Pagina 2 van 2

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 05 apr 2012 23:43
door fred.vanderzeeuw
Beste Mich,

Als dit met KPN was gebeurd had ik precies zo gereageerd. Ik heb het idee dat je uit het oog verliest dat je als klant rechten en plichten hebt. De plicht is dat je het volgens de regels speelt het recht is dat je de dienstverlener er op mag wijzen dat die zich niet aan de regels houdt want je betaald voor die dienst.

Je mag me een azijnzeikerd vinden maar ik laat niet over me heenzeiken en de wereld is zeker niet ondergeschikt aan deze persoon maar ik ben ook geen slaaf van de maatschappij.

Maxien,

Voor jouw misschien de schone taak om via de rechtsgang te zien of dit overmacht is of nalatigheid misschien kunnen de klanten van Vodafone, Hollands Nieuwe etc hier nog wat mee, compensatie of zoiets.

Gr. Fred

PS 6 april sinds 00:04 uur netwerk verbinding met Hollands Nieuwe bellen en sms.

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 06 apr 2012 00:13
door rozemarijntje
nou vodafone heb ik al 2 dg niet... :twisted:
ze zeggen zelf bij vodafone al dat ze mensen willen compenseren..ja krijgen we 200 smsjes die je nooit opkrijgt... :lol:
ach.....kan gebeuren..
in ned moet altijd eerst wat gebeuren voor er aktie komt...een vuurwerkramp,een groot ongeluk...dan pas komen er maatregelen...

ik denk dat iedereen gewoon even vodafone de tijd moet geven en kijken wat er gebeurd...

en nee! ik werk er niet...
heb er wel 3 abonnementen ...uh mijn man en ik dan...

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 06 apr 2012 08:04
door MAXIEM
fred.vanderzeeuw

Je schrijft:
Voor jouw misschien de schone taak om via de rechtsgang te zien of dit overmacht is of nalatigheid misschien kunnen de klanten van Vodafone, Hollands Nieuwe etc hier nog wat mee, compensatie of zoiets.
Die taak laat ik graag aan een ander over.

Maxiem.

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 06 apr 2012 11:16
door fred.vanderzeeuw
.......................maar Maxim het lijkt mij voor jouw op het lijf geschreven met al jouw goede adviezen en kennis van zaken!

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 06 apr 2012 11:41
door fred.vanderzeeuw
Bericht van HN
Beste Fred,

Over welke vorm van compensatie is nog niets bekend. Mocht er iets mogelijk zijn hoor je het direct.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 06 apr 2012 12:02
door MAXIEM
fred.vanderzeeuw

Je schrijft:
.......................maar Maxiem het lijkt mij voor jouw op het lijf geschreven met al jouw goede adviezen en kennis van zaken!
Ik denk toch echt dat je je vergist. Ik heb enige kennis van het consumentenrecht en een ruime kennis van het opzetten en runnen van een bedrijf. Dat laatste komt hier nauwelijks aan de orde.

Met collegiale groet, Maxiem.

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 06 apr 2012 23:57
door fred.vanderzeeuw
Maxiem

Oke heel begrijpelijk maar wel jammer!

Gr. Fred

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 07 apr 2012 00:14
door fred.vanderzeeuw
bericht van Hollands Nieuwe

6 april 12:30 uur - UPDATE

Na de brand in het datacentrum van Vodafone van afgelopen woensdag heeft de eerste prioriteit gelegen in het oplossen van de problemen. De klanten van hollandsnieuwe zijn inmiddels aangesloten op het netwerk, maar kunnen nog enige tijd hinder ondervinden van de gevolgen van de storing. We begrijpen dat veel van onze klanten last hebben gehad van de netwerkstoring en we zullen dan ook een sympathiek gebaar maken. In de loop van volgende week komen we hier op terug.
Volgende week zien we wat het sympathieke gebaar zal zijn!

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 07 apr 2012 11:04
door MAXIEM
@@@
bericht van Hollands Nieuwe

6 april 12:30 uur - UPDATE

Na de brand in het datacentrum van Vodafone van ...[...] We begrijpen dat veel van onze klanten last hebben gehad van de netwerkstoring en we zullen dan ook een sympathiek gebaar maken. In de loop van volgende week komen we hier op terug.
Zo'n sympathiek gebaar zou natuurlijk moeten zijn, dat ze (na hun eigen ervaringen van de laatste dagen) een goed bereikbare en gratis telefonische helpdesk gaan opzetten, zodat de klanten op een normale manier bij problemen met HN kunnen communiceren.

Maxiem.

Re: Hollands Nieuwe niet bereikbaar

Geplaatst: 01 mei 2012 12:58
door Ex-beheerder
Heeellll symphatiek gebaar: € 2,33 extra beltegoed! Wow! Mieters....wat een losers!