LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inloggen op "Mijn Essent"

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Bob Schurkjens

Re: inloggen op "Mijn Essent"

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb ook Essent gehad als leverancier het afgelopen jaar. Mijn ervaring met "Mijn Essent": werkt 9 van de 10 keer niet. Klantenservice contacten voor een oplossing is zinloos. De onverschilligheid van een energiereus.

Afbeelding

h@rm@n

Ongelezen bericht door h@rm@n »

Onderstaande melding krijg ik nu als ik de verbruiksManager wil gebruiken.

VerbruiksManager

Onze excuses voor het ongemak. De VerbruiksManager is momenteel helaas niet beschikbaar. Het kan zijn dat wij bezig zijn met het bijstellen van uw klantgegevens.
Mogelijke redenen hiervoor zijn:
Uw jaarafrekening wordt op korte termijn vastgesteld. Zodra de jaarafrekening verstuurd is, kunt u gebruikmaken van de VerbruiksManager.
• Voor uw leveringsadres is nog geen voorschotbedrag vastgesteld. Zodra dit bedrag wel bekend is, kunt u gebruikmaken van de VerbruiksManager.
Er moet idd opgelet worden met het invullen van de gegevens. Zelf vind ik het onlogisch dat bij stand I het dagtarief c.q. piektarief ingevuld moet worden en bij stand II de nachtstand c.q. daltarief.
Op de kWh-meter is het bovenste telwerk en stand I het laag-/daltarief en onderste telwerk stand II het hoog-/piektarief.
Dit moet toch simpel in het programma aan te passen zijn en om te draaien, Angelique? :idea:

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Op de kWh-meter is het bovenste telwerk en stand I het laag-/daltarief en onderste telwerk stand II het hoog-/piektarief.
Dit moet toch simpel in het programma aan te passen zijn en om te draaien, Angelique?
Op uw KwH meter wel :wink: .

Gesloten