LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.
Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.
Uit dit topic is het 1 en ander aan beledigingen en geruzie verwijderd. Gelieve de discussie conform de forumregels voort te zetten.
Dat zei ik ook al, maar PJ 66 grijpt elke kans hier op het forum aan om Post.NL door het slijk te halen.Chocomelk schreef:Stond er op het pakket dat het breekbaar was ?
Zo ja dan is in in mijn ogen post.nl de schuldige
Zo nee dan ligt het niet aan post.nl maar aan Bol.com
En dan noemt hij mij een cultuurbewaarder terwijl ik tenminste nog logisch nadenk voordat ik met een vingertje wijs.
Ik heb jou al diverse keren gezegd hoe de vork in de steel zat, maar jij wil het gewoon anders lezen. Als ik het heb over pakketten, dan moet het tnt zijn. als ik zeg dat het via track and trace gaat en het pakket komt tussen 08.30 en 21.30 dan zeg jij weer dat het niet kan.Daan_1978 schreef:Dat zei ik ook al, maar PJ 66 grijpt elke kans hier op het forum aan om Post.NL door het slijk te halen.Chocomelk schreef:Stond er op het pakket dat het breekbaar was ?
Zo ja dan is in in mijn ogen post.nl de schuldige
Zo nee dan ligt het niet aan post.nl maar aan Bol.com
En dan noemt hij mij een cultuurbewaarder terwijl ik tenminste nog logisch nadenk voordat ik met een vingertje wijs.
Het probleem bij jou is dat je alles weerlegt terwijl het gewoon zwart op wit staat. Duidelijk op papier. Pakketdienst van Post.nl Komen tussen 08.30-21.30 enz enz. Als jij alles steeds maar weer anders wil zien moet je dat vooral doen. Post.nl heeft al haar excuses aangeboden, en ze hadden moeten aanbellen.
End of story.
Ik zei vooral hetzelfde als wat Choco al zei.
Wanneer er een breekbaar sticker op zat, ligt de fout bij Post.NL en als die sticker er niet zat, ligt de fout bij het verpakken, dus bij Bol.com
Dat is wat ik bedoel met logisch nadenken.
Wanneer er een breekbaar sticker op zat, ligt de fout bij Post.NL en als die sticker er niet zat, ligt de fout bij het verpakken, dus bij Bol.com
Dat is wat ik bedoel met logisch nadenken.
Nogmaals het was een zwaar pakket en is zodoende via de pakketdienst verstuurd. En niet om het toch door de brievenbus te proppen.
De pakketdienst kan eveneens dat soort pakketjes door de brievenbus doen als dit past. Dit mocht in het verleden altijd wel.PJ 66 schreef:Nogmaals het was een zwaar pakket en is zodoende via de pakketdienst verstuurd. En niet om het toch door de brievenbus te proppen.
Pakketjes ( kleren ) van H&M gaan soms ook met de pakketdienst en die passen toch echt door de brievenbus en zijn onnodig om voor aan te bellen.
Waar ik je wel gelijk in geef is dat het met een duidelijk voelbaar zwaarder pakketje meer logica is om inderdaad aan te bellen en het niet zomaar door de brievenbus te gooien. Dat zou ik zelf in mijn tijd bij TNT in elk geval wel gedaan hebben.
Toch blijf ik erbij dat bol.com verantwoordelijk is voor het verpakken en er eventueel een sticker op had moeten plakken.
Pakketjes die door de brievenbus kunnen mogen door de brievenbus
gedaan worden, of het slim is dat is wat anders.
Bol.com is in deze verantwoordelijk omdat er dus blijkbaar geen
sticker op zat met BREEKBAAR.
gedaan worden, of het slim is dat is wat anders.
Bol.com is in deze verantwoordelijk omdat er dus blijkbaar geen
sticker op zat met BREEKBAAR.
Dan schaf track and trace ook maar af, hoef ik er niet voor thuis te blijven kan ie terug komen als het niet past.
Zeker niet aan gedacht.
Zeker niet aan gedacht.
Punt is hier niet track & trace, maar het breekbare pakketje welke door verkeerd verpakken door bol.com door de brievenbus is gedaan en is gebroken.
Als het op de juiste manier verpakt was, dus met breekbaar stickers, klopte de track & trace wel en was er gewoon aangebeld.
Ook het probleem met track & trace ligt dus bij bol.com in dit geval.
