LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doordringen bij ABN AMRO

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Auti-Mama

Re: Doordringen bij ABN AMRO

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Ik geef nu effe ABN het voordeel van de twijfel, maar wil eigenlijk voordat ik op vakantie ga wel zwart op wit kunnen lezen dat ze wel bij het goede adres gaan aankloppen. Mijn zoontjes hebben immers wel dezelfde achternaam en wonen hier wel. Die voorletter lezen ze dan opeens spontaan overheen of zo..... :roll:

Ik heb mijn ex ook al gebeld en gezegd dat er post voor hem was, maar alles wat ik hoorde was "Dat regelt mijn bewindvoerder...." (Hij heeft na zijn WSNP nog steeds bewindvoering omdat zijn ouders vinden dat 'ie dat nodig heeft :wink: )

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

CB schreef:
nevermind schreef:
CB schreef:Bij koppige afzenders heb ik er op een gegeven moment een aantal keren bij gezet:

"Indien u blijft volharden tegen beter weten in, worden volgende de zendingen door mij afgelegd bij het oud papier. Met vriendelijke groet."

Daarna hield het vanzelf op.

Je mag geen brieven van dese personen bij het oud papier doen, dit is strafbaar.
Je mag het ook niet openen.
Je zou het helaas moeten terugbrengen naar het postkantoor of naar de brievenbus.
Ook als je de post al een halfjaar hebt geretourneerd naar de afzender onder vermelding dat geadresseerde niet woonachtig is op dit adres? Met andere woorden is Stalken via post niet strafbaar?

Ik weet niet hoe je nu aan stalken komt!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stalking

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

wiseger schreef:
Jolijn schreef:Deurwaarders werken met GBA.
Als zou er iemand met dezelfde voorletter op jouw adres wonen, je ex woont nog steeds op het oude adres, daar staan hij ingeschreven.
Mocht een deurwaarder je ex 'nodig' hebben, vindt hij bij het/de GBA het officiële, juiste adres van je ex.
Maar als iemand niet ingeschreven staat in het GBA, dan worden deurwaarders ook ineens creatief. Kijk maar bij de deurwaarder topics.
Je hebt gelijk: TS schrijft dat zij bij haar ex is weggegaan en hij op het oude adres is blijven wonen, vandaar mijn (idd misscchien onjuiste) conclusie.
Om helemaal zeker te zijn, kan TS navragen bij de gemeente wie er op haar adres ingeschreven staan.

Auti-Mama

Bij beide woonadressen (dus zowel vorige als huidige) al eens nagevraagd en bij beiden staat hij niet ingeschreven. Hij staat echt op zijn huidige adres ook ingeschreven bij het GBA. Het probleem ligt dus echt bij ABN Amro die na de fusie met de Fortis opeens het adres van mijn ex wijzigde.

Jolijn

Auti-Mama schreef:Ik geef nu effe ABN het voordeel van de twijfel, maar wil eigenlijk voordat ik op vakantie ga wel zwart op wit kunnen lezen dat ze wel bij het goede adres gaan aankloppen. Mijn zoontjes hebben immers wel dezelfde achternaam en wonen hier wel. Die voorletter lezen ze dan opeens spontaan overheen of zo..... :roll:
Je mag de heren en dames deurwaarders wel iets hoger inschatten hoor :)

Jolijn

Auti-Mama schreef:Bij beide woonadressen (dus zowel vorige als huidige) al eens nagevraagd en bij beiden staat hij niet ingeschreven. Hij staat echt op zijn huidige adres ook ingeschreven bij het GBA. Het probleem ligt dus echt bij ABN Amro die na de fusie met de Fortis opeens het adres van mijn ex wijzigde.
Dan ga jij maar rustig op vakantie.

Auti-Mama

Jolijn, bedankt voor de geruststellende woorden. :D

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@auti mama

anders vraag je ff of ze meeloopt naar de deelgemeente kan je laten zien dat hij niet bij jullie inwoont!

ze helpen je daar wel ,maar vaak zeggen ze a maar doen ze B
heb het zelf helaas ook met iets ondervonden..

succes
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 11 apr 2012 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Auti-Mama

Kleine geruststelling, ik woon niet in Hoogvliet. ;) Mijn zoontje zit daar wel op school, trouwens. :lol:

Ik wacht 't nu even af. Anders ga ik een uitreksel GBA vragen en stuur die op naar ABN en Solveon. Eens zal het toch wel doordringen?? :lol:

rozemarijntje

:lol: :lol: mmm dan zit je in elk geval vlakbij ihihihihi toeval!

ja idd even afwachten en anders actie...

succes

CB

Ongelezen bericht door CB »

nevermind schreef: Ik weet niet hoe je nu aan stalken komt!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stalking
Je geeft het zelf aan via bovenstaande link.

