekeken heeft bleek het mijn accu te zijn welke helemaal op was en daardoor te weinig stroom kon leveren aan de voorverwarming van de lambda sonde.
verder lekte de auto onder bij de carterplug olie, de garage heeft hier een nieuw schroefdraad in getapt omdat ze bij FredJanssen het schroefdraad te strak hadden aangedraaid waardoor deze kapot is gedraaid.
Bij de auto heb ik 3 maanden garantie bijgekocht op motor en bak momenteel lekt de bak een beetje olie bij de ingaande as, hiervoor gaat mijn auto de 13e naar FredJanssen om hier onder garantie naar te laten kijken.
Wat moet ik nu accepteren van FredJanssen totaal heb ik 122 voor de reparatie aan mijn Carter pan betaald inclusief nieuwe olie en 55 euro voor een nieuwe accu. Is het reëel als ik dit beide ga eisen bij FredJanssen, tenslotte hebben hun mijn Carter pan gesloopt bij de grote beurd en een auto geleverd met een zeer slechte accu.
Verder zit ik met het probleem dat de medewerker van FredJanssen mij heeft verteld dat als de reparatie aan de ingaande as van de bak te duur word dit niet gerepareerd word maar dat ik een andere auto mag uitzoeken, hiermee ga ik niet akkoord omdat ik juist voor deze Skoda naar hun toe ben gekomen.
Kan FredJanssen mij de reparatie weigeren ondanks de bijgekochte garantie en mij verplichten een andere auto uit te zoeken?
Nadat de Skoda dealer het meeste al heeft gerepareerd gaan de bonnen naar meneer FredJanssen.
Het probleem van de lambda sonde bleek helemaal niet aanwezig te zijn, volgens FredJanssen was de voorverwarming stuk. Nadat de Skoda dealer hiernaar gekeken heeft bleek het mijn accu te zijn welke helemaal op was en daardoor te weinig stroom kon leveren aan de voorverwarming van de lambda sonde.
verder lekte de auto onder bij de carterplug olie, de garage heeft hier een nieuw schroefdraad in getapt omdat ze bij FredJanssen het schroefdraad te strak hadden aangedraaid waardoor deze kapot is gedraaid.
Bij de auto heb ik 3 maanden garantie bijgekocht op motor en bak momenteel lekt de bak een beetje olie bij de ingaande as, hiervoor gaat mijn auto de 13e naar FredJanssen om hier onder garantie naar te laten kijken.
Wat moet ik nu accepteren van FredJanssen totaal heb ik 122 voor de reparatie aan mijn Carter pan betaald inclusief nieuwe olie en 55 euro voor een nieuwe accu. Is het reëel als ik dit beide ga eisen bij FredJanssen, tenslotte hebben hun mijn Carter pan gesloopt bij de grote beurd en een auto geleverd met een zeer slechte accu.
Verder zit ik met het probleem dat de medewerker van FredJanssen mij heeft verteld dat als de reparatie aan de ingaande as van de bak te duur word dit niet gerepareerd word maar dat ik een andere auto mag uitzoeken, hiermee ga ik niet akkoord omdat ik juist voor deze Skoda naar hun toe ben gekomen.
Kan FredJanssen mij de reparatie weigeren ondanks de bijgekochte garantie en mij verplichten een andere auto uit te zoeken?