LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] het is me niet duidelijk...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door JH »

duhateau is niet alleen een goede advocaat maar dan van de duivel daar is hij ook van bezeten en wil hij zelfs alle restschulden betalen van de gedupeerden ! Waarom denk je anders dat hij zo veel en zo vaak aandacht vraagt op dit forum :wink:

o ja ducatootje wat is dit voor uitspraak van u afkomstig:
En luister maar niet teveel naar die JH, die man produceert werkelijk een enorme hoeveelheid onzin op dit forum !
geld zeker niet voor u !!

jackpot

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door jackpot »

De heer Duchateaux !

Beloofd is beloofd, ik ben uw gangen nagegaan, u bent een erg dom mens, u laat VEEL sporen na op het internet !

Geachte forumlezers,
De heer Duchateaux is werkzaam bij Fortis bank (in Utrecht he ?!) De heer Duchateaux is geinsteresseerd in Surinaamse vreterijen, hij post ook (onder diverse namen) in diverse forums, varierend van recepten tot anticonceptiemiddel-voorlichting.

Mijnheer Duchateaux, laat ik het zo stellen : mocht u weer op het Tros Radar forum posten, dan kom ik vandaag of morgen wel ff naar uw sportvereniging (ook in Utrecht) om de boel eens grondig door te spreken en ik gooi uw hele hebben en houwen op het internet, naar uw werkgever, uw familie etc.

Kies maar ....... I'm ready to rock and roll Duchateaux !

Heeft u nog vragen mijnheer Duchateaux ? Meel maar : [email protected]

F. Duchateau
Berichten: 101
Lid geworden op: 22 okt 2003 08:45

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door F. Duchateau »

bluf

K.Duchateau
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 nov 2003 18:13

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door K.Duchateau »

F. Duchateau woont in Rotterdam. en ik in Apeldoorn. Want Fenna is mijn zuster. :o

An

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door An »

Dat is dan wel toevallig hè, K. Duchateau? Geen X er achter?

:roll: An,

LJB
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 nov 2003 17:10

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door LJB »

Un cheval, deux chevaux. Un Duchateau, deux Duchateaux. Ma femme est adorable.

An

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door An »

Enchantè de faire votre connaissance! Merci beaucoup!

Bonne nuit! :wink: An,

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Heuveltjes, kunnen jullie niet naar een ander forum verhuizen i.p.v. hier steeds maar weer flauwe antwoorden te plaatsen. Zijn jullie soms ingehuurd door Dexia?

en poldergirl, gewoon niets meer betalen voordat diegene (Dexia) waarvan je het product (winstverdriedubbelaar) hebt gekocht je een deugdelijk product levert, dan komt alles vanzelf wel goed. Je hebt per slot van rekening niet meegedaan aan een loterij en zelfs daar kan je alleen maar je inleg kwijtraken. Trouwens, het woord gokken of loterij komt in geen enkele folder of reclame voor. Anders zou je het toch niet hebben gekocht, of wel soms? Nou dan!
Leaseverlies komt echt wel voor je op maar deze zaken vergen nu eenmaal veel tijd.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Ruvis,

je vroeg naar een advocaat in het zuiden van het land die al meer dexia zaken behandelt. Deze zit vlak bij Maastricht en werkt ook met toevoeging.

Mr. Plantaz, 043-4094466

Meer over de vereniging PAYBACK kun je vinden op www.pay-back.nl

Groeten,
Piet

angel
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 nov 2003 16:19

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door angel »

was het niet zo dat iemand van pay back met het geld er van door ging dat heb ik ergens op het forum gelezen zijn zij nog bezig met en rechtzaak?
Ik heb begrepen dat leaseverlies met de rechtzaak zijn gestopt omdat ze die dreigde te gaan verliezen, klopt dit? Wie heeft hun telefoonnummer?
Als dat zo is heeft het weinig zin om nog lid te worden van leaseverlies!!!!!!!!!

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: het is me niet duidelijk...

Ongelezen bericht door pallu »

ze zijn nog springlevend
en de rechtzaak is gewonnen door PB

http://www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl daar kan je alle adresen vinden

Gesloten