LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door Linoge »

kcluckystar schreef:Mooi klachtenformulier op de site...."ALS IE WERKT"
Werkt prima en er staan ook nog andere contact opties.

Moet wel zeggen dat ik nu met veel plezier naar die Tablet Mania reclamespot kijk.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door olaf79 »

Voorwaarden staan gewoon op de site. En die voorwaarden zijn heel simpel:
150-300 --> 25 euro accessoire kaart
300-450 --> 50 euro accessoire kaart
>450 --> 75 euro accessoire kaart.

Actie geldig van 2 t/9 april (indien vestiging op 2 paasdag open is). Tablets van apple maximaal 25 euro accessoire kaart.

Is verder toch niet zo moeilijk hoor.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door olaf79 »

kcluckystar schreef:Ja dat heb je goed..... overleg me de actievoorwaarden met uitsluitingsclausule dan ben ik akkoord bij een grote mond ga ik een stapje verder en op mn strepen staan (ging vooral om tone of voice en houding van medewerker)
Je hebt natuurlijk geen recht op die actie. Staat duidelijk bij dat die actie geldig is voor aankopen van 2 t/m 9 april. Je hebt je product niet gekocht in die periode. Dus heb je er geen recht op.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door Linoge »

olaf79 schreef:
kcluckystar schreef:Ja dat heb je goed..... overleg me de actievoorwaarden met uitsluitingsclausule dan ben ik akkoord bij een grote mond ga ik een stapje verder en op mn strepen staan (ging vooral om tone of voice en houding van medewerker)
Je hebt natuurlijk geen recht op die actie. Staat duidelijk bij dat die actie geldig is voor aankopen van 2 t/m 9 april. Je hebt je product niet gekocht in die periode. Dus heb je er geen recht op.
En dat heeft tot nu toe niemand nog aan hem verteld??????

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Klacht MediaMarkt: Tablet Mania – WIE IS ER NOU GEK DAN!!!!@

Ongelezen bericht door olaf79 »

Linoge schreef:
olaf79 schreef:
kcluckystar schreef:Ja dat heb je goed..... overleg me de actievoorwaarden met uitsluitingsclausule dan ben ik akkoord bij een grote mond ga ik een stapje verder en op mn strepen staan (ging vooral om tone of voice en houding van medewerker)
Je hebt natuurlijk geen recht op die actie. Staat duidelijk bij dat die actie geldig is voor aankopen van 2 t/m 9 april. Je hebt je product niet gekocht in die periode. Dus heb je er geen recht op.
En dat heeft tot nu toe niemand nog aan hem verteld??????
Vast wel maar ik wind me op over mensen die alles willen en nooit eens genoegen met iets nemen. De BTW actie was al een hele mooie, maar dat was voor TS kennelijk nog niet genoeg.
En dan blijven zeuren over het krijgen van voorwaarden terwijl die zo duidelijk en simpel zijn.

Gesloten