Citaat uit bovenstaande link:

Stalking is het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen.

Slaat in mijn optiek ook op het ongewenst blijven sturen van brieven.

nevermind

Stalking is het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen.
Het is niet een persoon, maar een bedrijf, TS wordt niet achtervolgt en niet bedreigt.
Een stalkend iemand kan je bij de politie melden.
Wat zouden zij zeggen, als TS met haar verhaal komt.
Ik denk je leest teveel romans. :wink:
Mijn link was ook voor jouw bedoeld, dat je kan lezen wat stalken is.

Auti-Mama

En letterlijk genomen nemen ze ook geen contact op met mij, maar met mijn ex. ;) Alleen op het verkeerde adres. :lol:

Maar even afwachten, ik weet dat de klacht bij ABN Amro is aangekomen, hopen dat ze nu snel actie ondernemen.

CB

nevermind schreef:
Het is niet een persoon, maar een bedrijf, TS wordt niet achtervolgt en niet bedreigt.
Met alle respect: Er staat het lastig vallen van een persoon. En zo ver ik kan lezen is TS een persoon, die lastig gevallen wordt door een bedrijf met post voor een andere persoon. Met post kun je ook achtervolgd worden. Met post neem je ook contact op en de inhoud van de post kan zeker bedreigend over komen. Lees ik niet goed of lees jij niet goed? Het staat inderdaad allemaal in de link die je voor mij bedoeld hebt. Misschien handig als je een link zelf eerst goed leest, voordat je hem doorstuurt.

nevermind

CB schreef:
nevermind schreef:
Met alle respect: Er staat het lastig vallen van een persoon. En zo ver ik kan lezen is TS een persoon, die lastig gevallen wordt door een bedrijf met post voor een andere persoon. Met post kun je ook achtervolgd worden. Met post neem je ook contact op en de inhoud van de post kan zeker bedreigend over komen. Lees ik niet goed of lees jij niet goed? Het staat inderdaad allemaal in de link die je voor mij bedoeld hebt. Misschien handig als je een link zelf eerst goed leest, voordat je hem doorstuurt.

De post is niet aan TS geadresseerd maar aan haar ex, dus mag TS ook in feite niet weten wat in de brieven staat, behalve als deze worden geopend.
Maar dit is verboden, dus waar is het dan stalken?
Met post kan je alleen achtervolgt werden, als deze ook voor deze persoon bestemt is.
Trouwens mijn links lees ik wel, hoor.
Je mag mij best corrigeren, als de situatie anders is.

Auti-Mama

Opgelost!!! Vandaag een mail gekregen van het incasso bureau dat op nadrukkelijk verzoek van ABN Amro het adres is aangepast en ze boden hun excuses aan. :D Voor mij is hiermee het verhaal dus af. Al heeft het een tijd geduurt, ik kan met een gerust hart op vakantie. :wink:

CB

nevermind schreef:De post is niet aan TS geadresseerd maar aan haar ex, dus mag TS ook in feite niet weten wat in de brieven staat, behalve als deze worden geopend.
Maar dit is verboden, dus waar is het dan stalken?
Met post kan je alleen achtervolgt werden, als deze ook voor deze persoon bestemt is.
Trouwens mijn links lees ik wel, hoor.
Je mag mij best corrigeren, als de situatie anders is.
Ja hoor het is goed met je. :roll:

nevermind

Auti-Mama schreef:Opgelost!!! Vandaag een mail gekregen van het incasso bureau dat op nadrukkelijk verzoek van ABN Amro het adres is aangepast en ze boden hun excuses aan. :D Voor mij is hiermee het verhaal dus af. Al heeft het een tijd geduurt, ik kan met een gerust hart op vakantie. :wink:

Ook hopen, dat het doorgevoerd wordt.
Dan prettige vakantie. :D

Auti-Mama

Nog even een update: Gisteren brief gehad van ABN AMRO dat ze het adres hebben aangepast. Vandaag kreeg ik in paniek een telefoontje van mijn ex of ik iets wist van een BKR codering op een ABN rekening. :mrgreen: Kortom, post is aangekomen daar. :lol:

rozemarijntje

:lol: haah goedzo..

Gesloten