Als het op de juiste manier verpakt was, dus met breekbaar stickers, klopte de track & trace wel en was er gewoon aangebeld.
Daan_1978 schreef:Punt is hier niet track & trace, maar het breekbare pakketje welke door verkeerd verpakken door bol.com door de brievenbus is gedaan en is gebroken.
Maar waarom zou je gebruik maken van track & trace als iets gewoon door de brievenbus past?
Dat doen ze bij brieven toch ook niet?
Misschien omdat het pakket te zwaar is of dat er misschien brievenbussen zijn die iets kleiner zijn.Anno 1965 schreef:Daan_1978 schreef:Punt is hier niet track & trace, maar het breekbare pakketje welke door verkeerd verpakken door bol.com door de brievenbus is gedaan en is gebroken.
Maar waarom zou je gebruik maken van track & trace als iets gewoon door de brievenbus past?
Dat doen ze bij brieven toch ook niet?
Er zal een 3s code op staan en dan krijgt een pakketje altijd een track & trace.
Een pakketbezorger is niet verplicht aan te bellen als het pakketje door de brievenbus past.
Ik heb ook wel eens een game besteld bij een online gameshop. Het pakketje krijgt dan ook een track & trace, maar ik blijf er niet voor thuis, omdat ik weet dat het pakketje door de brievenbus past.
Als iets breekbaar zou zijn, zou ik verwachten van de verzendende partij dat deze er duidelijk zichtbaar op maakt dat het pakketje persoonlijk moet worden afgegeven in dit geval bijvoorbeeld door "breekbaar" stickers.
Ook de verzendende partij weet namelijk wel dat pakketjes die door de brievenbus passen ook door de brievenbus gedaan mogen worden.
Een pakketbezorger is niet verplicht aan te bellen als het pakketje door de brievenbus past.
Ik heb ook wel eens een game besteld bij een online gameshop. Het pakketje krijgt dan ook een track & trace, maar ik blijf er niet voor thuis, omdat ik weet dat het pakketje door de brievenbus past.
Als iets breekbaar zou zijn, zou ik verwachten van de verzendende partij dat deze er duidelijk zichtbaar op maakt dat het pakketje persoonlijk moet worden afgegeven in dit geval bijvoorbeeld door "breekbaar" stickers.
Ook de verzendende partij weet namelijk wel dat pakketjes die door de brievenbus passen ook door de brievenbus gedaan mogen worden.
Niet elke brievenbus is hetzelfde. Sommigen zijn net iets smaller, dus kiest men voor safe.
De maten van brievenbussen zijn wettelijk voorgeschreven. Minimaal moet de inwerpopening 265x32 mm zijn. Groter mag dus wel maar kleiner niet.PJ 66 schreef:Niet elke brievenbus is hetzelfde. Sommigen zijn net iets smaller, dus kiest men voor safe.
Die maten zijn wettelijk voorgeschreven PJ66.PJ 66 schreef:Niet elke brievenbus is hetzelfde. Sommigen zijn net iets smaller, dus kiest men voor safe.
@ PJ 66, je moet dus echt bij Bol.com klagen en niet
bij Post.nl, zij hadden het duidelijk op het pakket moeten
vermelden dat het breekbaar was en dat hebben ze niet gedaan.
bij Post.nl, zij hadden het duidelijk op het pakket moeten
vermelden dat het breekbaar was en dat hebben ze niet gedaan.
Ik ben gestopt met bijdragen in dit topic omdat de TS stelselmatig geen antwoord wenst te geven op de vragen die gesteld worden, zoals of er een sticker met 'breekbaar' o.i.d. op zat.
Door deze werkwijze van TS kun je geen zinnig antwoord en/of advies geven en is iedere bijdrage volgens mij nutteloos
Door deze werkwijze van TS kun je geen zinnig antwoord en/of advies geven en is iedere bijdrage volgens mij nutteloos
Dat is niet alleen in dit topic maar dit gebeurd wel vaker met deze TS.Dirkie schreef:Ik ben gestopt met bijdragen in dit topic omdat de TS stelselmatig geen antwoord wenst te geven op de vragen die gesteld worden, zoals of er een sticker met 'breekbaar' o.i.d. op zat.
Mooi dat doe jij ook al niet. Typisch politiek praat.
Weer een klacht voor Post.nl. Gemeentebelastingen niet verstuurd Wat een zooitje daar!